2018-01-25, 22:01
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bimman
Nu fattar jag varför han propagerat för ensamkommande flyktingar till sverige här suger han ju in en ensamkommande direkt som en dammsugare https://vtt.tumblr.com/tumblr_olax67sw4B1ube502_480.mp4

Suger han av N'Dongo i en hiss? Det ser ut som en knappsats i bakgrunden.

Ensamkommande och ensamkommande... de kom väl tillsammans?
Citera
2018-01-25, 22:02
Bannlyst
Jonas har alltid varit en märklig gymbesökare. Under mina år i Umeå brukade han frekventera ett antal olika gym. Det märkliga ligger alltså inte i att jag skulle ha sett honom "producera ett alster", utan i att han aldrig någonsin tränade på sagda gym.
Därmed så uppfyllde han liksom inte den normala trenden att vara "hälso och fitness-homo" trots idogt gymbesökande.

Det ligger något oerhört storstilat i hans projekt. Likt Don Quixote runkar han vilt mot väderkvarnar utrustad med sina dildolansar. I ett tidevarv där moralpaniken från alla dessa "hålla på sig till jag skiter på mig-fjöurtizar", har spridit sig som en blyfilt över samhället är Jonas bravader en rätt skön grönskande oas av libido.

Där andra är mest oroade över om de fiser av att ha ätit veganskt och hur flatulensen kommer att påverka deras manbun, gasar Jonas orgiastiskt lös på den heliga manlighetens mecka, gymet.
Hur skön är man inte som folkhemshjälte om man istället för att som resten av det politiskt korrekta sverige fasar över dödsknarkarnazisterna, istället glatt påpekar att man vill trycka på Der Führer i tvåan för att han är söt?

Han har helt klart gjort konstprojekt av moralpaniken i Sverige. Men likt alla andra missförstådda hjältar blir han nedsablad av en moralistisk pöbel efter att ha ridit med lansen i högsta hugg mot sin väderkvarn. Världen behöver Jonas, Jonas behöver inte världen.

Jag hoppas innerligt att han skriver en bok om sina bedrifter. Han skulle lätt sälja ett par hundratusen exemplar till den del av befolkningen som är över 30 (de under är ju som bekant inte läskunniga när det kommer till pappersprodukter).
Citera
2018-01-25, 22:03
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mike70
Äsch snubben är ju ett pr-geni. Inte fan hade han haft råd betala för all den reklam han nu fått.

Om han ändå tänkt sluta, varför inte go with a bang? Det tog bara några år...

Skulle iofs inte förvåna mig om han är less på pk-företaget SVT och dildon symboliserar "up yours". Han borde ha läckt ut det på fb tidigare dock.

Jag är iaf övertygad om att han njuter av att veta att känsliga pojkar på flashback sitter och tittar på honom, för varje klick på hans videos, runkar han hårdare och hårdare

Ja. Oavsett hans mentala hälsa och eventuella brister i DNA:t får man ge honom att han runkade sönder glastaket, fistade jantelagen och släppte strategiska kärnladdningar på sina broar.

Kanske är den här tråden kvällens tröststimulans för Farsan?
Citera
2018-01-25, 22:06
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bimman
Nu fattar jag varför han propagerat för ensamkommande flyktingar till sverige här suger han ju in en ensamkommande direkt som en dammsugare https://vtt.tumblr.com/tumblr_olax67sw4B1ube502_480.mp4

Dammsugandet verkar ske inne på en sexbutik i ett av videobåsen, eller hur?
Citera
2018-01-25, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mKaR
Ingen som har luskat vidare i det här?

Det är väl klart att han lagt ut allt själv genom att hora sig på hemsidor där man runkar live för sina fans och får betalt. Eller vad menar du?
Citera
2018-01-25, 22:09
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Han har MINST fått en årslön, eller troligt två årslöner + ev. pensionsavsättningar, annars hade hanteringen inte gått såhär fort. Är han sedan med i exempelvis Unionen kan han få inkomstgaranti via avtal i rätt lång tid, så han har all tid i världen att bli proffs inom gay-sektorn innan han går i folkpension.

Är du säker på att han ens har fast anställning? Vanligt med projektanställningar inom SVT och då blir det inga massiva avgångsvederlag om man skämt ut sig fullständigt.
Citera
2018-01-25, 22:12
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptolemaios
Kanske han var på dogging när han var i England (Samma tröja).

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...-london-otackt

Så jäkla klockrent upphittat av dig "Ptolemaios"!!! Så det var det han gjorde när han var på lite privat semester i London. Nu börjar man ju också förstå alla andra videos där han sitter på hotellrum i vit skjorta samt slips. Dessa är med stor sannolikhet inspelade på reportageresor med tanke på alla olika slipsar som han "misshandlar". SVT bjuder ju programledarna på ex antal slipsar per år.
Citera
2018-01-25, 22:17
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Så jäkla klockrent upphittat av dig "Ptolemaios"!!! Så det var det han gjorde när han var på lite privat semester i London. Nu börjar man ju också förstå alla andra videos där han sitter på hotellrum i vit skjorta samt slips. Dessa är med stor sannolikhet inspelade på reportageresor med tanke på alla olika slipsar som han "misshandlar". SVT bjuder ju programledarna på ex antal slipsar per år.

Vad säger du? Får SVT anställda gratis slipsar? Har licenspengar finansierat runkpellens porrfilmer?
Citera
2018-01-25, 22:17
Medlem
Garnityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Han har MINST fått en årslön, eller troligt två årslöner + ev. pensionsavsättningar, annars hade hanteringen inte gått såhär fort. Är han sedan med i exempelvis Unionen kan han få inkomstgaranti via avtal i rätt lång tid, så han har all tid i världen att bli proffs inom gay-sektorn innan han går i folkpension.
Jag tycker det faktum att det gick så fort tyder på att han inte insett vilket fantastiskt förhandlingsläge han hade. Man kan inte sparka folk för saker de gör på fritiden. Antagligen skämdes han och tog nån årslön och lommade ut bakvägen...
Citera
2018-01-25, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yrnm
Det är väl klart att han lagt ut allt själv genom att hora sig på hemsidor där man runkar live för sina fans och får betalt. Eller vad menar du?

Det näms att han har startat grupper på Gay-sidor. Är det något som angränsar mot ännu ”värre” områden?
Handlar det om någon sexuell nisch som riktar sig mot yngre män/pojkar samtidigt som han (bevisligen) bor i närheten av ett dagis?

Förklarar det den psykologiska aspekten hos honom att han kallar sig farsan?
Hans följare på diverse sidor kommenterar som att dom var hans barn.
Citera
2018-01-25, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ptolemaios
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...-london-otackt

Citat:
Uppdatering 25 januari 2018: Det här artikeln skrevs i juli 2017, men har börjat spridas igen. Var medveten om det! / SVT Nyheter Västerbotten

Luskar dom på Flashback, tro?
Citera
2018-01-25, 22:23
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Dammsugandet verkar ske inne på en sexbutik i ett av videobåsen, eller hur?
Han går verkligen all-in, inget skydd i något klipp...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in