2025-11-02, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Han ska avbetala för utbildningen? Inom kort kommer det alltså heta:
”DE HÅLLER MINA PENGAR! FÅR INTE IHOP ALLT OCH VILL HA TILLBAKA MINA PENGAR!!”
Och i förskott enligt videon för någon dag sedan. Hoppas utbildningen läggs ner strax efter sista inbetalningen.
Citera
2025-11-02, 23:01
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Par terapeut, vilken lysande karriär för någon som kraschat alla relationer han haft.

Vad ska han ens komma med för råd om någon frågar honom om problem i relationen, häng ut din partner på youtube, eller så skickar du några kukbilder till en missbrukande kärring för att krydda upp det lite.

När man inte tror att han kan sjunka lägre så går han och gör en Baronen åter igen, ni fattar.
Citera
2025-11-02, 23:11
Medlem
Hur kan det vara vara jag som reagerar på:

Jag har aldrig varit i någon annan stad för att hänga ut någon!
Du ljuger! Du var ju i Joz stad för att hänga ut honom!
Jag ljuger inte, jag uttryckte mig bara felaktigt och nu vänder du det emot mig som vanligt! Du gör alltid såhär mot mig bla bla…

Manipulativ Narcissism i sin absolut renaste form.
Citera
2025-11-02, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StekplankAmbros
(Har bara sett titeln och inte videon så skam på mig) men KLART SOM KORVSPAD äcklet ska bli Sexolog! Inte ens Lennart Bladh sträckte sig såhär långt. Det här (kuk-luktande) skelettets värld kretsar verkligen kring sex. Han pratar om det konstant, sjunger om det (konstant), lägger ut halvnakna bilder för att senare ragga upp WT-brudar. Ska han sitta och rekommendera tantrasex, g-punkts orgasmer och själv erbjuda sig demonstrera ifall de inte förstår. Sen skulle han ju kombinera det med sin Youtube-kanal, sen när blev det där jävla miffot sex-expert??? Ska han sitta i rummet brevid sina barn och prata om olika tekniker han kan rekommendera? Skelettet som är besatt av sex och tänker på det 24/7 är nog den sista som ska ge ut hälsosamma och vetenskapliga råd om sex
Det är ytterligare ett steg på den stora resan mot att bli Carl Lennart Alexander Bladh. Jag har sag det förr, det är precis där vi komer att hamna till slut.
Citera
2025-11-03, 05:05
Medlem
GonerStoners avatar
När man har social ångest så är det väl standard att man går på konsert?

DiagnosBaronen har alla diagnoser men inga symptom.
Citera
2025-11-03, 05:28
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Han ska "bara" få in "sina" 25.000 sen är han färdig för att börja studera!

Tråkigt att det bara är 12.500 om det är solidariskt 25.000 de ska betala gemensamt, det verkar inte Rask förstå, han tror fortfarande att han ska få 25.000. I verkligheten blir det förmodligen 0.

Efter som det var Ulf som betalade skadeståndet så är det väl han som ska ha pengar tillbaka och inte Rask?
Citera
2025-11-03, 06:28
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Efter som det var Ulf som betalade skadeståndet så är det väl han som ska ha pengar tillbaka och inte Rask?

Nope. Inte enligt rask. Hon har inte gjort moraliskt rätt för sig.
Citera
2025-11-03, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri

Ja, så är det ju, var därför jag skrev "sina" inom parentes. Rask anklagar sedan sin medbrottsling för att vara moraliskt förkastlig, det är humor!

Rask får nog inte en krona tillbaks, annars hade det varit moraliskt förkastligt!
Citera
2025-11-03, 08:18
Medlem
Shavys avatar
Sovit på saken nu, om man nu utbildar sig inom ämnet han gör borde man inte rimligtvis ha en studio, kontor eller ett rum där kunderna får lugn och ro, slipper bli sedda av alla?
Citera
2025-11-03, 08:20
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Rask får nog inte en krona tillbaks, annars hade det varit moraliskt förkastligt!

Då lär det inte bli något studerande för Rasken. Lika bra så. Anordna inte kommunen kurser i privatekonomi som han kan gå istället?
Citera
2025-11-03, 08:23
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shavy
Sovit på saken nu, om man nu utbildar sig inom ämnet han gör borde man inte rimligtvis ha en studio, kontor eller ett rum där kunderna får lugn och ro, slipper bli sedda av alla?

Men du, det är en icke fråga. Eftersom han,äz eller rättare sagt, OM han ens får ihop pengarna till kursen. Så kan vi vara helt överens om han kommer hoppa av efter 2 dagar.
Citera
2025-11-03, 08:28
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shavy

Han kommer garanterat välja alternativet med anonym rådgivning på nätet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in