2021-02-11, 14:29
Medlem
Känns som att förtalsdomen var det bästa som kunde hända honom. Har inte folk här sagt i alla år att han mår otroligt dåligt psykiskt och därför har haft ett behov av att ranta i bilen och hänga ut andra samt köpa saker han egentligen inte har råd med? Exakt det han säger själv nu.
Men nu är det vi som är störda och de verkliga narcissisterna Att narcissister aldrig gråter eller visar svaghet är bara fel. Det är ett mycket effektfullt vapen.
Med det inte sagt att han har den personlighetsstörningen. Det finns en del drag som förmodligen beror på hans otrygga uppväxt. Hörde i liven att han erkände att det inte bara är en person han begått förtal mot, bra jobbat! Fortsätter han på den vägen kanske han kan få en trevlig familjekanal en dag och kunna betala för sina misstag och aldrig mer göra om det.
Citera
2021-02-11, 16:59
Medlem
Jag vet inte vilken gång i ordningen det är någon kommenterar att något med Rask är bögigt och han tänder på alla cylindrar. Han måste ha en färdigskriven manual hemma eftersom att han alltid lyckas bocka av följande punkter. Har jag missat något viktigt får ni gärna komplettera.

Bajspackarbaronens jag är inte homosexuell-lista.

1. Jag kan göra si eller så för att jag är så trygg i min sexualitet.
2. Jag har legat med 50-isch kvinnor.
3. Titta på den här bilden (visar upp samma trötta bild på sig själv då han hade långt hår och bandana) Här såg jag bögig ut, men jag har aldrig fått ligga så mycket som jag fick på den tiden. Tjejerna ääälskade det.
4. Jag har inga problem med att folk vill stoppa sin snopp i arslet på en annan man, men jag skulle aldrig göra det.
5. Jag har hånglat med andra män då jag var yngre men jag gjorde det bara för att provocera andra.
Citera
2021-02-11, 19:28
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Såg en liten snutt på hans live, som för övrigt verkar ligga kvar. Någon frågar nått om hans ekonomi, då tänder rask till och säger jag vill inte diskutera min privat ekonomi offentligt.
Konstigt rask att du inte vill det när du hängde ut Jessica offentligt och hennes privatekonomi. För er som vill veta om rask privat ekonomi så tjänade han 20k i månaden före skatt 2020, och han har betalningsanmärkningar. Och det är inga påhitt det är ren fakta från taxeringskalendern 2020. Och dem som inte tror det kan själva köpa den.

20 k i månaden var INKOMSTÅRET 2019, deklarationsåret 2020. Hur mycket han tjänade förra året vet vi inte ännu, men med tanke på att hans firma (air capture invest) hade en omsättning om 181 tusen fram till 2020-06, halverad från året innan, så lär väl inkomsten ha sjunkit. Bolaget gick dessutom med 190 tusen i förlust fram till 2020-06 - man skulle kunna tänka sig att han har fortsatt att ta ut lön för att kunna få högre summa vid sjukskrivning/arbetslöshet. Bolaget har ett negativt eget kapital numera om -122 tusen, bolaget är numera skuldsatt med 183 tusen i långsiktiga skulder (var har han lånat dessa pengar? Farfar kanske?) och bolaget har en betalningsanmärkning. Lägg på hans förtalsböter o bilskulder för baltmercan så har förtalsbaronen skulder om 400 tusen, men han saknar tillgångar.

Det går bra nu....

https://www.merinfo.se/foretag/Air-C...2/2k2xo9c-jz79
Citera
2021-02-11, 19:52
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
20 k i månaden var INKOMSTÅRET 2019, deklarationsåret 2020. Hur mycket han tjänade förra året vet vi inte ännu, men med tanke på att hans firma (air capture invest) hade en omsättning om 181 tusen fram till 2020-06, halverad från året innan, så lär väl inkomsten ha sjunkit. Bolaget gick dessutom med 190 tusen i förlust fram till 2020-06 - man skulle kunna tänka sig att han har fortsatt att ta ut lön för att kunna få högre summa vid sjukskrivning/arbetslöshet. Bolaget har ett negativt eget kapital numera om -122 tusen, bolaget är numera skuldsatt med 183 tusen i långsiktiga skulder (var har han lånat dessa pengar? Farfar kanske?) och bolaget har en betalningsanmärkning. Lägg på hans förtalsböter o bilskulder för baltmercan så har förtalsbaronen skulder om 400 tusen, men han saknar tillgångar.

