Idag, 10:45
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
De räknas nu redan från första sekunden, till skillnad mot tidigare

https://support.google.com/youtube/thread/433409976/an-update-to-how-we-count-public-views-across-youtube?hl=en
Okej tack för informationen. Tur att jag slutat att kolla på Anjo och Rask helt och hållet.

Det är få svenska youtubers som är bra. Jag kan däremot kolla skilleras reaktioner på ovan nämnda kreatörer.
Citera
Idag, 15:06
Medlem
Kickassfarsans avatar
Blev det något av jobbet?

Eller var det som vanligt, en lögn för att inge hopp i hans halvt utvecklingsstörda fru så att han ska kunna fortsättningsvis ligga hemma och runka bort livet på dagarna?

Man undrar ju om hennes pappa verkligen tyckte det var en bra ide att stå på hyreskontraktet, han måste ju vara lika korkad om han blir sol och vårad av Bajsbaronen efter alla år han redan bedragit deras dotter.
Citera
Idag, 17:06
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Blev det något av jobbet?

Eller var det som vanligt, en lögn för att inge hopp i hans halvt utvecklingsstörda fru så att han ska kunna fortsättningsvis ligga hemma och runka bort livet på dagarna?

Man undrar ju om hennes pappa verkligen tyckte det var en bra ide att stå på hyreskontraktet, han måste ju vara lika korkad om han blir sol och vårad av Bajsbaronen efter alla år han redan bedragit deras dotter.
Jag gissar att Rasks deppighet beror på att svärfar ställt krav på skithögen eftersom han inte vill betala hyran för honom.

Det och/eller att han utreds för ekobrott igen.

Min gissning av läget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in