2026-03-08, 22:06
Medlem
Krakatoas avatar
Då avrundar vi helgen med en ny Chrippavideo!

CHRIPPAS NYA FÖRHÖR I HOVRÄTTEN!
https://www.bitchute.com/video/wJALYZdJqZ8B

Citera
2026-03-08, 22:19
Medlem
[quote=Krakatoa|94485417]

Det är ju överjävligt vad det slickas röv på HIVmannen i kommentarsfältet, både kvinnor och män.

Undra på att han känner sig triggad och manad att mala på om chrippa.
Citera
2026-03-09, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andromedatraveller
Ja, han är besatt. Kanske är det ett tvångsmässigt-beteende sprungen ur svår OCD - eller att Baronen med ett vittrande underhudsfett vet att det är enda sättet att betala hyran. Just ja.. fogden vill ha sitt nu också.

Han är besatt och dessutom en lögnare. Men visst är det så att Chrippa-videos är vad som drar in dom ynka kronor som landar på kontot i slutet av månaden. Dels drar han in lite stålar som sagt, men han får också leka Jockibois modigaste krigare som ställer upp för husse i ur och skur och det är värt minst lika mycket som att familjen får mat på bordet och elektricitet in i pundarkvarten.

Han har liksom ingen annan content som fungerar. Att förtala Chrippa, Jacke och deras morsa och slicka röv på Jockiboi är vad han är ämnad till att göra i livet. Det är sorgligt och äckligt på samma gång.
Citera
2026-03-09, 03:31
Medlem
Hur gör Baronen nu då för att ta ut lön?
Citera
2026-03-09, 07:00
Medlem
Treschows avatar
Jag tror det är fysiskt omöjligt för den porrskadade, motbjudande ÄckelBaronen att sluta göra videos om Chrippa. Förstå att ha en pappa som honom. Hans barn kan inte ha det enkelt på skolgården. Fy fan.
Citera
2026-03-09, 10:34
Medlem
Krakatoas avatar
[quote=Stallhagen|94485503]
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa

Det är ju överjävligt vad det slickas röv på HIVmannen i kommentarsfältet, både kvinnor och män.

Undra på att han känner sig triggad och manad att mala på om chrippa.

Haha, ja, jag fattar inte. Ok, vissa ser man ju är troll som alla "Dam 74" osv men en del är ju helt jävla rabiata. Det är som att hela deras liv går ut på att det ska gå dåligt för Chrippa. Det är det enda de lever för. Kolla hon P** V******, skriver ideligen i kommentarsfältet. Sassa är ju en annan dåre.
Citera
2026-03-09, 10:36
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beryllium
Jag tror han har enskild firma va? Men fick han inte näringsförbud iom ekobrottet? Eller var det "bara" villkorligt igen?
Citera
2026-03-09, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beryllium
Det är så små pengar det handlar om, mindre än vad en arbetslös får ut, så pengarna som kommer in går väl in på kontot och mäts ut av KF direkt, skatt skippar han väl helt och hållet.
Citera
2026-03-09, 14:14
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Det är så små pengar det handlar om, mindre än vad en arbetslös får ut, så pengarna som kommer in går väl in på kontot och mäts ut av KF direkt, skatt skippar han väl helt och hållet.

Tror du han kör utan någon form av företag? Jag kan ingenting om utbetalningar från YouTube men jag har förstått att det är det absolut sämsta, sen kommer enskild firma och bäst är AB, vilket jag är tämligen säker på att han inte har längre.

Iofs upphör man ju aldrig att förvånas över Ekonomibaronens dumhet så han kanske bara tar in pengarna på kontot som privatperson...
Citera
2026-03-09, 14:53
Medlem
8k visningar efter 18 timmar är ju åtminstone 5% av hans följare som fortfarande kollar på hans videos, eller snarare 2-3% då hälften av visningarna är ifrån oss hatare
Hoppas han kör igång med Epstein-videos illa kvickt, som han har utlovat. Det kommer generera sjuuuuukt mycket visningar
Citera
2026-03-09, 17:00
Medlem
Och sen tar yt 50% o så 30% skatt på det.
Citera
2026-03-09, 17:23
Medlem
Faltas avatar
Jag tittade in på tuben och Baronens kanal. Det är Chrippa och Linnea och Chrippa etc etc. Hur kommer det sig att följarna inte ledsnar? Rask till och med pratar långsamt och upprepar sig för att dra ut på tiden. Vad i helvete är det för dårar till följare som inte ledsnar på skiten!!

Och hur fan ser människan ut, mager som en tjackis och klottrad överallt med menlösa tatueringar. Jag har 5 gaddningar själv, men Baronen ser ut som satan själv. Jag har haft förhoppningar i minst 1år att kanalen ska självdö men det kommer ju inte att hända tydligen. Varför ledsnar inte följarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in