2018-01-27, 15:47
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Det händer inte så mycket när de blir påkomna, men dessa kan ha sex på platser där andra människor sedan äter sin mat eller leker med sina barn. Har inte hört någon moralpanik angående denna typ av sexaktiviteter samt de kroppsvätskor de eventuellt efterlämnar på platsen.

Så sperma på bänken där i parken är helt ok för dig?
Citera
2018-01-27, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Det förstod jag.

Men det finns ingen rätt till att ha sex offentligt, och kommer aldrig finnas.

Är du också bög eller?
Jo, det finns det, däremot får man inte göra det där man blir påkommen, eller medvetet utsätta andra för risken att de ser det. Den generella regeln är att det är tillåtet (skogar är stora), dock inte medvetet utsätta andra för det.

Där går lagen ingen skillnad för vilken typ av sex det är heller, men viss åtskillnad på typ av nakenhet. Jag förstår inte varför detta ens diskuteras, är det är väl möjligen pikant och vågat att lägga ut sådant här material, men verkligen inget man har att göra med om inte det är en del av ens egen sexualitet, men det kanske det är?
Citera
2018-01-27, 15:51
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Det händer inte så mycket när de blir påkomna, men dessa kan ha sex på platser där andra människor sedan äter sin mat eller leker med sina barn. Har inte hört någon moralpanik angående denna typ av sexaktiviteter samt de kroppsvätskor de eventuellt efterlämnar på platsen.
Nej det gör ju inte det. Homobögar har en alldeles speciell plats i vårat dekadenta samhälle.

Det är inte normalt att vara bög.

Dessa personer är vidriga och borde avlivas. Det tycker verkligen jag.
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Har faktiskt ingen aning om vad du menar. Du skulle inte vilja vara så vänlig och citera det inlägg där jag försvarar bögeri och perversioner?
Du förde en diskussion, menar inte att du är en bögälskare.

Samtidigt så kan man inte försvara bögeri och äckelfilmer.

Detta ÄR onormalt. Bögeri är också som han, onormal.

Allt detta handlar om att han vill synas. Det är så.

Ett homoäckel vill synas, så är det bara. Idioten tänder på det här också.
Citera
2018-01-27, 15:52
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Notera jakten i media och på nätet när någon (gärna blatte) blottar sig i parken. Men när Jonas gör samma sak får han hela gaysamhället med sig.

I den här tråden finns en hel del som vrider sig som maskar. Alla vet att Jonas är en snusker. Det är inte tillåtet att vara en snusker i Sverige. Homosexuella har alltid rätt. Jonas är homosexuell. Det går inte att klara detta med logiken i behåll.

Enda sättet att slippa vrida sig som en mask är att ha en riktig och långsiktigt hållbar åsikt från början, om homosexuella, om tiggare, om kvinnor, om miljön. Då slipper man gå ut och försvara idioter.

Lägg också till att han är medelklass. mycket viktigt i sammanhanget.

Bög och medelklass är per automatik fint
Citera
2018-01-27, 16:05
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nirrt
Gardell är en av de mest obehagliga varelser vi har i "kändis"-Sverige. En sprattelbög som gör grimaser och gör sig rolig på normala människors bekostnad. Använder sitt förflutna, alltså sin egen våldtäkt, som skydd för att sprida sin skadade ideologi. En bögclown som egentligen gråter. Stackars..

detta inlägg skvallrar om att du läst en massa universitets poäng i ämnet psykologi. och ja, jag skojar inte. att du sedan uttrycker dig på typiskt "Flashback" vis är bara underhållande och läsvärt.

mycket imponerad! way to go.
Citera
2018-01-27, 16:20
Medlem
used66s avatar
Berrings agerande måste ju vara hot stuff för CNN med medarbetare som Anderson Cooper och Don Lemon!
Citera
2018-01-27, 16:29
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringmuskeldoft
Varför håller vederbörande för näsan i vissa delar av filmen med det stora Visentpålen ? Det verkar som han synkroniserar lufttillförseln genom näsan med någon annan inre händelse.
Jag har även sett detta beteende i andra filmer, t.ex vid deepthroath och sloppy b.j's
Jag är inte så bevandrad i bögsexets intressanta värld men alltid öppen för att lära mig nya saker, så om svar anhålles ASAP.
Han sniffar amylnitrit, även kallat poppers. En muskelavslappnade, flyktig substans som ger ett kort, milt rus. Inte olaglig att äga eller använda men väl att sälja.
Citera
2018-01-27, 16:40
Medlem
Rätt kul att läsa intervjuer med honom i ljuset av det som senare avslöjades. Här en från 2013:

Citat:
Du har borden fulla av plantor här, men var är tv:n?

- Jag har ingen tv alls. Nån måste ju leva som många faktiskt redan gör - att se tv enbart via Play.

Så du ser på datorn i stället?

- Ja, där ser jag det jag vill. Att ha på en tv stjäl energi och det är lätt att bli sittandes framför något som man egentligen inte vill se.

Blomjonas, inte bara en passiv konsument, utan en aktiv producent av rörliga bilder...
Citera
2018-01-27, 17:10
Medlem
-benito-s avatar
Hur fan kan man sitta och försvara detta sjuka jävla beteende? I ett vettigt samhälle skulle denne tvångsonanist fått någon sorts hjälp i form av tvångsvård .
Citera
2018-01-27, 17:22
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Hur fan kan man sitta och försvara detta sjuka jävla beteende? I ett vettigt samhälle skulle denne tvångsonanist fått någon sorts hjälp i form av tvångsvård .

Håller med till 1000%, MEN, vi lever i ett land där en svensk soldat/under-spec.-officer höll på att mista jobbet för att han vägrade köra en lastbil i Stockholms PRIDE-festival.
Citera
2018-01-27, 17:22
Medlem
submariners avatar
Hej,

Att de knullar utomhus är väl inte mycket att orda om - lär väl även heteropar gjort vid några tillfällen... men gymgrejen är too much

Strumpebandshållarna är faktiskt ganska kinky, och tjejer som tycker en normalsvensk k*k känns stor i baken borde se och lära
Citera
2018-01-27, 17:31
Medlem
Enzymes avatar
Undrar om denna man i framtiden kommer behöva skriva under ett särskilt kontrakt vid tecknande av gymkort? Jag lovar att inte tokrunka och sagga ner utrustning!?

Jag visste att hbtq lobbyn skulle försvara honom så fort detta blev känt. Är det omöjligt för en bög att bete sig olämpligt sexuellt frågar jag mig. Ett äckligt svin är alltid ett äckligt svin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in