Kronofogden kanske har snott datorn, eller så har Husse Jockiboi sagt att han inte ska kleta runt före festen den 23 augusti .. Vem vet - det kan vara vad som helst.
Har fogden tagit datorn, kameran och plasttrumsetet så kanske skulden minskat med 4000kr (eller en månadslön som den småkukade FegisBaronen kallar det).
Tror baronen snart kommer dyka upp med någon fejkad sjukdomshistoria eller annat påhitt så att folk ska låta honom vara ifred, det blir ju synd om honom då.
Tror baronen snart kommer dyka upp med någon fejkad sjukdomshistoria eller annat påhitt så att folk ska låta honom vara ifred, det blir ju synd om honom då.
Det blir svårt om datorn är väck! Har han förresten postat några tonårsselfies i hallspegeln på sistone eller kan ha ”blivit av” med sin telefon också? Reposta IG-stories kan man göra med en potatistelefon.
Det här är spännande, är det fogden, psykisk sjukdom, Axel Öhman eller aids som gör att han är borta från nätet? Förstår inte pajasen att det kostar att stå stilla? Förlorar mycket pengar nu på att vara extra lat, baronjävel!
Det blir svårt om datorn är väck! Har han förresten postat några tonårsselfies i hallspegeln på sistone eller kan ha ”blivit av” med sin telefon också? Reposta IG-stories kan man göra med en potatistelefon.
Allt Gott,! ❤️
Mobilen sitter han nog ständigt och håller jag skojade med retarden på en annan app häromdagen och det tog bara några ögonblick innan jag var blockad.
Jag tror att det är ännu ett desperat försök för att öka tittarsiffror. Alla contentförändringar han provat på har misslyckats så nu testar han tystnad.
Jag tror att det är ännu ett desperat försök för att öka tittarsiffror. Alla contentförändringar han provat på har misslyckats så nu testar han tystnad.
Allt Gott,! ❤️
Jockiboi har väl bett idioten dra åt helvete och vad finns det då att göra videos om ?? Just ja ingenting.... måla in sig i hörn och vägra söka jobb baronen (även om han aldrig skulle få något )