2025-10-30, 23:37
Medlem
GreenBatterys avatar
Samma musikbakgrund som han använt 46ggr tidigare. Han är tamejfan helt omusikalisk!
Är nya tvåmannabandet redan nedlagt? Antagligen.
Citera
2025-10-30, 23:47
Medlem
GreenBatterys avatar
Han har ”en tjock bibba med brott som han ska ge till sin advokat”.
I morgon kommer antagligen advokaten säga upp sig! Vid uppläsning av det första brottet den porrskadade ÄckelBaronen vill kontra med kommer rätten så klart säga:
”Det har inget med detta fallet att göra. Nej tack!”
(eller som AnglosaxBaronen kanske lättare förstår:
”- Objection your honor!
- Sustained! Move on.”)
Citera
2025-10-30, 23:50
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Han har ”en tjock bibba med brott som han ska ge till sin advokat”.
I morgon kommer antagligen advokaten säga upp sig! Vid uppläsning av det första brottet den porrskadade ÄckelBaronen vill kontra med kommer rätten så klart säga:
”Det har inget med detta fallet att göra. Nej tack!”
(eller som AnglosaxBaronen kanske lättare förstår:
”- Objection your honor!
- Sustained! Move on.”)

Jurist baronen kommet sätta dom på plats.
Citera
2025-10-31, 00:00
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han tror att han är skyddad av att han "pratar på nätet" . och tror att det finns en kod som säger att ingen får gå på honom IRL .. när han "bara" sitter på nätet.

Han fattar inte att hans verbala kränkningar kan vara fullt tillräckligt för någon att låta honom smaka både sko och trumpinne (om han har tur) --- hans gnäll är inte värt någonting när någon till slut förlorar humöret.
Och det kommer givetvis hända nån gång
Han har suttit isolerad och snackat skit på internet alldeles för länge, han har liksom glömt bort hur det fungerar ute i den vida världen. Han kommer att få betala ett högt pris för det.

Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Den bögiga BajsBaronen inleder sin nya skitvideo med ett försök till “humor”. Äggskallen kallar Jacke för "Jacob Stjärt-slickare" och skrattar feminint åt sitt eget tråkiga skämt med stor självgodhet. Jag hatar honom.

Baronen med mini-pitten har alltså inte fattat att han själv är den största rövslickaren som någonsin gått på två ben. Varje sekund han glor på Badbollens röv, slickar han den med samma fanatiska entusiasm som han tvättar sin egen analkanal, och det är med stor noggrannhet, ni fattar...
Han projicerar för att minska smärtan från sveket från den store sektledaren, det kan inte vara Baronen från Trosa som blivit blåst, han som varit i en messenger grupp med sektledaren himself, det bara måste vara något annan

Det är som att himlen har ramlat ner och han har ingen aning hur han ska handskas med verkligheten.

Hans copingstrategier talar om för oss hur ångesten ligger som ett täcke över lägenheten, vart han än vänder sig så blir han påmind om sitt patetiska liv och konsekvenserna av sina handlingar, aset ska aldrig få känna sig trygg.

Snart fyller aset år också, jag hoppas att ett åtal förstör höstfriden i garderoben.
Citera
2025-10-31, 00:00
Medlem
GreenBatterys avatar
Kvällens ord: ”bjärt kontrast”

Nu lägger han upp avbetalning med ”skolan”. Trobofakturan lägger på sig likt Badbollen sänker chips och McMuffin till frukost. Snart kommer fogden och tar allt av värde: en dator, en gammal kamera, en hyfsat ny iPhone och ett eltrumset!

Bästa hussten och snart är det jul!
Citera
2025-10-31, 00:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Kvällens ord: ”bjärt kontrast”

Nu lägger han upp avbetalning med ”skolan”. Trobofakturan lägger på sig likt Badbollen sänker chips och McMuffin till frukost. Snart kommer fogden och tar allt av värde: en dator, en gammal kamera, en hyfsat ny iPhone och ett eltrumset!

Bästa hussten och snart är det jul!
Det finns ett uttryck som heter "det står i bjärt kontrast till" ... men jag gissar att han använder det felaktig precis som de flesta andra uttryck han inte förstår sig på ...

