2026-06-28, 16:28
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kockenutanarmar
Mycket troligt

Industripuck och parmesanflakes luktar AI.
Hela texten är skriven med för mycket inlevelse och beskrivning.
Jag håller med. Texten ser väldigt AI-aktig ut.
Citera
2026-06-28, 17:33
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa

Jag tror han ska passa sig för att lämna recensioner om just den restaurangen. Ägaren verkar vara rätt aggressiv om man kollar hur han svarar andra gäster under Google-recensioner.
I vanliga fall så är jag för kritik och ägaren är säkert ett svin. Men skulle han besöka runkpsykopaten i runkbunkern, så hade han gjort världen en stor tjänst.
Citera
2026-06-28, 18:15
Medlem
Damien-s avatar
Citat:

Självklart hävdar den flintskalliga runkbögen i Trosa att varje recension är resultatet av timmar av djup analys och litterär fingertoppskänsla. Det är nästan lika trovärdigt som att byfånen och hans förståndshandikappade fru skulle ha en "överenskommelse".

Baronen är allergisk mot allt som liknar arbete. Om det finns en genväg i form av Chat-GPT så tar runkbögen den.
Citera
2026-06-28, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Självklart hävdar den flintskalliga runkbögen i Trosa att varje recension är resultatet av timmar av djup analys och litterär fingertoppskänsla. Det är nästan lika trovärdigt som att byfånen och hans förståndshandikappade fru skulle ha en "överenskommelse".

Baronen är allergisk mot allt som liknar arbete. Om det finns en genväg i form av Chat-GPT så tar runkbögen den.

Så här ser förmodligen sanningen ut: förtalsbaronen Carl Fredrik Alexander Rask har skrivit lite indata till sin enda och bästa vän: chatGPT, och sedan "copypasteat" svaret som en personlig recension av matstället ifråga. Sannolikt tog det fanskapet 30 sekunder att göra.
Citera
2026-06-28, 18:59
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
timmar av djup analys och litterär fingertoppskänsla.

Hahaha, det där var riktigt roligt

Han gapar ju om hur "riktigt kul faktiskt!" det är att recensera matställen. Men gör det på Youtube då, om det är så jävla kul.

Men nej, just det. Ingen vill ju se dig såga företag...

Det är som alltid när han ska göra nåt nytt, allt är toppen tills det kommer till visningarna.
Citera
2026-06-28, 19:00
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Jag tror han ska passa sig för att lämna recensioner om just den restaurangen. Ägaren verkar vara rätt aggressiv om man kollar hur han svarar andra gäster under Google-recensioner.
I vanliga fall så är jag för kritik och ägaren är säkert ett svin. Men skulle han besöka runkpsykopaten i runkbunkern, så hade han gjort världen en stor tjänst.

Japp, det är ju åtminstone en rejäl sågning som han gör. Orerar om dyr dippsås osv. Kul om han går dit nån gång i framtiden.
Citera
2026-06-28, 19:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Vad är det för restaurang, och var hittar jag recensionerna av pajasen och av andra?
Citera
2026-06-28, 19:09
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Japp, det är ju åtminstone en rejäl sågning som han gör. Orerar om dyr dippsås osv. Kul om han går dit nån gång i framtiden.

Och så hade han enbart råd med en liten liten skål strips.
Citera
2026-06-28, 19:34
Medlem
Citat:
Hahaha, det där var riktigt roligt

Han gapar ju om hur "riktigt kul faktiskt!" det är att recensera matställen. Men gör det på Youtube då, om det är så jävla kul.

Men nej, just det. Ingen vill ju se dig såga företag...

Det är som alltid när han ska göra nåt nytt, allt är toppen tills det kommer till visningarna.

När vi talar om CFAR är risken stor att det inte ens är riktiga recensioner. Dvs han kan ha ätit där någon gång och tänker tillbaka på det tillfället, eller så har han inte ens ätit där. Det är annars märkligt att han ej visar upp video.
Citera
2026-06-28, 19:36
Medlem
Citat:

100%, inte likt Baronens sätt att skriva. Han skriver helt ok, så varför inte bara göra något själv? Något eget?
Citera
2026-06-28, 19:40
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Så här ser förmodligen sanningen ut: förtalsbaronen Carl Fredrik Alexander Rask har skrivit lite indata till sin enda och bästa vän: chatGPT, och sedan "copypasteat" svaret som en personlig recension av matstället ifråga. Sannolikt tog det fanskapet 30 sekunder att göra.

Patetiskt att den perversa byfånen i Trosa vill framstå som en allmänbildad skribent, men utan pervots älskade Chat-GPT blir det mest svammel, upprepningar och långa monologer som inte leder någonstans. Självförtroendet hos den flintskalliga runkbögen är däremot orubbligt, vilket är överraskande med tanke på att fanskapet inte åstadkommit något alls i livet.
Citera
2026-06-28, 19:55
Medlem
Miys avatar
Kul när han raljerar om att de tar 15 spänn för dipp som kostar några kronor att köpa in.

Vad gjorde han själv med sina oljor?
Minnet är kort hos jubelidioten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in