2018-01-24, 06:26
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Så jävla kul. Ser honom i TV lite nu och då eftersom jag bor i Umeå. Har alltid stört mig på sliskusen. SVT måste väl bryta med någon som öppet sprider porr på sig själv där det förekommer onani i offentliga rum samt sniffande av använda boxershorts i tomma omklädningsrum.
Citera
2018-01-24, 06:34
Medlem
OntOmQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Så jävla kul. Ser honom i TV lite nu och då eftersom jag bor i Umeå. Har alltid stört mig på sliskusen. SVT måste väl bryta med någon som öppet sprider porr på sig själv där det förekommer onani i offentliga rum samt sniffande av använda boxershorts i tomma omklädningsrum.

Ja, detta ska bli intressant att följa.

Det omvända är totalt otänkbart. En hetro man på SVT som lägger ut bilder på sig själv sittandes på allmän plats och sniffa i trosor.
Citera
2018-01-24, 06:38
Bannlyst
Citat:

Var syns han sniffande på boxershorts? Detta blir ju bara bättre och bättre.

Har länge väntat på att en tråd man asgarvar åt länge sen en sådan dök upp
Citera
2018-01-24, 06:49
Medlem
Mosbulles avatar
Sjuk gubbe! Vicket äckel!
Och hans salary betalas snart av skatten...

SVT levererar igen..
Citera
2018-01-24, 06:54
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerjeWendtCompello
Var syns han sniffande på boxershorts? Detta blir ju bara bättre och bättre.

Har länge väntat på att en tråd man asgarvar åt länge sen en sådan dök upp
Var tvungen att titta igenom en stor del av hans Tumblr-konto för att hitta detta. Jag gör gärna inte om det.

Garanterar dock att det förekommer, du får kolla igenom rubbet själv Han stoltserar verkligen med perversionerna!
Citera
2018-01-24, 06:54
Medlem
DoktorNos avatar
Vilken dåre. Undrar om han kommer att ha ett medarbetarsamtal med sin chef redan idag?
Citera
2018-01-24, 06:59
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Vilken dåre. Undrar om han kommer att ha ett medarbetarsamtal med sin chef redan idag?
Frågan är ju om SVT har blivit informerade om detta. De kanske har vetat om det sedan länge?
Citera
2018-01-24, 07:37
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Frågan är ju om SVT har blivit informerade om detta. De kanske har vetat om det sedan länge?

Skulle tro att någon av hans kollegor sitter just nu och läser den här tråden. Det dröjer nog inte innan chefen vet om det, om denne mot förmodan är ovetande
Citera
2018-01-24, 07:38
Medlem
mandelbiskviers avatar
Fick ett pm från en användare på en mailkonversation från SVT där SVT svarar:

” Hej
Tack för ditt meddelande till oss.
Vi tar den här typen av saker på största allvar ”

Detta efter att avsändaren skrivit hans användarnamn på tumblr samt frågat om detta är i enlighet med public service.
Citera
2018-01-24, 07:58
Medlem
LeXeLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mandelbiskvier

” Hej

Detta efter att avsändaren skrivit hans användarnamn på tumblr samt frågat om detta är i enlighet med public service.

Tycker att Jonas redan gjort en ganska rejäl "public service" eller vad säger du?
Citera
2018-01-24, 08:04
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Poppers är inte olagligt att änvända, men att importera och sälja. Lite om effekten (fr Wiki):
Citat:
Effekten är omedelbar men kortvarig, endast någon minut. Poppers är inte beroendeframkallande, men många upplever en "kick" av att sniffa. Känslointrycken, däribland orgasmen förstärks, analsex kan underlättas och sociala barriärer brytas ned.

Har han barn?
Citera
2018-01-24, 08:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mandelbiskvier

” Hej

nää va fan antog att de redan visste och att det var ok, mannen ska helt klart inte sparkas bjudit på ett gott skratt ju!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in