2026-08-19, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Ingen video från Trosas gentleman på 8 dygn, vad är det som sker, har pervot blivit förkyld, eller filar han på restaurangrecensioner helt skrivna av ChatGPT?
Aha! Så den perversa dagdrivaren hade varit "sjuk" trots allt. Eller ja, sjuk och sjuk, det är en ursäkt den perversa dagdrivaren tar till när det är någonting som inte passar hans agenda.

Han älskar att ta till skådespelad sjukdom för att undslippa någonting, skjuta på någonting för framtiden, eller för att helt enkelt kunna hävda "jag hade ingen möjlighet...", det är både genomskinligt och ett motbjudande beteende, men vad kan man förvänta sig av pervot? Inte särskilt mycket annat...
Citera
2026-08-19, 19:52
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G3d9H-D.z-0d
"POLISEN HAR LAGT NER MITT ÄRENDE! – UTAN ATT BERÄTTA!"

Garvade när jag såg rubriken.

Hahaha! Fyfan vad sur han ska vara då 😁

EDIT: Ja, han är sur. Men han ska också skaffa jobb!

Sammanfattning:

https://limewire.com/d/hWpyS#lKQToM81NJ
Senast redigerad av Krakatoa 2026-08-19 kl. 20:23.
Citera
2026-08-19, 20:34
Medlem
GreenBatterys avatar
Plats 65 på ”Verkliga brott”-listan.

…men för fan din småkukade PestsjukeBaron med svulstiga kvinnohöfter, det går ju åt helt fel håll!! Man ska klättra på listan, inte åka nedåt!

Fantastiskt bäst på att vara sämst!

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-08-19, 20:36
Medlem
pickalulus avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa

Sammanfattning:

Citat:
Den största egentliga nyheten är att Rask sannolikt ska börja arbeta som assistent åt en vän som
han känt länge och som behöver personlig assistans. Han tänker inte visa eller berätta något mer
om arbetet, men säger att det gör honom mindre beroende av intäkterna från Youtube.
Han skämtar slutligen om att extrainkomsten kanske får gå till "julklappar åt Axel" om han förlorar
det civilrättsliga målet. Den muntliga förberedelsen ska enligt Rask hållas i oktober. Han drar
även ett överdrivet scenario där barnen inte får julklappar eftersom Axel tagit pengarna, innan
han klargör att han skämtar.

Hmm....
Citera
2026-08-19, 20:48
Medlem
En normal människa som lever på content borde väl ha några videos redo att laddas upp ifall man blir sjuk, men inte den här pajasen inte. Kan man pissa mer på sin familj utan att faktiskt pissa på dom.
Tessan får jobba hårt nu.
Citera
2026-08-19, 21:08
Medlem
Vad kul att han kunde bjuda familjen på att se andra åka flygplan!
Ungar, det skulle ni också kunna göra om eran pappa inte vore en sån fitta.
Citera
2026-08-19, 21:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Citat:

Sammanfattning:

Det hade man väl AAALDRIG kunnat anta. Att polisen skulle lägga ner anmälan.
Det måste helt klart pågå någon konspiration inom myndigheter, Trobo och Trosas kommunalpolitiker .. för så här skulle de aldrig gå till annars ..
Citera
2026-08-19, 22:02
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:

Sammanfattning:

Så den mest egoistiska "farsan" som inte jobbat en dag under sitt äldsta barns 14 år ska nu arbeta med att torka arslet på en människa? Det tror jag när jag ser de

Nu har han legat i sängen en vecka och runkat och måste nu låtsas bli en bättre farsa för T hotar att slänga ut honom. Hur många gånger har vi inte gått igenom detta skådespel?
Senast redigerad av knark-kungen 2026-08-19 kl. 22:07.
Citera
2026-08-19, 22:11
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Så den mest egoistiska "farsan" som inte jobbat en dag under sitt äldsta barns 14 år ska nu arbeta med att torka arslet på en människa? Det tror jag när jag ser de

Nu har han legat i sängen en vecka och runkat och måste nu låtsas bli en bättre farsa för T hotar att slänga ut honom. Hur många gånger har vi inte gått igenom detta skådespel?

Citat:
Ursprungligen postat av pickalulu
Hmm....

Kommer aldrig ske.

"Den största egentliga nyheten är att Rask sannolikt ska börja arbeta som assistent åt en vän som
han känt länge och som behöver personlig assistans."

Jag har ingen aning om hur pass handikappad man måste vara för att få personlig assistans men jag gissar att det måste finnas vissa kriterier, som att man inte kan handla eller tvätta sig själv osv.

Ska han gå upp 06 för att vara hos brukaren 07 och hjälpa till och laga frukost, tvätta och klä sig? Mjaaa...

Som du säger, pics or it didn't happen!
Jag gissar att han testar en dag och sen är det nåt som skaver, hans påstådda svarta bälte i ångest eller liknande som gjorde att han inte kunde fortsätta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Tror baronen snart kommer dyka upp med någon fejkad sjukdomshistoria eller annat påhitt så att folk ska låta honom vara ifred, det blir ju synd om honom då.
Bingo till dig som sjukdom
Citera
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Det hade man väl AAALDRIG kunnat anta. Att polisen skulle lägga ner anmälan.
Det måste helt klart pågå någon konspiration inom myndigheter, Trobo och Trosas kommunalpolitiker .. för så här skulle de aldrig gå till annars ..

Haha, kollar på skilleras nu som är live och kommenterar videon, hade inte sett den innan Jäävlar vad arg han är på polisen!
Citera
2026-08-19, 22:12
Medlem
Krakatoas avatar
skilleras live just nu och kollar på Baronens senaste video:

https://www.youtube.com/watch?v=YnKiA08RLsA

Han slutar nog snart men det går att spola tillbaka och låta den rulla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in