2026-03-09, 17:25
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag tittade in på tuben och Baronens kanal. Det är Chrippa och Linnea och Chrippa etc etc. Hur kommer det sig att följarna inte ledsnar? Rask till och med pratar långsamt och upprepar sig för att dra ut på tiden. Vad i helvete är det för dårar till följare som inte ledsnar på skiten!!

Och hur fan ser människan ut, mager som en tjackis och klottrad överallt med menlösa tatueringar. Jag har 5 gaddningar själv, men Baronen ser ut som satan själv. Jag har haft förhoppningar i minst 1år att kanalen ska självdö men det kommer ju inte att hända tydligen. Varför ledsnar inte följarna?

Hans följare består till största del av sjukpensionärer och folk med funktionsnedsättningar.
Det är min teori.

En normalt funtad människa orkar inte lyssna på honom.
Citera
2026-03-09, 17:27
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
8k visningar efter 18 timmar är ju åtminstone 5% av hans följare som fortfarande kollar på hans videos, eller snarare 2-3% då hälften av visningarna är ifrån oss hatare
Hoppas han kör igång med Epstein-videos illa kvickt, som han har utlovat. Det kommer generera sjuuuuukt mycket visningar
Jag undrar vad 8k visningar genererar i rena pengar efter skatt, täcks ens de där 1500 extra Trobo ska ha varje månad?

Nog för att han inte lägger upp endast en video/mån men man blir ju nyfiken. Hur många videos på runt 10k visningar krävs för att täcka sin del av hushållets utgifter varje månad? I hans fall känns det som om ju fler han lägger ut ju färre tittar
Citera
2026-03-09, 17:38
Medlem
Nazbols avatar
Kan inte vara roligt att vara Rask nu. Utmätning från fogden, katastrofala visningar, och till råga på allt är det ett halvår kvar till huuusten. Blir en härlig sommar för baronen. Sitta och svettas i runkbåset med hela familjen hemma och dessutom inget trumset att fördriva tiden med.
Citera
2026-03-09, 17:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Hans följare består till största del av sjukpensionärer och folk med funktionsnedsättningar.
Det är min teori.

En normalt funtad människa orkar inte lyssna på honom.

Ja de är väl alla på samma nivå som metalgirl.
Citera
2026-03-09, 18:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Micro säger det finns filmbevis.

I dokumentären finns det även ett klipp där den kriminella dåren erkänner sitt brott.

Jag skulle säga att det är ställt utom rimligt tvivel att Alexander Rask äggat micro under grav berusning, ja, han är så sjuk!

Han säger ju även i nån video innan ägg incidenten att han ska kasta spagetti på hennes altan.
Citera
2026-03-09, 18:17
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust
Han säger ju även i nån video innan ägg incidenten att han ska kasta spagetti på hennes altan.
Och även smeta in rutorna i bajs.

Redan här borde det ha utretts ev tvångsvårds behov.

Jag känner mig inte trygg med att denna sjuka människa tillåta spatsera runt på gatorna bland oss normala, det är bara en tidsfråga innan han våldtäktsmördar någon.
Citera
2026-03-09, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Jag undrar vad 8k visningar genererar i rena pengar efter skatt, täcks ens de där 1500 extra Trobo ska ha varje månad?

Nog för att han inte lägger upp endast en video/mån men man blir ju nyfiken. Hur många videos på runt 10k visningar krävs för att täcka sin del av hushållets utgifter varje månad? I hans fall känns det som om ju fler han lägger ut ju färre tittar
10k visningar cirka 200kr i rena pengar.
Har då räknat på baronens RPM.
Citera
2026-03-09, 18:54
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
Kan inte vara roligt att vara Rask nu. Utmätning från fogden, katastrofala visningar, och till råga på allt är det ett halvår kvar till huuusten. Blir en härlig sommar för baronen. Sitta och svettas i runkbåset med hela familjen hemma och dessutom inget trumset att fördriva tiden med.
Vadå, tänker inte Sveriges mest värdelösa människa bjuda MMA-kidsen på en sommarresa? Vilka sommarminnen ska hans avkommor tala om för klassen efter sommarlovet?

Vad gör förresten Therese nu, dagdriver likt sin odåga till äkta man, eller jobbar halvtiden inom (fortfarande) vården?
Citera
2026-03-09, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pickalulu
"Så här ska livet levas"-serien. Glimrande Sir-baronen lagade lyxmat och testade delikatesser! Blev 2-3 avsnitt innan projektet dog den sedvanliga Rask-döden.

Han BEHÖVER dom pengarna!

Detta skrev han ordagrant i en konversation med Kronofogden som han sen undertecknade med "Allt gott ❤️"

Kan man på något sätt ta del av materialet där han har korrespondens med kronofogden?
Citera
2026-03-09, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Vadå, tänker inte Sveriges mest värdelösa människa bjuda MMA-kidsen på en sommarresa? Vilka sommarminnen ska hans avkommor tala om för klassen efter sommarlovet?

Vad gör förresten Therese nu, dagdriver likt sin odåga till äkta man, eller jobbar halvtiden inom (fortfarande) vården?

Jag gissar att hon inte vill jobba mer för då blir de väl utmätning på hennes lön med , med tanke på vilket skuld berg hon har
Citera
2026-03-09, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Kan man på något sätt ta del av materialet där han har korrespondens med kronofogden?
Lyssna på Fibropodden , som berättar en hel del om rask och kommunikation med KF
Citera
2026-03-09, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
10k visningar cirka 200kr i rena pengar.
Har då räknat på baronens RPM.
Dom pengarna är inte hans, dom tillhör kronis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in