2025-06-28, 23:22
Medlem
Hillsongsekts avatar
Angående hjälten skilleras sammanställning av dagdrivar-baronen.

Under vilka år och hur stor summa var det Alf stack åt sitt artbetsskygga barnbarn i månaden?
Citera
2025-06-29, 00:52
Medlem
Kickassfarsans avatar
10k på en chrippavideo, något som nästan betalade räkningarna förra året, nu är det svettigt i runkbåset.

Vem ska han förtala härnäst? Kommer han återuppta kontakten med pundarfarsan för att få in sina 10k varje månad? Misären är total just nu
Citera
2025-06-29, 01:47
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
10k på en chrippavideo, något som nästan betalade räkningarna förra året, nu är det svettigt i runkbåset.

Vem ska han förtala härnäst? Kommer han återuppta kontakten med pundarfarsan för att få in sina 10k varje månad? Misären är total just nu
Han måste hitta ny publik och söka sig utanför sin bubbla.

Mitt tips:
- Kurdiska räven

Men gissar det blir Trobo, postnord, lokalpolitiker, hyresrättföreningen eller så kommer han dra en favorit i repris och gråta i en bil igen.
Citera
2025-06-29, 02:06
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Han måste hitta ny publik och söka sig utanför sin bubbla.

Mitt tips:
- Kurdiska räven

Men gissar det blir Trobo, postnord, lokalpolitiker, hyresrättföreningen eller så kommer han dra en favorit i repris och gråta i en bil igen.
Det här är början på slutet, han hade ett tillfälligt uppsving pga Chrippadramat förra året då han drog in 192k (lol).

Han kommer aldrig våga gå på ett nätverk, även om foxtrot är ganska så uträknat numera, kommer du inte ihåg hur det gick med bilhandlaren han hängde ut som sålde amgn som hade ett riktigt förflutet? Han sprang iväg med svansen mellan benen raka vägen in i garderoben.

Finns en anledning till att han bara går på, vad han tror är svaga, försvarslösa människor, han är den största, ryggradslösa människan i mannaminne.

Han är skolgårdsmobbaren som gick i femman men som bråkade med andraklassarna.

Jag har sett fram emot detta länge, efter nästa åtal och dom är han slut som artist, skilsmässan hänger i luften, att han ska få ta hand om barnen är bara att glömma.

Inom ett år är han tillbaka på flaskan och becknar xanor och tjack han köpt av farsan, framtiden är mörk, riktigt mörkt för en loser som Carl-Fredrik Alexander Rask.
Citera
2025-06-29, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Det här är början på slutet, han hade ett tillfälligt uppsving pga Chrippadramat förra året då han drog in 192k (lol).

Han kommer aldrig våga gå på ett nätverk, även om foxtrot är ganska så uträknat numera, kommer du inte ihåg hur det gick med bilhandlaren han hängde ut som sålde amgn som hade ett riktigt förflutet? Han sprang iväg med svansen mellan benen raka vägen in i garderoben.

Finns en anledning till att han bara går på, vad han tror är svaga, försvarslösa människor, han är den största, ryggradslösa människan i mannaminne.

Han är skolgårdsmobbaren som gick i femman men som bråkade med andraklassarna.

Jag har sett fram emot detta länge, efter nästa åtal och dom är han slut som artist, skilsmässan hänger i luften, att han ska få ta hand om barnen är bara att glömma.

Inom ett år är han tillbaka på flaskan och becknar xanor och tjack han köpt av farsan, framtiden är mörk, riktigt mörkt för en loser som Carl-Fredrik Alexander Rask.

Är ju bara att titta tillbaka på när han gav sig på prefab! 😁😂
Citera
2025-06-29, 03:08
Medlem
är det någon som har bild på hennes porrfitta eller hennes ocensurerade mommy milkers?
Citera
2025-06-29, 03:17
Medlem
BeppoYapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Invandrar
är det någon som har bild på hennes porrfitta eller hennes ocensurerade mommy milkers?

Kolla här...
https://motherless.com/C72BF36
Citera
2025-06-29, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeppoYapp
Kolla här...

tack. nu ska jag runka hela morgonen jag är uppe med tuppen
Citera
2025-06-29, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Av egen erfarenhet inom psykiatrin så är det de som inte tycker att de har någon diagnos som ofta har det, o de som gapar högst om att de visst har en diagnos har en dold agenda.

Ja och jag tycker det är lite märkligt att man inte kan sätta någon form av diagnos på en sådan person men sådana märkliga agendor, och omhänderta.
Citera
2025-06-29, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Han har fistat honom i röven med hans patetiska årslöner.

Ekonomin är ett väldigt känsligt ämne för Baronen, det bevisar vilken loser och värdelös, egoistisk skitfarsa han är.

Vilka sorgligt patetiska årslöner Baronen har haft sedan 2015. Det är ju helt sanslöst dålig inkomst.
Jag vill minnas att han innan flytten pratade om att han minsann hade en bra lön. Ha Ha vilken lallare som tjänar brödsmulor på Youtube och låter livets chanser pasera honom samtidigt.

Dröm om Thailand T men du lär i bästa fall få åka Blå Tåget.
Citera
2025-06-29, 07:53
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Vilka sorgligt patetiska årslöner Baronen har haft sedan 2015. Det är ju helt sanslöst dålig inkomst.
Jag vill minnas att han innan flytten pratade om att han minsann hade en bra lön. Ha Ha vilken lallare som tjänar brödsmulor på Youtube och låter livets chanser pasera honom samtidigt.

Dröm om Thailand T men du lär i bästa fall få åka Blå Tåget.
En kokt med bröd på mojjen i Trosa. Blå tåget kan du glömma!! Familjen Rask fixar inte köer på grönan. Titta på youtube när familjen är på gröna lund. Gick inte så bra.
Citera
2025-06-29, 07:57
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeppoYapp
Kolla här...
Jag skulle precis börja äta frukost, men jag hoppar över det nu. Fy för satan vad jag blir illamående. Jag skulle aldrig ha tryckt på länken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in