2026-06-13, 08:44
  #81973
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Ovanligt bra lön för att leva som en luffare och ovanligt dålig 2024 under det stora förtalsåret.... han kanske har försökt städa upp och deklarera upprunkade pengar från 2024 under 2025 på något sätt....


Rask tycks deklarera mer än Anjo. Anjo har dock ett företag.
Citera
2026-06-13, 10:34
  #81974
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Ovanligt bra lön för att leva som en luffare och ovanligt dålig 2024 under det stora förtalsåret.... han kanske har försökt städa upp och deklarera upprunkade pengar från 2024 under 2025 på något sätt....

Det är det som skett här.

Tror att han försöker rädda sig undan EBM.
Citera
2026-06-13, 10:40
  #81975
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Det är det som skett här.

Tror att han försöker rädda sig undan EBM.


Jaha!!! Anmäl skiten ur grabben, det är väl så man ska göra?
Citera
2026-06-13, 11:04
  #81976
Medlem
GreenBatterys avatar
Så han har alltså tjänat helt ok för en gångs skull men ändå inte betalt av varken BegåvningsBaronessans skuld eller skulden till sekretess C???

Som vanligt så blir vad den porrskadade ÄckelBaronen än gör helt jävla fel och efterblivet!

Han erkänner alltså genom sin egen deklaration att han är ett självgott äckel som varken värderar sin egen familj eller myndigheter. Någon borde ta bort hans ”Family is everything”-tatuering med en slipsten.

Så jävla tragiskt!

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-06-13, 11:09
  #81977
Medlem
vichy6s avatar
Något skaver här. Varför tog han avbetalning på skulden till TroBo? Normala människor pyntar av asap.

Och varför har de en skuld hos KFM som gällde ett besök på VC?
Citera
2026-06-13, 12:42
  #81978
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Något skaver här. Varför tog han avbetalning på skulden till TroBo? Normala människor pyntar av asap.

Och varför har de en skuld hos KFM som gällde ett besök på VC?

Eftersom han saknar någon som helst kunskap om sparandet, kombinerat med avsaknad av inkomst. Så är 60k rätt mycket att slänga upp på ett bräde. 3 ungar och en fru som är timanställd som hon var vid den tiden. Gör det hela rätt logiskt. Plus det var räntefritt.
Citera
2026-06-13, 12:46
  #81979
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Eftersom han saknar någon som helst kunskap om sparandet, kombinerat med avsaknad av inkomst. Så är 60k rätt mycket att slänga upp på ett bräde. 3 ungar och en fru som är timanställd som hon var vid den tiden. Gör det hela rätt logiskt. Plus det var räntefritt.


Företagarbaronen är trött

( ratshit under floor, just nagging)
Citera
2026-06-13, 13:22
  #81980
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Något skaver här. Varför tog han avbetalning på skulden till TroBo? Normala människor pyntar av asap.

Och varför har de en skuld hos KFM som gällde ett besök på VC?
Det är faktiskt något som skaver i det här. Löneuppgiften är orimligt stor 2025 samtidigt som alla vet att familjen lever på smulor och välgörenhet från T:s föräldrar.

Samtidigt vet vi att inga avbetalningar på skulder sker, tvärtom, familjen fortsätter att skuldsätta sig för småsaker trots att makens månadslön talar för att skuldbördan skulle kunna lättas relativt snabbt.
__________________
Senast redigerad av Stallhagen 2026-06-13 kl. 14:02.
Citera
2026-06-13, 14:06
  #81981
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Det är faktiskt något som skaver i det här. Löneuppgiften är orimligt stor 2025 samtidigt som alla vet att familjen lever på smulor och välgörenhet från T:s föräldrar.

Samtidigt vet vi att inga avbetalningar på skulder sker, tvärtom, familjen fortsätter att skuldsätta sig för småsaker trots att makens månadslön talar för att skuldbördan skulle kunna lättas relativt snabbt.

Vad hade han i lön 2025?
Citera
2026-06-13, 14:26
  #81982
Medlem
Damien-s avatar
Kelso Cutta har verkligen lagt ribban högt och gjort en förvånansvärt verklighetstrogen video om vad som skulle hända om Trosas perversa byfåne dök upp på Jockibois bröllop. Resultatet känns nästan mer som en dokumentär än fiktion.

In och ge like och skriv skit om den flintskalliga runkbögen i kommentarsfältet: https://www.youtube.com/watch?v=QmIeAZSxVdY
Citera
2026-06-13, 15:06
  #81983
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Kelso Cutta har verkligen lagt ribban högt och gjort en förvånansvärt verklighetstrogen video om vad som skulle hända om Trosas perversa byfåne dök upp på Jockibois bröllop. Resultatet känns nästan mer som en dokumentär än fiktion.

In och ge like och skriv skit om den flintskalliga runkbögen i kommentarsfältet: https://www.youtube.com/watch?v=QmIeAZSxVdY
Hahah den var ju riktigt rolig
Citera
2026-06-13, 15:11
  #81984
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Kelso Cutta har verkligen lagt ribban högt och gjort en förvånansvärt verklighetstrogen video om vad som skulle hända om Trosas perversa byfåne dök upp på Jockibois bröllop. Resultatet känns nästan mer som en dokumentär än fiktion.

In och ge like och skriv skit om den flintskalliga runkbögen i kommentarsfältet: https://www.youtube.com/watch?v=QmIeAZSxVdY

Hysteriskt!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in