2018-01-24, 13:34
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerjeWendtCompello
att folk skiter i o anmäla kan ju ha o göra med att man inser hur lönlöst det är, polisen utreder inte mord och våldtäkter idag, så hur i helvete skulle de kunna prioritera en man som runkar på offentlig plats

Sant,och å andra sidan är det bara förbjudet om någon ser honom på plats och tar illa upp, inte annars.

Skulle han vara någon kändis från SVT? -Har aldrig sett honom förut.
Citera
2018-01-24, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Spruta sperma på träningsredskap på gymmet är väl inte så fräscht, eller du kanske inte har något problem med det?
Ok det visste jag inte. Tack för upplysningen.
Citera
2018-01-24, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Undrar om Löfven anser detta oacceptabelt? Runkaren är säkert vänsterpartist vilket är norm i det distriktet.

Jonas Berring är moderat. Han avgudar Fredrik Reinfeldt.
Citera
2018-01-24, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ångvält
Som i allt annat livet så ställs det olika krav på människor. Det kan bl.a. bero på vilken position/yrkesroll man har. Är man en offentlig person som jobbar i TV-rutan på SVT så ställs det sannolikt andra krav än det görs på svenne-banan. Till exempel så kanske man tycka att som offentlig person och anställd av SVT med jobb i TV-rutan är en representant för bolaget, både privat eller i tjänsten.

Jag kan tänka mig en del arbetsplatser som skulle se det som negativt om man sysslar med sexfilmer men i andra sammanhang kan blir en bra skjuts i den relativa karriären (Paris H, Kim K, Fredrik E).
Kvinnliga artister ska ju vara förebilder för unga tjejer. Jag tycker Toves juckade i bara trosorna på bästa sändningstid var mycket mycket värre.
Citera
2018-01-24, 13:39
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnimeForeva
https://xhamster.com/videos/untitled...e-my-m-8226728
Samma person?

Jag har inget ont att säga om bögeri. Men det där kändes jävligt konstigt att se. Första gången jag ser två män som suger av varandra.

Inget jag vill vara med om men jag säger låt dom suga bäst fan dom vill och sköter han sitt jobb på SVT så är det väl inget att orda om. Klart han skall jobba kvar. Dom som inte gillar bögeri kan väl bara låta bli att kolla när det sugs helt enkelt.
Citera
2018-01-24, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mirandamirage
SVT:s offentliga kommentar, men de marknadsför dessa perversa, störda och twistade bögpajaser till vardags. Dubbelstandard, vi vet att de både officiellt och inofficiellt stöttar och uppmuntrar böglobbyn och alla dess varianter, och nu måste de be deras bögmaskot sluta.
En häpnadsväckande dubbelmoral och ännu en anledning till att inte betala tv-licens.
Citera
2018-01-24, 13:42
Medlem
Ångvälts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rylle63
Kvinnliga artister ska ju vara förebilder för unga tjejer. Jag tycker Toves juckade i bara trosorna på bästa sändningstid var mycket mycket värre.

Men hennes arbetsgivare är inte SVT, det handlar nog inte så mycket om förebilder men mer om att man representerar sin arbetsgivare som offentlig person på SVT.
Citera
2018-01-24, 13:45
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superbiran
Någon som vet vilket gym han varit på?
Någon skrev "tennisgymmet" och "Ersboda".
Citera
2018-01-24, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wendigo
Minsann..vilket lagrum faller det under då, tänkte du? Vad blir åtalspunkten?
Förargelseväckande beteende, sexuellt ofredande?
Citera
2018-01-24, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Ni har inga bevis att det är han. Kan vara en random polack eller serbokroat.

Personligen kan jag säga att vi här uppe i norr uppskattar denna programledare väldigt mycket, och det är trist att ett forum som flashback ska knåpa ihop dessa falska anklagelser.

Detta är inte falska anklagelser. Han har raggat på mig flera gånger. Hans identitet går att styrka genom att jämföra hans porrbilder och videor med hans påklädda. Han är allmänt känd för detta i Umeå. Frågan är med Hur kan du ha missat detta?
Citera
2018-01-24, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elime
Vilket gym handlar det om?

Tennishallen på Ersboda, Nära SVT
Citera
2018-01-24, 13:51
Medlem
8bitrages avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...entligt-pa-gym

Edit: Sorry, såg att länken redan postats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in