2018-01-30, 09:29
Medlem
Missplacedgunks avatar
[quote=Slabbadangmannen|63075168]
Citat:
Ursprungligen postat av AvaChloe
Är du dum i huvudet eller?
”Varför blir du upprörd?”

Vem fan i helvetesjävlaskit vill gå på ett gym där någon har RUNKAT OCH SPRUTAT på utrustningen? Du är ju en sån jävla korkad äckelidiot om du inte fattar det.[/QUOTE

Vad lever du i för värld?

På ett gym kan du kallt räkna med att följande funnits på delar av utrustningen:

Svett, alla sorters hår, saliv, snor, urin, avföring, mensblod, fittsaft och sperma.

Allt enligt ägaren till ett relativt stort gym jag går på.
Utrustningen där rengörs noga minst en gång per dygn. Ibland oftare eftersom avföring är vanligare än man tror enligt ovan nämnde ägare!

Gillar du inte tanken på detta så gå inte till offentliga gym.

Det var nog en av de sämsta argumenten för att det skulle vara okej med ett sådant beteende som Jonas håller vid.

Folk smetar väl inte bajs eller urin medvetet på träningsredskapen? Det är väl en stor skillnad gentemot att det finns spår av E.coli på en hantel.
Citera
2018-01-30, 09:49
Medlem
UT64s avatar
Ett gym är en gemensam plats, precis som ett bibliotek eller eller ett varuhus eller en buss..

Alltså en plats där man samsas med andra människor. Vilket betyder att man får göra
avkall på den personliga friheten. T.ex. skulle jag själv gärna röka en cigarett på sådana platser
men jag får förstås avstå, då det drabbar andra.

Men nu är det så med homosexuella att de inte respekterar gränser. Vilket Jonas Berring
är ett exempel på. De kräver att hela tiden få sina behov uppfyllda. En narcissistisk inställning
till världen präglar dem. Många tror att homosexualitet endast handlar om sexuell dragning
och vad man gör i sovrummet, men det är fel.

Jonas Berring och andra homosexuella har ett helt annat tänkesätt, och annan världsbild
än heterosexuella. De är labila och känslostörda och tycker sig ha rätt att göra lite som
de vill, bara de uppnår egen sexuell tillfredsställelse.
Citera
2018-01-30, 09:59
Medlem
Overminds avatar
Folk skriver han kanske tar självmord. Det gör mig väldigt ledsen. Han var så full av liv (och kuk) i sina videos. Och nu är han deprimerad och helt förstörd?? Det kan inte stämma.

Ingen som har någon info om vart han befinner sig och mår?
Citera
2018-01-30, 10:05
Medlem
5549s avatar
Tänk kollektivtrafiken, hur smutsigt det är på sätena där och alla handtag!! Om någon vill lägga en sats på sätet är det såklart fritt fram!!! Man är väl inte pryd inte?
Citera
2018-01-30, 10:16
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slabbadangmannen

Det var nog en av de sämsta argumenten för att det skulle vara okej med ett sådant beteende som Jonas håller vid.

Folk smetar väl inte bajs eller urin medvetet på träningsredskapen? Det är väl en stor skillnad gentemot att det finns spår av E.coli på en hantel.
Med tanke på vilken hög risk bögar har att smittas av HIV, så är det värre att spruta bögsperma än avföring på redskap.
Citera
2018-01-30, 10:18
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Folk skriver han kanske tar självmord. Det gör mig väldigt ledsen. Han var så full av liv (och kuk) i sina videos. Och nu är han deprimerad och helt förstörd?? Det kan inte stämma.

Ingen som har någon info om vart han befinner sig och mår?
Vi har ingen aning om hur han mår.

Skulle inte förvåna mig om han tycker att det här var en kul grej bara.
Citera
2018-01-30, 10:25
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Nja, det viktiga för SVT var nog att få bort honom från rutan, och det behöver de knappast några specifika skäl för alls - de som föreligger räcker med god marginal. De kunde alltså beröva honom uppgiften han haft tidigare, och utan den var han förmodligen inte så särskilt angelägen om anställningen.
Ja, att arbetsgivaren är fri att leda och fördela arbetet tror jag inte heller att någon har bestridit.

Edit: Ah, efter att ha läst en gång till antar jag att du menar att han kan ha gått frivilligt efter att ha blivit tilldelad tråkiga arbetsuppgifter. Och jo, så kan det förstås vara.
Senast redigerad av Drama-Llama 2018-01-30 kl. 10:29.
Citera
2018-01-30, 11:05
Medlem
farbror Svens avatar
[quote=Slabbadangmannen|63075168]
Citat:
Ursprungligen postat av AvaChloe
Är du dum i huvudet eller?
”Varför blir du upprörd?”

Vem fan i helvetesjävlaskit vill gå på ett gym där någon har RUNKAT OCH SPRUTAT på utrustningen? Du är ju en sån jävla korkad äckelidiot om du inte fattar det.[/QUOTE

Vad lever du i för värld?

På ett gym kan du kallt räkna med att följande funnits på delar av utrustningen:

Svett, alla sorters hår, saliv, snor, urin, avföring, mensblod, fittsaft och sperma.

Allt enligt ägaren till ett relativt stort gym jag går på.
Utrustningen där rengörs noga minst en gång per dygn. Ibland oftare eftersom avföring är vanligare än man tror enligt ovan nämnde ägare!

Gillar du inte tanken på detta så gå inte till offentliga gym.

Ska vi acceptera det menar du?

Ska vi också sluta att duscha på badet innan vi badar?
Citera
2018-01-30, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Ett gym är en gemensam plats, precis som ett bibliotek eller eller ett varuhus eller en buss..

Alltså en plats där man samsas med andra människor. Vilket betyder att man får göra
avkall på den personliga friheten. T.ex. skulle jag själv gärna röka en cigarett på sådana platser
men jag får förstås avstå, då det drabbar andra.

Men nu är det så med homosexuella att de inte respekterar gränser. Vilket Jonas Berring
är ett exempel på. De kräver att hela tiden få sina behov uppfyllda. En narcissistisk inställning
till världen präglar dem. Många tror att homosexualitet endast handlar om sexuell dragning
och vad man gör i sovrummet, men det är fel.

Jonas Berring och andra homosexuella har ett helt annat tänkesätt, och annan världsbild
än heterosexuella. De är labila och känslostörda och tycker sig ha rätt att göra lite som
de vill, bara de uppnår egen sexuell tillfredsställelse.

Håller helt med dig. Jag vill bara ändra ett ord i sista meningen eftersom det inte bara gäller sex. ”...bara de uppnår egen personlig tillfredsställelse”.

Problemet är ju att PK-samhället uppmuntrar det hela och sen får moralpanik när JB lever som han/de lär.
Citera
2018-01-30, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Ska vi acceptera det menar du?

Ska vi också sluta att duscha på badet innan vi badar?

Visa var jag skrev att vi ska acceptera det, så ska jag inte skriva att du är naiv om du inte tror att snusket förekommer...
Citera
2018-01-30, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missplacedgunk

Visa var jag skrev att jag tycker JBs beteende är OK.

Det är SVT och den politiska eliten som fram tills dagen före outandet hejat på det som brukar visas upp på Pridefestivalen?

Har du någonsin sett en Pridefestival? Vilket parti röstade du på senast? Endast ett parti är skeptiskt till Pride...
Citera
2018-01-30, 13:04
Medlem
UT64s avatar
Den här mannen bekostades av våra licenspengar:

VARNING FÖR OBSCENT MATERIAL!

https://www.xtube.com/profile/hotddy...95611/about-me
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto