2018-01-28, 09:23
Medlem
Missplacedgunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaricaHase
OK visst jag håller med dig det var super olämpligt att spruta sperma på redskapen men vad ska han göra nu? Borde han be om ursäkt?

Men poängen är att det hade nog inte varit en big deal om det hade varit en kvinna eller en hetero man som hade gjort samma sak, inser du nog.

Borde? Det är väl självklart att han ska be om ursäkt och förklara sig.

Hans beteende har till största del inget med homosexualitet att göra utan en parafili.
Citera
2018-01-28, 09:37
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Okej, så låt oss vara ärliga. En superbög har spelat in en riktigt hård bögporrvideo. Så vad förväntas vi att göra? Ingen tvingar någon att titta på materialet. Porr är inte förbjudet i sverige. Om tilde de paula skulle onanera på ett gym skulle ingen prata om kroppsvätskor eller förargelseväckande beteende. Att sexbrott inte är samma för män som för kvinnor visste vi redan tidigare.

Jag bryr mig 0 om någon är bög.

Jag bryr mig 0 hur någon lever ut sin sexualitet, så länge det inte drabbar andra.

Jag vänder mig mot de som anser att sex på offentlig plats är en rättighet och det är något vi ska acceptera.

Ni som ropar på homofobi för att en bög (och därtill fin svensk medelklass i hyggligt rätt ålder) ska få ha sex offentligt ska då i logikens namn godkänna alla som riskerar att hamna under rubriken sexuellt ofredande/ förargelseväckande beteende. Rycker ni ut och försvarar en hetero (t.ex. utlänning, WT, pensionär) som beter sig klandervärt på bad eller utomhus?
Citera
2018-01-28, 09:42
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaricaHase
Nej knappast varför kan du inte ge ett enda exempel? Kvinna eller hetero man då hade det varit sexigt eller en kul grej bara

Källa på det?

Vad är det för jävla skitprat om att en tjej skulle komma undan med att fontäna ner eller kleta mens över indras inventarier? Jag är jävligt skeptisk till att hon skulle få applåder och avslicking på offentlig plats.

Du blandar inte ihop folks sexfantasier med tveksamheter på offentlig plats... typ sånt som Farsan har svårt att hålla isär?
Citera
2018-01-28, 10:02
Medlem
Picamagpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NamedPanda
Skojar du??
Jag har haft sex fler gånger i min gemensamma tvättstuga än Jonas namn nämnts här!

Jonas är en hjälte, vi behöver fler av Jonas.

Ni som klagar är homofober. Låt mig bara säga såhär, gå ut på vilken porrsida som helst, kolla i gay avdelningen, den gången ni faktiskt hittar något på nätet, som är "mildare" än det Jonas gjort, pma mig.

Så du menar att det är normalt bland homosexuella att ha sex i tvättstugor och spruta ner saker i offentliga lokaler? Så du menar att ”mildare” sex är ovanligt bland homosexuella? Är Jonas en normal representant för dom homosexuella?
Citera
2018-01-28, 10:57
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picamagpie
Så du menar att det är normalt bland homosexuella att ha sex i tvättstugor och spruta ner saker i offentliga lokaler? Så du menar att ”mildare” sex är ovanligt bland homosexuella? Är Jonas en normal representant för dom homosexuella?
Bra inlägg.

Jonas är, tack och lov, inte en normal representant för homosexuella.

Hans bravader är så sjukliga att jag vill kräkas. För övrigt så måste han ha världens största rövhål, hur får man ens in en sådan mastodontdildo!
Citera
2018-01-28, 11:01
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picamagpie

Det har nog sprutats lite här och där i vårt Sverige när det gäller offentliga utrymmen. De flesta sköter det snyggt dock och torkar upp efter sig.

Har ingen aning om vad som är normal sex inom det homosexuella kollektivet, men jag antar att det är väldigt fixerat runt analen.

