Citat:
Ursprungligen postat av
Sir Dwain
Det är ju incelproblemet jag syftar på, är det inte det som är intervjun ni trodde att jag pratade om? Det är där han förespråkar sin sexuella marxism och Rogan, samt tidigare någon kvinna som jag inte vet vem det är, har påpekat för honom att han är märkligt inkonsekvent. Det är nästan som om han anpassar sitt budskap efter vilka som lyssnar på honom. ...
Det är lite simpelt Deepak Chopra hokus pokus samt lite anti-pk trams som är poppis nu, det är så mycket medvind du kan komma för den här gruppen.
Det var inte det som Sam Seder tog upp och vinklade utan just passager ur det äldre samtalet med Camille Paglia, ett samtal som du även påstod att du tog upp med anledning av Joe Rogan och Jordan Petersons senaste samtal.
Tänker du hoppa från det ena till det andra lite hur som helst så meddela gärna om saken. Det blir en aning hederligare så...
Simpelt? Du klarar inte ens av att ta ansvar för ditt eget ord... Hur har du tänkt att du ska kunna värdera och förstå ansvaret som Jordan vill lägga på individens axlar - när du inte ens känner ansvar för ditt eget ord? Det är en aning svårt att uppfatta tyngden av någonting som man själv inte bär på...
Jordan Petersons lösning på det så kallade incel-problemet är helt klart någonting som bör tas ner från granen. Det står dock en välpyntad gran kvar hur du än vänder och vrider på det...
Är det här helt seriöst en punkt som du vill lägga tryck på?
Det är som om du, Sam Sanders och gelikar tror att hela granpyntet är seriekopplat och att hela granen släcks om en liten lampa är ur funktion. Er löjliga motståndsstrategi är lika utdöende som den traditionella media den härstammar från...
Ni är lika tragiska som Almedals-debatten mellan Alexander Bard (MED) och Eskil Erlandsson (C) - med tillägget att ni offrar karaktären samtidigt...