2018-05-29, 01:29
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danskskalle87
De uppgifterna betvivlar jag starkt på. Jag bor inte så långt ifrån han så jag kan säkert ordna till lite extra med uppgifter som så få känner till & som jag redan vet en hel del om denne, men ska bara först få det bekräftat, & inväntar därmed tills jag vet mer.
Lycka till! Berätta gärna sen hur det har gått.
Citera
2018-05-29, 01:29
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Så du är killen bakom kanalen?
Ja.
Citera
2018-05-29, 01:33
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Här har vi svaret på mycket om dig, bl.a. åldersspann.
Nej, jag outar inte fans som skriver anonymt till mig.
Du behöver inte tro mig.
Vadå för svar? Hur gammal är jag då? Om du har svaret om mycket.

Varför skriver du att jag ska fråga "honom" om du inte vill "outa dina fans". Så jävla fake är du, haha. Och dina groupies intalar sig att jag och flera till i tråden är avundsjuka på dig och ditt liv. Du ljuger och kryddar kring allting. Det räckte med att kolla på fem av dina videos för att inse hur du ändra om och lägger till saker.

En dag kommer dina lögner komma ikapp dig. Och då kommer du få ta ett 9 till 17-jobb.
Citera
2018-05-29, 01:35
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto

Varför skriver du att jag ska fråga "honom" om du inte vill "outa dina fans". Så jävla fake är du, haha. Och dina groupies intalar sig att jag och flera till i tråden är avundsjuka på dig och ditt liv. Du ljuger och kryddar kring allting. Det räckte med att kolla på fem av dina videos för att inse hur du ändra om och lägger till saker.

En dag kommer dina lögner komma ikapp dig. Och då kommer du få ta ett 9 till 17-jobb.
Varför skriver ni så mycket skit om honom om ni inte är avundsjuka?
Citera
2018-05-29, 01:36
Medlem
Citat:
Hjärtligt tack!
Känns skönt att inte få obefogad skit ifrån någon iaf haha, tack för dina vänliga ord 😊❤️

Det här är flashback, här kastar nästan alla skit på alla. Lätt att sitta och vara stöddig bakom en datorskärm i mammas källare, hehe.
Citera
2018-05-29, 01:37
Medlem
AlexxHookers avatar
Frlstsvning

Citat:

Jag har ju fakriskt hittills redovisat belägg på allting jag har sagt, det enda du har kommit med befängda påståenden du inte kan styrka, alls.
DET säger att du antingen är ung eller extremt korkad.
Kom med konstaterad fakta du faktiskt kan styrka som jag gör istället dör en massa jävla dravel om du vill bli tagen på allvar och vara trovärdig din jävla velourtomte.
Trots mina bevis påstår du att det är lögner, redovisa för helvete då varför istället för att bajsa ur dig mer skit istället.
Sov goth ❤️
Senast redigerad av AlexxHooker 2018-05-29 kl. 01:40. Anledning: Felstsvning
Citera
2018-05-29, 01:38
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Det här är flashback, här kastar nästan alla skit på alla. Lätt att sitta och vara stöddig bakom en datorskärm i mammas källare, hehe.
Ja tyvärr är det så. Jag är också ett stort fan av Alexander. Har snart följt honom i 1 år.
Citera
2018-05-29, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Ja tyvärr är det så. Jag är också ett stort fan av Alexander. Har snart följt honom i 1 år.

Kul, är bara avundsjuka, misslyckade stackare som lägger krut på att hata på andra. Men det vet även hatarna djupt inom sig.
Citera
2018-05-29, 01:40
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Varför skriver ni så mycket skit om honom om ni inte är avundsjuka?
Vad andra skriver får väl de stå till svars för. Jag har precis kommit in i tråden och jag har inte skrivit en massa skit om honom. Att han är fake är ju fan ett faktum.

Alexander: "Ni kan få se hela min swish-historik om ni vill det"

Flashback: Visa den då.

Alexander: Asså, du, asså. hallå, du, jag outar inte mina donatorer.

---

Alexander: "Jag vet inte vad han såg för stöd i mina videos, det får du fråga honom om"

Flashback: "Vad heter han då, så frågar jag"

Alexander: "Asså, hallå, du, hallå, jag outar liksom inte, hallå, mina fans liksom bara sådär"
Citera
2018-05-29, 01:42
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Kul, är bara avundsjuka, misslyckade stackare som lägger krut på att hata på andra. Men det vet även hatarna djupt inom sig.
Ja precis. De kommer vara tvungna att kliva upp 6 eller 7 idag och vara aströtta för att gå till ett jobb som dem inte ens gillar. Å dem som inte har ett jobb går på soc och bara tjänar 3900 kr i månaden.
Citera
2018-05-29, 01:42
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Vad andra skriver får väl de stå till svars för. Jag har precis kommit in i tråden i och jag har inte skrivit en massa skit om honom. Att han är fake är ju fan ett faktum.

Alexander: "Ni kan få se hela min swish-historik om ni vill det"

Flashback: Visa den då.

Alexander: Asså, du, asså. hallå, du, jag outar inte mina donatorer.

---

Alexander: "Jag vet inte vad han såg för stöd i mina videos, det får du fråga honom om"

Flashback: "Vad heter han då, så frågar jag"

Alexander: "Asså, hallå, du, hallå, jag outar liksom inte, hallå, mina fans liksom bara sådär"

Jag sade aldrig att jag inte redovisar swishdonationer, det kan jsg med glädje göra, men givetvis sudda namn och nummer, och då kan jag ju lika gärna fejka allt så det spelar ingen roll.
Tro vad du vill, men så är det oavsett om du gillart eller inte.
Citera
2018-05-29, 01:46
Medlem
Citat:
Det finns ingen du möjligtvis skulle kunna prata med som har ”smask” om mig då det är så enkelt som att det inte finns helt enkelt.

Hur menar du? Det är klart att jag har en massa saker om gällande denna personen som jag dock ser till att vänta på att ge en feedback om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in