Citat:

Ursprungligen postat av 
Poosen

Jag och min sambo har varit tillsammans i snart 3 år och bott tillsammans i 2 år. Jag älskar henne jättemycket men känner att jag sexuellt attraheras mindre och mindre av henne. Vi har förmodligen sex en gång i månaden som det ser ut just nu. Jag kollar hellre på porr och tar hand om mitt sexuella behov själv numera och jag hatar mig själv för att det är så. Tror ni det är möjligt att återfinna den sexuella attraktionen?

Jag tror faktiskt det är ganska naturligt och är ni bra kompisar, funkar ihop för övrigt och är lite fria i sinnet kan ni väl lösa det utan att någon av er behöver begå våld på sig själv och sina behov.
Varför inte låta henne ha en älskare vid sidan av, du kanske tom blir kåt av det.
Eller ta i en extra man där du är med passivt eller aktivt.
Eller det klassiska, ägna mer tid åt varandra, klä upp er och gå ut och ät en god middag osv om ni inte gör små mycket sådant i dag vill säga.
Klä ut henne till sjuksköterska i tight skurna pvc-kläder osv osv
	Citat:

Ursprungligen postat av 
frange

Tar hon den i tvåan?

Klumpigt av TS att inte redan i trådstarten (eller allra helst i rubriken) redogöra för hur det förhåller sig med denna, för flashback, så centrala fråga.