2018-01-24, 19:22
Medlem
riskybizzys avatar
Finns inga indikationer på att han är PK-vänster vad jag förstått. Finns en ganska stor minoritet inom gay-världen som är mer åt alt.right hållet. Han kanske kan rädda upp detta genom att be om ursäkt för att han inte maskat ansiktet....Vi håller på dig Jonas!

Återigen, risken är minimal att halka på en spermafläck jämfört med att berikas av random snubbe på gatan.
Citera
2018-01-24, 19:23
Medlem
Skulle aldrig vilja jobba med denne man, inte konstigt att medarbetarna hos SVT får samtalsstöd.

Som medarbetare får man förmodligen Flashbacks från lite konstiga situationer med Jonas och nu faller alla bitar på plats. Man kanske minns slipsen från flera sändningar. Nån kanske varit och tränat med honom och kalsingarna inte låg var man la de, nu förstår man varför.
Lådan på jobbet som Jonas alltid låser noga får sin förklaring.
Citera
2018-01-24, 19:25
Medlem
Jag kunde inte bry mig mindre om Jonas spelar in porr på fritiden. Jag bryr mig inte heller om han vill ha en dildo i röven och fota sig själv. Han hade gärna fått läsa nyheterna ändå. Märkligt att folk reagerar som nunnor.

Gränsen passeras när han börjar utöva detta på allmän plats och sagga ner gymutrustning och även få med andra på bilderna. Orimligt puckat att lägga ut sånt på nätet, helt som offentlig person. Jag gissar även att det kan vara straffbart, blottning och skadegörelse kanske? Jag har full förståelse för att SVT inte kan ha kvar honom av den anledningen.
Citera
2018-01-24, 19:26
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nfl
Försvarar inte hans, jag ifrågasätter era PK-värderingar. Där män beter sig som små flickor på ett forum angående en runkande man. Jag blir ledsen att se men nu förstår man varför vi lever i ett så sjukt samhälle. Det är ju svårt att förstå vad som ska diskuteras med trådstarten därav blir det många lösa spår. Min diskussion gällande ämnet är ni män som frivilligt väljer att kolla på bögporr och sedan säga hur vidrigt det är. Är ni verkligen män?
I mina ögon är du lika vidrig.

Det där får du starta en separat tråd om. Här skriver vi om Farsan.

Citat:
Ursprungligen postat av skvallertacka
Saxxat av Ivar Arpi. Stora delar av bottenskrapet här inne kan gott ta åt sig.

"Någon har alltså letat upp en mans privata tumblr, ogillat vad de såg, ringt och konfronterat hans chefer med materialet och sedan gjort en riksnyhet av alltihop.

”Den jäveln runkade” från Familjeliv har plötsligt blivit journalistik"

Nollor är vad ni är.

Men hans klipp på xhamster får väl knappast anses som privata? En mentalt frisk person kan göra en konsekvensbedömning om något är lämpligt att kunna ses offentligt eller vad man riskerar ifall man sparar filmer på mobil eller dator. Speciellt om det är något så intimt som knullfilmer eller rent av olagliga saker som att runka sagge över andras inventarier.

Det var en vidöppen dörr som bara väntade på att sparkas in.
Citera
2018-01-24, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Enligt exptessen är han nu petad från rutan och får jobba backoffice!
Att de törs ha honom kvar kul att dela fikarum med nån som man vet med 99% chans ollar allt som finns i kylskåpet och runkar överallt
Citera
2018-01-24, 19:31
Medlem
skvallertackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Det där får du starta en separat tråd om. Här skriver vi om Farsan.

Men hans klipp på xhamster får väl knappast anses som privata? En mentalt frisk person kan göra en konsekvensbedömning om något är lämpligt att kunna ses offentligt eller vad man riskerar ifall man sparar filmer på mobil eller dator. Speciellt om det är något så intimt som knullfilmer eller rent av olagliga saker som att runka sagge över andras inventarier.

Det var en vidöppen dörr som bara väntade på att sparkas in.

Nej det är förvisso till allmän beskådning. Däremot förstår jag mig inte på varför hans jobb ska behöva få veta vad han gör på sin fritid i det här fallet. Det skadar ingen. Så varför vill ni skada honom?
Citera
2018-01-24, 19:31
Medlem
norther1s avatar
Vad otroligt korkat av en offentlig person att göra något som detta. Inte ens blurra sitt ansikte, nästan som att han ville bli påkommen. Fan ska han ta vägen nu? Hoppas han inte gör något dumt nu
Citera
2018-01-24, 19:33
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somaton
Befriande på något sätt.
Allt behöver inte vara så tillrättalagt, jag tycker att SVT ska låta herr J Berring hållas.
Med tanke på den rådande åsiktskorridoren på SVT så dröjer det väl inte så länge förrän "snaskgrisen" får ett eget adult-program som han får bjuda in likasinnande till?
Citera
2018-01-24, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norther1
Vad otroligt korkat av en offentlig person att göra något som detta. Inte ens blurra sitt ansikte, nästan som att han ville bli påkommen. Fan ska han ta vägen nu? Hoppas han inte gör något dumt nu

Antar att han det som var poängen. Att bli påkommen alltså.
Vad annars är vitsen med att lägga ut det på publikt på nätet? Han hade lika gärna kunnat slita av sig paltorna o köra helikoptern i direktsändning.

Förmodligen sitter Jonas hemma nu och tycker att det här är skitkul. Antingen det eller så fattar han inte ett dugg om varför det är ett sånt "ramaskri" över detta.
Citera
2018-01-24, 19:35
Medlem
Tjoflos avatar
Gillar skvaller men att någon kontaktar hans chef och tar upp detta är löjligt.

Måste kännas olustigt om han är en sådan som tar med hembakade bullar till jobbet och nu vet ingen om de blivit pimpade. Runkbullar.
Citera
2018-01-24, 19:36
Citat:
Ursprungligen postat av NOMOONRIVER
Skulle aldrig vilja jobba med denne man, inte konstigt att medarbetarna hos SVT får samtalsstöd.

Som medarbetare får man förmodligen Flashbacks från lite konstiga situationer med Jonas och nu faller alla bitar på plats. Man kanske minns slipsen från flera sändningar. Nån kanske varit och tränat med honom och kalsingarna inte låg var man la de, nu förstår man varför.
Lådan på jobbet som Jonas alltid låser noga får sin förklaring.

Varför får medarbetarna samtalsstöd, det får ju inte ens brottsoffer.
Sitter dom och kollar på gay-porr om dagarna?
Citera
2018-01-24, 19:36
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallertacka
Nej det är förvisso till allmän beskådning. Däremot förstår jag mig inte på varför hans jobb ska behöva få veta vad han gör på sin fritid i det här fallet. Det skadar ingen. Så varför vill ni skada honom?

Han är i massor av människors ögon numera ett skämt. Det går inte ha en person i rutan för att läsa nyheter som folk inte tar på allvar.

När man googlar hans namn handlar alla träffar om detta. Vad är det du inte förstår?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in