Flashback bygger pepparkakshus!
2020-12-16, 02:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lowlyfe
Kan inte låta bli att fråga varför du sitter på videon, privat underhållning? Blev nyfiken bara.

För övrigt finner jag hans gamla missbruksvideos med sin far väldigt skumma. Skumma eftersom jag finner det märkligt att han väljer att hänga ut fadern inför hela sin publik. Förstår att det kan vara nyttigt för farsan att se hur han betett sig påverkad men att hela landet ska ta del av det?
För att Alexander tjänade lite pengar på det. Det var det värt för Alexander, han skiter fullständigt att det väldigt förnedrande för Fredrik , pengarna var viktiga. Det är så Alexander fungerar. Karma slår dock ofta tillbaka.
Citera
2020-12-16, 09:15
Medlem
Helt ärligt se på er haha, vad är ni för människor som bryr er om vad en inaktiv Youtuber sa i en video från Åland för 3 om inte 4 år sedan.

Tänk er att tala om för andra att man ska upp kl 06 på semestern men tänk er att likt skvallerkärringar sitta o diskutera det FLERA år senare i brist på något vettigare. Vad är mer tragiskt haha fyfan. Jag har kommit till insikt att det intressanta med Rask är faktiskt inte han utan denna tråd där allt pinsamt finns. Dvs era diskussioner.

Åland o herre. Försök att försvara er bäst ni vill jag kommer då inte svara sånt skräp som er hahahaha. Åland 2016 never forget. Undra vad ni gjort under 4 år om det där stack ut extra hårt.
Citera
2020-12-16, 14:41
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Helt ärligt se på er haha, vad är ni för människor som bryr er om vad en inaktiv Youtuber sa i en video från Åland för 3 om inte 4 år sedan.

Tänk er att tala om för andra att man ska upp kl 06 på semestern men tänk er att likt skvallerkärringar sitta o diskutera det FLERA år senare i brist på något vettigare. Vad är mer tragiskt haha fyfan. Jag har kommit till insikt att det intressanta med Rask är faktiskt inte han utan denna tråd där allt pinsamt finns. Dvs era diskussioner.

Åland o herre. Försök att försvara er bäst ni vill jag kommer då inte svara sånt skräp som er hahahaha. Åland 2016 never forget. Undra vad ni gjort under 4 år om det där stack ut extra hårt.

Det mest tragiska är väl ändå du som sitter och meta-diskuterar vad vi diskuterar om Bajsis?
Det är väl perfekt att man kan se hur egoistisk och narcissistisk Raskens är även i retroaspekt?

Citat:
Ursprungligen postat av Allegera
Uppenbarligen går inte Youtube karriären bra och som jag har uppfattat det, nästan aldrig gjort det. Rask tjänar inte tillräckligt med pengar för att kunna motivera det han gör. Allt talar för att han inte kan lyfta från den nivån han ligger på för tillfället. Han provar desperat olika koncept, men har dessvärre inte talangen för att fånga och hitta nya tittare.

Har följt tråden under en längre tid, men kan inte kalla mig expert på ämnet Rask. Det ger mig dock mycket nöje att gå in och läsa vad Rask har för sig just nu, vilka dumheter han hittat på, hur naiv han är och i sällsynta fall, ett intressant klipp skapat av honom.

Min fråga är dock inte hur länge han kommer att hålla på med youtube, om han kommer köpa en hund eller om Fisisen eventuellt kommer att lämna honom.

Min fråga är om det är fler som placerar Rask i samma kategori som Lennart, Micke och Raffa?

Av någon konstig anledningar så finner jag mycket nöje av just kategorin av människor. Är kanske en störning hos mig? Jag skulle nog vilja säga att det som får mig att komma tillbaka är deras transparens i ett liv som ligger så långt från det normala. Man kan nästan kalla det en freak show.

Alla ovanstående är naiva, smått eller mer narcissika och förstår inte hur omvärlden ser på dom. Det absolut bästa är att de nästan aldrig ger upp, de fortsätter leverera konstigheter.

Förutom Lennart så gillade jag ingen av ovanstående. Det jag däremot uppskattade verkligen, är showen som leverans.

Jag förstår att det är väldigt många som vill få bort Rask. Även jag vill det. Men jag vill samtidigt inte att dumheterna ska sluta, att det sista inlägget ska vara skrivet, att den sista pengen är tiggd från ett barn. Jag vill att showen ska fortsätta leverera.

Jag kan ärligt säga att jag saknar Lennart, Raffas och Mickes upptåg. Hoppas Rask inte hamnar där.

Håller med dig i varenda stavelse och dessa tankar har slagit även mig ett flertalet gånger. Man vill liksom se dessa dårar längre ner i avgrunden men samtidigt vill man att de fortsätter sitt skit-liv sålänge som möjligt så att lyteskomiken fortsätter.

De här personerna inklusive bajsbaronen är ju klassiska lolcows, det är väl bara en tidsfråga innan Raskens har en Kiwifarm-sida han också.

https://www.youtube.com/watch?v=VL2YR0n8SUk

Under tiden Raskens har dårdimpen kan vi kolla på denna klassikern man inte bara kan gå förbi. Mysiga citat såsom "Jag är tamej fan alkoholist" och en liten historia om hur han pissade på golvet inne på förlossningen pga fylla. (såklart nedladdad om raskens ska plocka bort även denna alkis-bekännelse.

