2018-01-24, 19:57
Medlem
Pungsnoppens avatar
Tack vetja alla som betalat tv radio avgiften för att pedofiler, homofiler, onanister etc ska kunna leva som de gör.

Vi betalt för både propagandan som konstant säger vad vi ska tycka och känna, dessutom får vi runkpelle och batikhoror som knullar med afghaner som uppgett att de är baaaaaarn.

Bra jobbat soptipp Sverige nr 1
Citera
2018-01-24, 19:58
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nja, det stämmer väl ändå inte? Trodde den filmen var från hans radhustoalett

Sniffandet i andras kalsonger i omklädningsrummet är (för mig) vämjeligt, men även obehagligt rent allmänt - lite förövarvarning över det. Kanske hade han en LIVE-publik han ville tillfredsställa, att det var den stora grejen - "Se mig!"...?

Det fetade är riskabelt (o destruktivt). Sådant kan leda till en fysisk "reprimand" utav människor som inte uppskattar hans inträngande fasoner. Likaså är det ett nedvärderande beteende utav Jonas som inte låter andra människors underkläder vara.

Han går över en viktigt gräns där. Han vill nog att folk skall acceptera hans egna sexuella läggning, men har han samma värderingar själv ?
Citera
2018-01-24, 19:58
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallertacka
Nej det är förvisso till allmän beskådning. Däremot förstår jag mig inte på varför hans jobb ska behöva få veta vad han gör på sin fritid i det här fallet. Det skadar ingen. Så varför vill ni skada honom?

SVT har en "värdegrund". Det är ingen på Flashbackkonspiration utan det är bestämt så att SVT ska vara en samhällsföreträdande institution och därmed sätter de upp regler på hur de vill uppfattas, det involverar även att de kan bestämma vilka deras medarbetare är och vad de gör på sin fritid. Se bara på hur Lasse Kronér sattes i frysboxen för att praktikanten anklagade honom för att vara en äcklig knullgubbe (men ändå var ihop med honom under en betydande tid).

Då är det nog inte svårt att tänka sig att de har åsikter om att en av deras nyhetspresentatörer gör amatörporr som han lägger upp. Det skadar ingen men porr är precis som annan underhållning till för att ha en publik. Även om det HBTQ-certifierad, kvinnovänlig feministporr finns chansen att personen blir känd, uppskattad eller avskydd. Det mediala intresset kring porrskådisen kan bli så stort att det påverkar dagjobbet eller publikens intresse. Hur många skådisar, Youtubekändisar eller konstnärer har gått direkt från gymnasiet till en artistkarriär som de kan försörja sig på? Nej, de har haft andra jobb men om den estetiska karriären tar fart har de slutat på bryggeriet, kontoret eller äldreboendet av olika praktiska eller förtroendebaserade skäl.

Folk kanske hellre vill se honom som porrskådis och då får han göra ett val att göra det på heltid eller skita i det. Det är så med underhållningsbranschen. Man når en punkt där man måste välja att skita färdigt eller hoppa av toaletten.

Sedan har du tittarförtroendet. Ska Jonas sitta och presentera ett inslag om att någon hemsking har börjat runka i omklädningsrum och sno boxershorts? Genom att lägga upp klipp där han runkar på andras gyminventarier eller där han drar en tarzan och kommenterar en gymbesökare har han presenterat sin åsikt i den frågan. Tror du SVT skulle ha en nyhetspresentatör som inledda alla sina privata Facebookuppdateringar med ett "Fy fan för negrer!"?

Han har skadat sin egen karriär. Satte någon en pistol mot huvudet och tvingade honom att ladda upp klippen där han bär sig åt som en burapa på gymmet?
Citera
2018-01-24, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nfl
Det som inte är moraliskt försvartbart är att han pga sin sexuella preferenser ska behöva hängas ut för något han gör på sin fritid. Okej om det var under arbetsttid då hade jag förstått.
Sen är de väl inte så att alla svenssons sitter o surfar på bögporr? Han har ju inte tvingat svenska folket att kolla på hans filmer?

Tycker moralpaniken idag är alldeles för stor! En vit man som inte skäms ska tryckas ned det är vad majoriteten av flashbackarna verkar tycka idag.

Jag har själv pratat med Jonas om detta långt innan någon desperat like-hora gjorde en tråd för att kunna njuta hur den blåser upp. Han skiter i om folk får reda på det.

Vad han gör på sin fritid är upp till honom så länge Jonas inte väljer att dela det med hela världen som han har gjort i det här fallet. Hur i helvete hade det sett ut om Lasse Kronér satt och runkade oanonymt på en film eller bild för att nån dag senare springa runt på Dobidoo under bästa sändningstid? Jag förstår vart du vill komma i din frigjorda värld , men det här är inte hållbart.
Citera
2018-01-24, 20:01
Medlem
Celticos avatar
Han ser smått mongolaktig/Afghan ut från Umeå. Sameblod kanske?
Citera
2018-01-24, 20:02
Finns det inga klipp när han sitter i tv-rutan? Har sökt på youtube men hittar inga inslag eller reportage med honom.
Citera
2018-01-24, 20:03
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Hate
Vilket jävla äckel, får han vara kvar på SVT så är det fan skandal. Folk mister jobb och blir diskriminerade hit och dit pga. politiska åsikter dagligen, men ett sånt svin ska få hållas?!

Jävla äckel, visst, det förstår jag att du tycker, för det där vill jag inte heller bedriva min tid med att titta på! Men varför är han ett svin, menar du?
Citera
2018-01-24, 20:03
Medlem
Picamagpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traxdata
Undrar vilket gym han går på?
SATS
Citera
2018-01-24, 20:05
Medlem
Sandtags avatar
Varnar folk från att gå igenom bilderna som länkas i tråden, what the actual fuck... Undrar om detta hade blossat upp utan flashback tråden?
Citera
2018-01-24, 20:06
Medlem
roppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Jag äcklas av hur sjukligt intresserade ni är av hans sexualitet.

Själv skiter jag fullständigt i hans sexualitet(sexuella läggning). Däremot äcklas jag av hans perverterade och sjuka beteenden i offentliga miljöer, samt det faktum att jag kanske halkar runt i hans spermier på gymduschen.. eller att han sitter och runkar med sin näsa i mina underkläder utan min vetskap och godkännande.

Sjuk människa.
Citera
2018-01-24, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picamagpie
SATS
SATS finns inte i umeå.
Citera
2018-01-24, 20:08
Medlem
p0tatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NamedPanda
Finns det inga klipp när han sitter i tv-rutan? Har sökt på youtube men hittar inga inslag eller reportage med honom.

Kollat igenom svtgay? Kanske är nåt lokalt i Umeå som bara sänds där och inte läggs ut på nätet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in