Det går bra nu....

https://www.merinfo.se/foretag/Air-C...2/2k2xo9c-jz79

Edit: du har rätt, jag har tänkt helt galet. Och som jag varit inne på tidigare så har omsättningen sjunkit över 55% år 2020 så de är nog inga 20k i månaden
Senast redigerad av Viper08 2021-02-11 kl. 20:05.
Citera
2021-02-12, 08:35
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Edit: du har rätt, jag har tänkt helt galet. Och som jag varit inne på tidigare så har omsättningen sjunkit över 55% år 2020 så de är nog inga 20k i månaden
Omsättningen och lön är ju inte beroende av varandra på så kort tid. Kanske finns kassa som gubben byggt upp som nu silas ned av Alex, omsättning däremot är ju en direkt återspegling av hur bra de går för youtubedansbandsgangstarap-alex 😁
Citera
2021-02-12, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal
Omsättningen och lön är ju inte beroende av varandra på så kort tid. Kanske finns kassa som gubben byggt upp som nu silas ned av Alex, omsättning däremot är ju en direkt återspegling av hur bra de går för youtubedansbandsgangstarap-alex 😁
Man kan konstatera av det senaste bokslutet att det här höet han sagt att han haft i ladan inte existerar.

Han hade ju kunnat forsätta plocka ut en lön på 20k sek om det funnits likvider i bolaget.

Med den sparsamma inkomst han numera har så måste den säkerligen drygas ut med div bidrag, bostadsbidrag bla och swish såklart, han har varit live nästan varje dag på slutet.
Citera
2021-02-12, 11:42
Bannlyst
Stackars unge med en farsa som förtalar, välter bajs över kvinnor samt lägger upp sin pappa påverkad på internet för egen vinst? När ska han lägga ut henne på nätet för hans vinning?

Inte för inte att han kallas bajsbaron, förtalsbaron. Han kanske även borde kallas fejkbaron för hans krokodiltårar?
Citera
2021-02-12, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxVSydow
Stackars unge med en farsa som förtalar, välter bajs över kvinnor samt lägger upp sin pappa påverkad på internet för egen vinst? När ska han lägga ut henne på nätet för hans vinning?

Inte för inte att han kallas bajsbaron, förtalsbaron. Han kanske även borde kallas fejkbaron för hans krokodiltårar?
Går det trögt på tuben? Skaffa en unge för content.

Hon är inte ens en månad gammal och T och R har redan lagt upp 100 bilder på stackaren, Rask har också visat upp henne i ett flertal videos och hon har också suttit med i liven, vilken pappa gör såhär?

Ungarna kommer likt sin far behöva genomgå terapi när dom blir äldre, tur för dom är att i Sverige ärver man inte skulder.
Citera
2021-02-12, 12:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Går det trögt på tuben? Skaffa en unge för content.

Hon är inte ens en månad gammal och T och R har redan lagt upp 100 bilder på stackaren, Rask har också visat upp henne i ett flertal videos och hon har också suttit med i liven, vilken pappa gör såhär?

Ungarna kommer likt sin far behöva genomgå terapi när dom blir äldre, tur för dom är att i Sverige ärver man inte skulder.

Det fan så äckligt hur vissa människor kan dra ut sina egna och kära på tuben för att betala av TV'en de köpte på avbetalning, Therese och Bajs af Trosa är verkligen ett exempel på folk som inte borde få ha barn. Förhoppningsvis blir det LVU så de slipper sina föräldrar illa kvickt.
Citera
2021-02-12, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxVSydow
Det fan så äckligt hur vissa människor kan dra ut sina egna och kära på tuben för att betala av TV'en de köpte på avbetalning, Therese och Bajs af Trosa är verkligen ett exempel på folk som inte borde få ha barn.
Ja det borde vara obligatoriskt med barn-körkort, Baronen är ju liksom skräckexemplet på någon som verkligen inte ska ha barn, han kan ju inte ens ta hand om sig själv .

Om en handfull år kommer det dyka upp dokumentärer om "youtube-barnen" och vilka konsekvenser det fått.

Är det någon som förresten vet vilken ränta hans skulder ligger på? Måste ju ränta iväg fort med såna stora summor.
Citera
2021-02-12, 14:23
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal

Nej så är det, men jag skrev att han hade under 2020 en inkomst på 250k ~20k i månaden, vilket var fel för att jag kollade på 2020 deklaration alltså inkomståret 2019 där det stämde och hans bolag omsatte lite över 400k. Under 2020 sjönk omsättningen med mer än hälften så vi får se vad han tagit ut när den deklarationen släpps. Men den store företagaren och entreprenören har säkert löst det så han har plockat ut sina 20k och satt företaget i skuld.
Citera
2021-02-12, 16:53
Medlem
Ny video!

https://www.youtube.com/watch?v=qafF...b_channel=RASK

Den här är nog borta om några timmar kan jag tro
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem