2025-11-05, 12:40
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
SkurtBaronen is back! Fatta att det är en arbetslös snart 40-årig trebarnsfar som sitter med en bakochframvänd keps, smink, emokläder och ger ifrån sig knepiga läten!

Pinsamt!

Så sjukt ful, både i ansiktet och klädstil. Han hade passat bäst i en iron maiden
Citera
2025-11-05, 12:49
Avstängd
180mgs avatar
"Tumregeln som jag har: lämna alltid rummet som du fann det. Eller, ännu bättre: lämna rummet i bättre skick än hur du fann det!"

Tumregelbaronen, som freestylar vad regeln innefattar.
Citera
2025-11-05, 12:50
Avstängd
180mgs avatar
Chrippa bor så pass rent-free i Baronens huvud att Rask till och med börjat apa efter Chrippas beteende och sjunger samma melodier på samma sätt, det är riktigt obekvämt att titta på...
Citera
2025-11-05, 12:57
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 180mg
Chrippa bor så pass rent-free i Baronens huvud att Rask till och med börjat apa efter Chrippas beteende och sjunger samma melodier på samma sätt, det är riktigt obekvämt att titta på...
Inte på samma sätt på långa vägar! Chrippas sång är behaglig då han kan hålla sig till samma tonart. Den porrskadade ÄckelBaronen är totalt tondöv och därför kan han inte sjunga utan att det gör fysiskt ont i öronen.
Han har en egen låt som han enbart byter text till, han har varken takt- eller tonkänsla. Antagligen därför hans tvåmannahårdrocksband blivit till ett enmansband. Vilken normal musiker vill ens bli förknippad med detta stolpskott som inte ens hade platsat i en audition på ICA Trossen.

Trosas kulturprofilpris 2025 var tyvärr inte möjligt.
Citera
2025-11-05, 13:29
Avstängd
180mgs avatar
Citat:
Inte på samma sätt på långa vägar! Chrippas sång är behaglig då han kan hålla sig till samma tonart. Den porrskadade ÄckelBaronen är totalt tondöv och därför kan han inte sjunga utan att det gör fysiskt ont i öronen.
Han har en egen låt som han enbart byter text till, han har varken takt- eller tonkänsla. Antagligen därför hans tvåmannahårdrocksband blivit till ett enmansband. Vilken normal musiker vill ens bli förknippad med detta stolpskott som inte ens hade platsat i en audition på ICA Trossen.

Trosas kulturprofilpris 2025 var tyvärr inte möjligt.
Hahahaha han påstod att han kan spela trummor och ska börja spela med Leo, sedan läste Leo trådens senaste inlägg här och övergav planerna så Rask blev ensam, som alltid. Det är ju förargligt att hela världen arbetar emot Rask och förstör allt...
Citera
2025-11-05, 14:34
Medlem
Citat:
Hahahaha han påstod att han kan spela trummor och ska börja spela med Leo, sedan läste Leo trådens senaste inlägg här och övergav planerna så Rask blev ensam, som alltid. Det är ju förargligt att hela världen arbetar emot Rask och förstör allt...
Ja hur har det gått på den fronten? Har inte sett något om sleazebandet RODENT på länge. Är den nya kompisen matte med på tåget ännu?
Citera
2025-11-05, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Det var väl den 20 oktober som äcklet sökte ett kontaktförbud mot skilleras och Medviktarna?

Det ska ta max 14 dagar att få besked så nu är det hög tid att äcklet meddelar att något kontaktförbud aldrig gick igenom.

Det krävs ganska mycket för att få kontaktförbud, och jag tror att han kan glömma att få som han vill.
Citera
2025-11-05, 14:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
SkurtBaronen is back! Fatta att det är en arbetslös snart 40-årig trebarnsfar som sitter med en bakochframvänd keps, smink, emokläder och ger ifrån sig knepiga läten!

Pinsamt!

EDIT: när ska någon lyckas få honom att förstå att han är totalt tondöv? Chrippa sjunger i alla fall i en och samma tonart. Den porrskadade ÄckelBaronen sjunger i ALLA tonarter SAMTIDIGT!
Det där är ju en rejäl omskrivning skulle jag påstå -- och ren kränkning till folk som faktiskt sjunger.
Citera
2025-11-05, 15:03
Medlem
Damien-s avatar
BajsBaronen har givetvis tackat nej till att vara med i dokumentären. Den fega råttan fattar väl att de ställt den sminkade byfånen mot väggen och visat vilken lögnspridande lolcow han egentligen är.

Självklart ska Baronen “analysera” dokumentären efteråt, när han sitter tryggt hemma i sitt runkbås, långt borta från jobbiga frågor. Vilket ynkligt, fegt jävla as han är, ni fattar...
Citera
2025-11-05, 15:27
Avstängd
180mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
BajsBaronen har givetvis tackat nej till att vara med i dokumentären. Den fega råttan fattar väl att de ställt den sminkade byfånen mot väggen och visat vilken lögnspridande lolcow han egentligen är.

Självklart ska Baronen “analysera” dokumentären efteråt, när han sitter tryggt hemma i sitt runkbås, långt borta från jobbiga frågor. Vilket ynkligt, fegt jävla as han är, ni fattar...
"Jag vill inte vara med i dokumentären eftersom jag vet inte vad det är för vinkling på den, vad dom vill åstadkomma, vad det är för nåt, vem som, va det ääär!"

Nej idiot, du vill inte vara med för du vågar inte ta ens en enda fråga från allmänheten om du inte också har en blockera-knapp tillgänglig.
Citera
2025-11-05, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Det krävs ganska mycket för att få kontaktförbud, och jag tror att han kan glömma att få som han vill.

Precis och jag vill se honom osa skam när han berättar att det inte gick igenom.

Eller också skyller han på att det blivit ett "missförstånd"...
Citera
2025-11-05, 15:38
Medlem
Citat:
"Jag vill inte vara med i dokumentären eftersom jag vet inte vad det är för vinkling på den, vad dom vill åstadkomma, vad det är för nåt, vem som, va det ääär!"

Nej idiot, du vill inte vara med för du vågar inte ta ens en enda fråga från allmänheten om du inte också har en blockera-knapp tillgänglig.

Undrar om han skulle låta sig övertalas om han skulle få prata om sin kuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in