2026-06-13, 15:48
  #81985
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Vad hade han i lön 2025?
Här
Citat:
Ursprungligen postat av Inkomstuppgifter
Deklarerad inkomst

2025 Lön 516 500 Kapital -4 400
2024 Lön 192 400 Kapital 600
2023 Lön 93 300 Kapital -1021
Citera
2026-06-13, 17:34
  #81986
Medlem
abvs avatar
Varför väljer man att leva som smuts om man tjänar en halv miljon om året vilket ändå är helt ok? Nej något är lurt här för inte fan betar han av skulder, spar ihop en buffert eller stoppar undan pengar till barnen.
Citera
2026-06-13, 18:16
  #81987
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Varför väljer man att leva som smuts om man tjänar en halv miljon om året vilket ändå är helt ok? Nej något är lurt här för inte fan betar han av skulder, spar ihop en buffert eller stoppar undan pengar till barnen.

Jag tror inte hans viktnedgång var på grund av att han slutade med socker. För att annars är det helt sanslöst att de lever som de gör med tanke på att hans och Tessans inkomst borde ge en rätt god ekonomi annars.
Citera
2026-06-13, 18:30
  #81988
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag tror inte hans viktnedgång var på grund av att han slutade med socker. För att annars är det helt sanslöst att de lever som de gör med tanke på att hans och Tessans inkomst borde ge en rätt god ekonomi annars.

Till sist: Ozempic..
Citera
2026-06-13, 21:08
  #81989
Medlem
Damien-s avatar
Varför har den flintskalliga runkbögen i Trosa inte lyckats skita ur sig någon ny video än? Är pervot sjuk, eller sitter han och surar för att ingen verkar bry sig om hans nya pervokanal?
Citera
2026-06-13, 21:43
  #81990
Medlem
Blandadajentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Varför har den flintskalliga runkbögen i Trosa inte lyckats skita ur sig någon ny video än? Är pervot sjuk, eller sitter han och surar för att ingen verkar bry sig om hans nya pervokanal?

Ja, han är snuvig. Du får vänta till imorgon på din idol.
Citera
2026-06-13, 22:15
  #81991
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Ja, han är snuvig. Du får vänta till imorgon på din idol.

Baronen är inte min idol, jag avskyr den perversa byfånen. Men du verkar dyrka runkbögen, så gör oss alla en tjänst och stick och trolla i någon annan tråd.
Citera
2026-06-13, 23:22
  #81992
Medlem
Kommer det inte en Chrippa-video snart när han har varit på första sidan i kvällstidningarna i veckan så hugger jag av mig ena armen. Det är enkla 10k+ visningar för den porrskadade äckelbaronen som vill "lämna Chrippa-dramat". Utöver pengarna är det ett perfekt tillfälle att indirekt få slicka Jockibois röv en extra gång.

Den porrskadade äckelbaronen lever på att vara en hund åt Jockiboi, det är den enda content han tjänar pengar på. Sen klagar han på Temu som sägs vilja göra sig namn genom att kritisera Jockiboi.

Patetiskt.
Citera
2026-06-14, 00:23
  #81993
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Blandat med metylfenidat

Ja, att Baronen helt plötsligt skulle vara så disciplinerad att ligga på ett kaloriunderskott, helt utan hjälpmedel, ser jag som mycket osannolikt. Hade han börjat träna på allvar, så skulle han sätta igång med en trenkur snabbare än vad man hinner säga "stekt bajskorv".
Citera
2026-06-14, 00:25
  #81994
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Kommer det inte en Chrippa-video snart när han har varit på första sidan i kvällstidningarna i veckan så hugger jag av mig ena armen. Det är enkla 10k+ visningar för den porrskadade äckelbaronen som vill "lämna Chrippa-dramat". Utöver pengarna är det ett perfekt tillfälle att indirekt få slicka Jockibois röv en extra gång.

Den porrskadade äckelbaronen lever på att vara en hund åt Jockiboi, det är den enda content han tjänar pengar på. Sen klagar han på Temu som sägs vilja göra sig namn genom att kritisera Jockiboi.

Patetiskt.

Skärp dig, det är okej att förtala på internet så länge den som man förtalar är klandervärd. Det har slagits fast av Rask & jockiboi, och vidareutvecklats av Medvikt.
Medvikt gör rätt eftersom Rask är klandervärd och dååååå blir det rätt och accepterat att göra en förtalskarriär på Youtube.

Jag kollar på Redbar ranta om att alla som beter sig konstigt har autism.
Han har en poäng. Man beter sig inte som Rask och Medvikt om man är befriad från autism.
Citera
2026-06-14, 00:28
  #81995
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Blandat med metylfenidat
Det är ju nästan samma sak, det jag menade var väl egentligen ”något centralstimulerande”. Behöver inte vara gatutjack kan lika väl endast vara frugans utskrivna metylfenidat.
Att han aldrig har bemött detta är i sig misstänkt. Annars när någon upprepade gånger sprider falska påståenden om honom brukar han vara snabb på att hugga tillbaka och komma med motbevis. Men det här vill han tysta ner, så att inte hans följare eller - gud förbjude - hans fru! ska få för sig att googla ”amfetamin symptom”…
Citera
2026-06-14, 09:48
  #81996
Medlem
Finns inte en chans i helvetet att han tjänat en halv mille på de där visningarna.
eller det kan han ha gjort MEN då har han inte betalt en enda krona i skatt.
han har kört en "Chrippa" helt enkelt.

Någonting är fuffens här. Sen är frågan om skattmasen ens orkar bry sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in