EDIT Haha även detta lackmustest för efterblivna fungerade och även ovanstående video försvann på några minuter efter mitt inlägg Bajsbaronen borde nog lägga lite tid på sin rehabilitering tillbaka till sitt liv som hårt arbetande småbarnsfar snarare än att sitta på F5 i denna tråden hahaha.

Reuploadade som jag lovat och när YT har behandlat filen klart är filmen här: https://vimeo.com/491644510
Om ni ska posta mer av raskens fabulerande ladda gärna ner filmen INNAN ni postar här, då Raskens har svårt att stå för de saker han orerar ut på internet i efterhand.
Senast redigerad av Mikkka 2020-12-16 kl. 15:38.
Citera
2020-12-16, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka

https://www.youtube.com/watch?v=VL2YR0n8SUk

Under tiden Raskens har dårdimpen kan vi kolla på denna klassikern man inte bara kan gå förbi. Mysiga citat såsom "Jag är tamej fan alkoholist" och en liten historia om hur han pissade på golvet inne på förlossningen pga fylla. (såklart nedladdad om raskens ska plocka bort även denna alkis-bekännelse.

EDIT Haha även detta lackmustest för efterblivna fungerade och även ovanstående video försvann på några minuter efter mitt inlägg Bajsbaronen borde nog lägga lite tid på sin rehabilitering tillbaka till sitt liv som hårt arbetande småbarnsfar snarare än att sitta på F5 i denna tråden hahaha.

Reuploadade som jag lovat och när YT har behandlat filen klart är filmen här: https://vimeo.com/491644510
Om ni ska posta mer av raskens fabulerande ladda gärna ner filmen INNAN ni postar här, då Raskens har svårt att stå för de saker han orerar ut på internet i efterhand.

Haha fan vad pinsam han är
Citera
2020-12-17, 07:09
Medlem
Viper08s avatar
Kom och tänka på en sak när fistessan nyligen la upp en bild på deras son Edward med tillhörande text "min fantastiska kille som är otroligt unik". Då dök barones video upp i huvudet "DU är INTE unik" där han säger att alla är lika värdelösa och folk som säger att någon är unik är rent skitsnack, undra om han har förklarat det för din fru att de hon säger om Edward är skitsnack och att han är lika värdelös som alla andra människor.
Skynd att titta innan baronen hinner läsa det här och ta bort videon

"DU är INTE unik"
Uppladdad 18 aug 2020
Börjar 11:37 in i videon
https://youtu.be/m6WVPiYvCIM
Citera
2020-12-17, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Kom och tänka på en sak när fistessan nyligen la upp en bild på deras son Edward med tillhörande text "min fantastiska kille som är otroligt unik". Då dök barones video upp i huvudet "DU är INTE unik" där han säger att alla är lika värdelösa och folk som säger att någon är unik är rent skitsnack, undra om han har förklarat det för din fru att de hon säger om Edward är skitsnack och att han är lika värdelös som alla andra människor.
Skynd att titta innan baronen hinner läsa det här och ta bort videon

"DU är INTE unik"
Uppladdad 18 aug 2020
Börjar 11:37 in i videon
https://youtu.be/m6WVPiYvCIM

Jag förstår vad han menar och jag förstår vad Tessan menar. Det är skillnad på unik och unik, att Tessan kallar sin son för unik är inte desamma som det Rask rantar om. Det förstår nog även du.
Citera
2020-12-17, 23:38
Bannlyst
Citat:
Jag förstår vad han menar och jag förstår vad Tessan menar. Det är skillnad på unik och unik, att Tessan kallar sin son för unik är inte desamma som det Rask rantar om. Det förstår nog även du.

Alexander är unik på det sättet att han är en något fungerande familjefar trots sin lätta utvecklingsstörning.
Citera
2020-12-18, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Alexander är unik på det sättet att han är en något fungerande familjefar trots sin lätta utvecklingsstörning.

Vad har han för utvecklingsstörning?
Citera
2020-12-18, 02:49
Bannlyst
Citat:

Det är ännu mer tragiskt att du orkar lägga ner energi på det. Hade inte sett klippet förut men lite roligt han klagar på att folk sover till 12 om dagarna när han själv gör det. Den hårt arbetande mannen har suttit live och måste ta igen sig. Men förtalsbaronen är ju ganska dubbelmoralisk, det är inte direkt första gången han går emot sina egna klagomål på andra.
Citera
2020-12-18, 11:12
Medlem
Är det någon av brottsoffren som fått sina skadestånd eller försöker bedragaren undkomma ansvar i vanlig ordning?
Citera
2020-12-18, 11:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Är det någon av brottsoffren som fått sina skadestånd eller försöker bedragaren undkomma ansvar i vanlig ordning?

Hoppas micro113 svarar, hon är ju polare med Sjelin.

Vore kul att veta hur han tänkt att finansiera skulderna. Jag tror inte att Sjelin går med på fjuttiga avbetalbingar. Hon borde inte det iaf.
Citera
2020-12-18, 12:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Vad har han för utvecklingsstörning?

Saxat från 1177. Alexander är klockren på båda dessa punkter.

"En lindrig intellektuell funktionsnedsättning innebär att man klarar det mesta själv men behöver hjälp med vissa praktiska saker som till exempel att sköta sin ekonomi.

Vid en måttlig intellektuell funktionsnedsättning kan man oftast tala och förstå sådant som är enkelt och hör ihop med vardagslivet. Man behöver stöd av människor som ser till att man har det bra och hjälper till med till exempel mat, kläder, tider och ekonomi"

Det finns en hel del som tyder på att han lider av sk lätt utvecklinstörning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in