Bedrucken är bl a hysteriskt roligt - eftersom det är tyska för "tryck" som i tröjtryck... och inte ens svenska

Han är så usel på svenska språket och hans tarvliga försök att använda ord han inte förstår bara visar vilken språkhandikappad tönt han är.
Citera
2025-10-31, 00:07
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Jurist baronen kommet sätta dom på plats.

Avföringsadeln från Trosa tycker förstås inte att han gjort något fel när han förtalade hej vilt. Att sedan Avföringens Ambassadör dömdes för grovt förtal ser han som ett missförstånd, ett tecken på att vårat rättsväsen inte fungerar som det ska.

Enligt den perversa BajsBaronen var det för att hans “offer” var vanligt folk, små människor utan betydelse. Baronen däremot, är ju en offentlig person, en skapare, en influenser. Som om det vore självklart att hans behov av lögner och förtal ska väga tyngre än hans offers värdighet. Ni fattar...
Citera
2025-10-31, 00:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Avföringsadeln från Trosa tycker förstås inte att han gjort något fel när han förtalade hej vilt. Att sedan Avföringens Ambassadör dömdes för grovt förtal ser han som ett missförstånd, ett tecken på att vårat rättsväsen inte fungerar som det ska.

Enligt den perversa BajsBaronen var det för att hans “offer” var vanligt folk, små människor utan betydelse. Baronen däremot, är ju en offentlig person, en skapare, en influenser. Som om det vore självklart att hans behov av lögner och förtal ska väga tyngre än hans offers värdighet. Ni fattar...
Väldigt bra sammanfattat.
Precis så tror han.
Citera
2025-10-31, 00:10
Medlem
GreenBatterys avatar
Det bästa som finns är när den porrskadade ÄckelBaronen ”har en plan”!
Då vet man vad som absolut inte kommer hända!
”Hörrni?! Jag vet att jag sa att jag skulle fixa allt men det hände en grej…”
Citera
2025-10-31, 00:21
Avstängd
180mgs avatar
Citat:
Det bästa som finns är när den porrskadade ÄckelBaronen ”har en plan”!
Då vet man vad som absolut inte kommer hända!
”Hörrni?! Jag vet att jag sa att jag skulle fixa allt men det hände en grej…”
"Öööj Baronen har inte du sagt att du skulle betala utbildningen och börja studera"
- Nu har Flashback hittat hit igen... Ni får ju se det för vad det är. Ja jag skulle börja studera men det var ju innan Trobo och Hyresgästföreningen och Socialtjänsten och Kronofogdemyndigheten och MIN FÖRHÖRSLEDARE och min advokat missuppfattat mitt ärende och nu gett mig en faktura på 60 tusen, sedan har KFM blivit utsatta för bedrägeri då dom fått en fordran som jag redan har betalat men som jag nu måste betala igen, fyyyy faaaan!
Citera
2025-10-31, 00:34
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Han har suttit isolerad och snackat skit på internet alldeles för länge, han har liksom glömt bort hur det fungerar ute i den vida världen. Han kommer att få betala ett högt pris för det.

Han projicerar för att minska smärtan från sveket från den store sektledaren, det kan inte vara Baronen från Trosa som blivit blåst, han som varit i en messenger grupp med sektledaren himself, det bara måste vara något annan

Snart fyller aset år också, jag hoppas att ett åtal förstör höstfriden i garderoben.

Exakt. Byfånen lindar in sin förnedring i psykologiska ursäkter som om han vore någon sorts emotionell tänkare. BajsBaronen kan inte ens medge för sig själv att han blev rövknullad av sin egen “bror”.

Baronen i Trosa blev lurad och utnyttjad, men att slicka röv en drog för Baronen. Och Baronen sniffar nu Anjo mellan skinkorna som om den vore syre. Ni fattar...
Citera
2025-10-31, 00:40
Medlem
GreenBatterys avatar
Tur att han släppt dokumentären! Det märks att han inte påverkas alls av den.

Ridå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in