Jonas harju nu fått betala för sitt sexliv genom att han har blivit av med sitt jobb samt den efterföljande moralmobben. Personligen tycker jag att hela historien visar att vi inte har kommit så långt som vi säger, när det gäller homofobin i vårt samhälle och bland människor.
Citera
2018-01-28, 11:01
Medlem
Jag uppfattar det som att bögrörelsen förlorat i anseende och anar att dom kommer göra det som går för att återta förlorad terräng och visa sin solidaritet med trådens huvudperson i samband med sommarens aktiviteter. Utrustade med jättedildos försedda med vätskebehållare marscherar dom, (däribland poliser, militärer, politiker, mediefolk, präster), genom stadens gator ivrigt sprutande på varandra och omgivningen samtidigt som dom illustrativt för in dildosarna i egna och varandras kroppsöppningar. Party, party! Yttersta tiden måste vara nära
Senast redigerad av Externalist 2018-01-28 kl. 11:31.
Citera
2018-01-28, 11:02
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Jag bryr mig 0 om någon är bög.

Jag bryr mig 0 hur någon lever ut sin sexualitet, så länge det inte drabbar andra.

Jag vänder mig mot de som anser att sex på offentlig plats är en rättighet och det är något vi ska acceptera.

Ni som ropar på homofobi för att en bög (och därtill fin svensk medelklass i hyggligt rätt ålder) ska få ha sex offentligt ska då i logikens namn godkänna alla som riskerar att hamna under rubriken sexuellt ofredande/ förargelseväckande beteende. Rycker ni ut och försvarar en hetero (t.ex. utlänning, WT, pensionär) som beter sig klandervärt på bad eller utomhus?

Det är glädjande att du är så fördomsfri att du inte gör någon skillnad på folk. Själv tycker jag att det är mer äckligt med en man som onanerar på en offentlig plats än en attraktiv kvinna som gör det. Och tyvärr skulle diskussionen vara en helt annan om t.ex. Tilde De Paula hade onanerat på ett gym. Du kan påstå motsatsen, men verkligheten är en annan
Citera
2018-01-28, 11:06
Medlem
vera.os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Det är glädjande att du är så fördomsfri att du inte gör någon skillnad på folk. Själv tycker jag att det är mer äckligt med en man som onanerar på en offentlig plats än en attraktiv kvinna som gör det. Och tyvärr skulle diskussionen vara en helt annan om t.ex. Tilde De Paula hade onanerat på ett gym. Du kan påstå motsatsen, men verkligheten är en annan
Du är sjuk! Dessutom skulle jag kanske känna mer äckel om Tilde äcklat sig på gymmet!
Hon är fan inte attraktiv!
Citera
2018-01-28, 11:11
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Det måste finnas en psykiatrisk historik i Jonas liv - ingen lycklig beter sig så självdestruktivt som han gjort. Jag undrar jag hur han hanterat denna akuta livskris: flytt hem till föräldrar/vän, isolerat sig i hemmet, dragit till lantstället, sökt akut vid psyket, dragit utomlands eller hängt sig...?
Citera
2018-01-28, 11:12
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Jonas harju nu fått betala för sitt sexliv genom att han har blivit av med sitt jobb samt den efterföljande moralmobben. Personligen tycker jag att hela historien visar att vi inte har kommit så långt som vi säger, när det gäller homofobin i vårt samhälle och bland människor.

Hoppas du är ironisk, annars är du helt sinnesslö.

Menar du på fullaste allvar att Jonas blev av med jobbet, och utsatt för ett drev, på grund av att folk är homofobiska??
Citera
2018-01-28, 11:24
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Hoppas du är ironisk, annars är du helt sinnesslö.

Menar du på fullaste allvar att Jonas blev av med jobbet, och utsatt för ett drev, på grund av att folk är homofobiska??

Han hade blivit av med jobbet om han inte hade varit homo, men drevet hade varit mindre, och det hade inte varit lika aggressivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in