2025-11-09, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Det här måste BELYSAS och ANAL-lyseras ordentligt. Hade jag haft möjlighet hade jag gjort en tvåtimmarsvideo om fakturorna och skuldläget för familjen Rask där jag bara förmedlar det som redan finns ute samt svamlar i cirkelresonemang om min kukstorlek.

Ja, sällan har ordspråket
"En stor kuk
Är en klen tröst
I en fattig familj"
passat bättre..
Citera
2025-11-09, 15:52
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kdakdfskdskdsagd
"En stor kuk
Är en klen tröst
I en fattig familj"
passat bättre..
Men han har ju knappt en normalstor…

Han kan inte leverera nåt. Alls.
(mer än besvikelser, skulder och otrohet)
Citera
2025-11-09, 15:58
Medlem
mephedrons avatar
Shit vad jag skulle ha svårt att sova på nätterna om jag visste att två rättegångar (Trobo + förtal) samt två dokumentärer (Medvikts, ifall den blev av…? + SVTs) som skulle ställa mig i väldigt dålig (a) dager var på gång.
Jag hade mått dåligt för hur det skulle påverka mina barn och min äkta hälft, han tycks ju dock inte ha dessa känslor. MEN, även om man endast utgår från sig själv måste det ju vara en otroligt jobbig sits att vara i, särskilt om man är påtänd och redan stirrig och paranoid som det är. Han måste ju ha tillgång till benso för att landa…?
I hans kläder hade jag fan varit vaken fem dygn i rad och blivit psykotisk
Citera
2025-11-09, 16:00
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Shit vad jag skulle ha svårt att sova på nätterna om jag visste att två rättegångar (Trobo + förtal) samt två dokumentärer (Medvikts, ifall den blev av…? + SVTs) som skulle ställa mig i väldigt dålig (a) dager var på gång.
Jag hade mått dåligt för hur det skulle påverka mina barn och min äkta hälft, han tycks ju dock inte ha dessa känslor. MEN, även om man endast utgår från sig själv måste det ju vara en otroligt jobbig sits att vara i, särskilt om man är påtänd och redan stirrig och paranoid som det är. Han måste ju ha tillgång till benso för att landa…?
Han tackade väl Nej till SVT så jag gissar att han tror att han duckat den.
Citera
2025-11-09, 16:08
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han tackade väl Nej till SVT så jag gissar att han tror att han duckat den.
Men han borde väl fatta att han kommer att omnämnas en hel del oavsett? 😄

Och Rask, sluta för fan att tjata om din kuk, DEN ÄR INTE STOR! Det är inget jag skriver för att vara taskig, den är medel som bäst (om jag bara velat hata hade jag väl skrivit ”den minsta jag sett, hehe”) det finns hur många som helst i Sverige med en likadan, och många med en större också… det är inget unikt med den, alls.
Sedan är det även klargjort via statisk att kvinnor (generellt) tänder på händiga män (din renoveringsvideo, behöver jag säga mer? ) och/eller mäktiga män (hög samhällsstatus, god ekonomi). Låter det som egenskaper du besitter? (Själv föredrar jag den första kategorin). En stor kuk är inte så mycket värd om den sitter på en kropp som ser ut att vara i sista stadiet av aids, och med en personlighet som får Satan att blekna
Citera
2025-11-09, 16:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Men han borde väl fatta att han kommer att omnämnas en hel del oavsett? 😄

Och Rask, sluta för fan att tjata om din kuk, DEN ÄR INTE STOR! Det är inget jag skriver för att vara taskig, den är medel som bäst (om jag bara velat hata hade jag väl skrivit ”den minsta jag sett, hehe”) det finns hur många som helst i Sverige med en likadan, och många med en större också… det är inget unikt med den, alls.
Sedan är det även klargjort via statisk att kvinnor (generellt) tänder på händiga män (din renoveringsvideo, behöver jag säga mer? ) och/eller mäktiga män (hög samhällsstatus, god ekonomi). Låter det som egenskaper du besitter? (Själv föredrar jag den första kategorin). En stor kuk är inte så mycket värd om den sitter på en kropp som ser ut att vara i sista stadiet av aids, och med en personlighet som får Satan att blekna
Jag tror inte han fattar det nej. Verklighetsuppfattningen hos honom är ju inte imponerande direkt.

När det gäller hans äckliga grottande i det sexuella så är min gissning att inte ens Therese lyckas svälja spyan och leka tänd på honom - och att det är därför han måste nöja sig med folk han kan skicka bilder till ....
Citera
2025-11-09, 16:48
Medlem
Snusfris avatar
Citat:

Ja, och den ekonomiska stressen på det. Och ha en tråd som denna. Fan, att han bara orkar. Att han inte bara lägger ner och flytta långt härifrån.
Citera
2025-11-09, 16:55
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Ja, och den ekonomiska stressen på det. Och ha en tråd som denna. Fan, att han bara orkar. Att han inte bara lägger ner och flytta långt härifrån.

Amen han njuter av detta. För han bryr sig inte om hur hans omnämns. Då länge han gör det, mår han bra.
Citera
2025-11-09, 16:56
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kdakdfskdskdsagd
"En stor kuk
Är en klen tröst
I en fattig familj"
passat bättre..

Snare liten. Skriver du stor, så blir han glad och kommer hänvisa till detta inlägg.
Citera
2025-11-09, 16:58
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Ligger det inte och släpar en likadan faktura från förra lägenhetsbytet? Som är en del av Tessans skuldsaldo? Jag har absolut för mig att dom struntade i att städa även då, och fick betala (spisen?) skit dom sabbat. Isåfall kan dom ju bara luta sig tillbaka och se hur räntan ökar månad för månad även på denna skulden.
Detta var något som avgjordes i rätten.

Ändå en bedrift att båda flyttarna blivit en rättsak, hur svårt ska det vara att flytta liksom? LSS-Baronen nästa
Citera
2025-11-09, 17:32
Medlem
FantomenOchGurans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Vad var det han sa du håller med om?
När kommer dokumentären?
Citera
2025-11-09, 17:55
Medlem
Om man läser på lite ang vräkning av barnfamilj så framkommer det att det förekommer i allra högsta grad.
Enligt ett pressmeddelande från stadsmissionen så står det:
*2024 vräktes 381 familjer i Sverige med 711 barn, en ökning med 37 barn från föregående år*
Ett annat "klipp ur texten:
*Det finns idag inget skydd mot vräkningar av barn i hyres- eller socialtjänstlagen. En ny socialtjänstlag med krav på att socialtjänsten ska arbeta förebyggande är aviserad i år.*

Så om Rask tror att barnen är ett skydd för att undkomma vräkning så får han tänka om.

Grunder för vräkning är självklart förfallna hyror men även om du vanvårdar lägenheten.
Och det kan man väl säga att han och familjen gör.
(Finns fler grunder men dom utelämnade jag)

Nu vet inte jag om skulden för flytten är grund för en uppsägning eller om det bara gäller hyror när det gäller ekonomiska grunder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in