Citat:
Ursprungligen postat av
Tanakh
Helt ärligt se på er haha, vad är ni för människor som bryr er om vad en inaktiv Youtuber sa i en video från Åland för 3 om inte 4 år sedan.
Tänk er att tala om för andra att man ska upp kl 06 på semestern men tänk er att likt skvallerkärringar sitta o diskutera det FLERA år senare i brist på något vettigare. Vad är mer tragiskt haha fyfan. Jag har kommit till insikt att det intressanta med Rask är faktiskt inte han utan denna tråd där allt pinsamt finns. Dvs era diskussioner.
Åland o herre. Försök att försvara er bäst ni vill jag kommer då inte svara sånt skräp som er hahahaha. Åland 2016 never forget. Undra vad ni gjort under 4 år om det där stack ut extra hårt.
Det mest tragiska är väl ändå du som sitter och meta-diskuterar vad vi diskuterar om Bajsis?
Det är väl perfekt att man kan se hur egoistisk och narcissistisk Raskens är även i retroaspekt?
Citat:
Ursprungligen postat av
Allegera
Uppenbarligen går inte Youtube karriären bra och som jag har uppfattat det, nästan aldrig gjort det. Rask tjänar inte tillräckligt med pengar för att kunna motivera det han gör. Allt talar för att han inte kan lyfta från den nivån han ligger på för tillfället. Han provar desperat olika koncept, men har dessvärre inte talangen för att fånga och hitta nya tittare.
Har följt tråden under en längre tid, men kan inte kalla mig expert på ämnet Rask. Det ger mig dock mycket nöje att gå in och läsa vad Rask har för sig just nu, vilka dumheter han hittat på, hur naiv han är och i sällsynta fall, ett intressant klipp skapat av honom.
Min fråga är dock inte hur länge han kommer att hålla på med youtube, om han kommer köpa en hund eller om Fisisen eventuellt kommer att lämna honom.
Min fråga är om det är fler som placerar Rask i samma kategori som Lennart, Micke och Raffa?
Av någon konstig anledningar så finner jag mycket nöje av just kategorin av människor. Är kanske en störning hos mig? Jag skulle nog vilja säga att det som får mig att komma tillbaka är deras transparens i ett liv som ligger så långt från det normala. Man kan nästan kalla det en freak show.
Alla ovanstående är naiva, smått eller mer narcissika och förstår inte hur omvärlden ser på dom. Det absolut bästa är att de nästan aldrig ger upp, de fortsätter leverera konstigheter.
Förutom Lennart så gillade jag ingen av ovanstående. Det jag däremot uppskattade verkligen, är showen som leverans.
Jag förstår att det är väldigt många som vill få bort Rask. Även jag vill det. Men jag vill samtidigt inte att dumheterna ska sluta, att det sista inlägget ska vara skrivet, att den sista pengen är tiggd från ett barn. Jag vill att showen ska fortsätta leverera.
Jag kan ärligt säga att jag saknar Lennart, Raffas och Mickes upptåg. Hoppas Rask inte hamnar där.
Håller med dig i varenda stavelse och dessa tankar har slagit även mig ett flertalet gånger. Man vill liksom se dessa dårar längre ner i avgrunden men samtidigt vill man att de fortsätter sitt skit-liv sålänge som möjligt så att lyteskomiken fortsätter.
De här personerna inklusive bajsbaronen är ju klassiska lolcows, det är väl bara en tidsfråga innan Raskens har en Kiwifarm-sida han också.
https://www.youtube.com/watch?v=VL2YR0n8SUk
Under tiden Raskens har dårdimpen kan vi kolla på denna klassikern man inte bara kan gå förbi. Mysiga citat såsom "Jag är tamej fan alkoholist" och en liten historia om hur han pissade på golvet inne på förlossningen pga fylla. (såklart nedladdad om raskens ska plocka bort även denna alkis-bekännelse.
EDIT Haha även detta lackmustest för efterblivna fungerade och även ovanstående video försvann på några minuter efter mitt inlägg

Bajsbaronen borde nog lägga lite tid på sin rehabilitering tillbaka till sitt liv som hårt arbetande småbarnsfar snarare än att sitta på F5 i denna tråden hahaha.
Reuploadade som jag lovat och när YT har behandlat filen klart är filmen här:
https://vimeo.com/491644510
Om ni ska posta mer av raskens fabulerande ladda gärna ner filmen INNAN ni postar här, då Raskens har svårt att stå för de saker han orerar ut på internet i efterhand.