Idag, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Varför skulle han ens lyssna på dig? personen som förtalat honom i år verkar ju väldigt märkligt.
Din intelligenskvot visar sig inte mycket här inne eller i Anjo tråden har du tappat den?

För att jag har pekat ut saker som kommer att hända i hans liv innan de har hänt. Som det faktum att han spred grova förtal i sitt maniska Chrippa-drev, vilka han nu är under utredning för (och kommer att dömas för).

Det hade varit en god idé för Bajsmannen att hörsamma detta redan när han började göra videor på det här temat. Han struntade högaktningsfullt i det, för att det var skönare att bli kliad på ryggen av sina utvecklingsstörda följare just där och då.

Jag tror det är Baronens största problem här i livet. Hur han är så fokuserad på det som är skönt just nu, och inte har en förmåga att se några steg längre.
Citera
Idag, 14:23
Medlem
Citat:
Det är ändå en viss skillnad skulle jag säga.

Ska du dra den om alkol, fett och trettio kilo också?

Beteendet är detsamma.
Citera
Idag, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
För att jag har pekat ut saker som kommer att hända i hans liv innan de har hänt. Som det faktum att han spred grova förtal i sitt maniska Chrippa-drev, vilka han nu är under utredning för (och kommer att dömas för).

Det hade varit en god idé för Bajsmannen att hörsamma detta redan när han började göra videor på det här temat. Han struntade högaktningsfullt i det, för att det var skönare att bli kliad på ryggen av sina utvecklingsstörda följare just där och då.

Jag tror det är Baronens största problem här i livet. Hur han är så fokuserad på det som är skönt just nu, och inte har en förmåga att se några steg längre.

Du måste verkligen dela med dig av din förmåga att se in i framtiden.
Men jag kan hålla med om att han är impulsiv och handlar innan han tänker efter.
Tycker du använder utvecklingsstörda på fel sätt det är därför du brister lite i intelligens.
Citera
Idag, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Ska du dra den om alkol, fett och trettio kilo också?

Beteendet är detsamma.

Nej absolut inte det är ju uttjatat redan och gammalt det behöver man inte bry sig om säger Goldentie allt som är gammalt ska glömmas men det kanske bara gäller C & L.
Citera
Idag, 14:29
Medlem
Citat:
Men jag kan hålla med om att han är impulsiv och handlar innan han tänker efter.
Tycker du använder utvecklingsstörda på fel sätt det är därför du brister lite i intelligens.

Har du fått för dig att man kan låtsas vara intelligent för att man låter bli att använda vissa ord och uttryck?

Funkar inte så.
Citera
Idag, 14:32
Medlem
Citat:

Bajshögen har själv erkänt att han är under utredning, och dagboksblad från tingsrätten florerar i tråden som bekräftar den öppna utredningen. Han ÄR under utredning, och KOMMER att dömas för det, för han har golat sig själv genom att filma sitt eget ansikte när han begår sina kriminella gärningar. Saken är biff.

Baronens fans är utvecklingsstörda, eller snudd på. Man hade inte ens behövt se dem för att förstå det. Det finns ingen bildad människa som tycker att den där ansiktstatuerade pellejönsen är en vettig person. Det är bara idioter som ser någonting i honom.
Citera
Idag, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Har du fått för dig att man kan låtsas vara intelligent för att man låter bli att använda vissa ord och uttryck?

Funkar inte så.

Bikern sa själv att han är intelligent och då kan man ju kanske uttrycka sig bättre än att prata om folk som utvecklingsstörda.
Citera
Idag, 14:35
Medlem
Citat:
Bikern sa själv att han är intelligent och då kan man ju kanske uttrycka sig bättre än att prata om folk som utvecklingsstörda.

Om det är där du hakar upp dig utan att "höra" vad sägs så är det nog din egen intelligens du bör ifrågasätta.
Citera
Idag, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Bajshögen har själv erkänt att han är under utredning, och dagboksblad från tingsrätten florerar i tråden som bekräftar den öppna utredningen. Han ÄR under utredning, och KOMMER att dömas för det, för han har golat sig själv genom att filma sitt eget ansikte när han begår sina kriminella gärningar. Saken är biff.

Baronens fans är utvecklingsstörda, eller snudd på. Man hade inte ens behövt se dem för att förstå det. Det finns ingen bildad människa som tycker att den där ansiktstatuerade pellejönsen är en vettig person. Det är bara idioter som ser någonting i honom.

Jag har inte sagt att det inte finns en utredning det vet vi ju alla redan om.
Jag tror flera kan bli dömda i detta, det ska bli intressant att följa.

Tänkte väl mest att med din intelligens kunde du hittat ett annat ord.
Citera
Idag, 14:41
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Det är ändå en viss skillnad skulle jag säga.
Berätta om denna skillnad! Utveckla hur mycket du vill.
Citera
Idag, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Berätta om denna skillnad! Utveckla hur mycket du vill.

Har redan svarat på det innan och vi ska inte dra upp det igen det är gammalt.
Men jag är väl av den åsikten att jag tycker han är betydligt lugnare än förr.
Citera
Idag, 14:46
Medlem
Citat:
Jag har inte sagt att det inte finns en utredning det vet vi ju alla redan om.
Jag tror flera kan bli dömda i detta, det ska bli intressant att följa.

Tänkte väl mest att med din intelligens kunde du hittat ett annat ord.

Nej, flera kan inte bli dömda i detta. Det är en utredning som bedrivs mot Bajshögen, Carl Fredrik Alexander Rask. Det är bara han och Anjo som kommer dömas i detta mål, ingen annan. Att någon annan begått ett brott och döms för det är en helt annan femma. Det tar inte ifrån att Bajshögen Rask kommer att dömas för just det här han står anklagad för. Dribbla inte bort det här nu.

Anledningen att jag kan se in i framtiden beträffande Bajshögen Carl Fredrik Alexander Rask, det är för att jag har en ganska så god förståelse för lagstiftningen som omgärdar förtalsbrottet. Jag har exempelvis läst det här dokumentet från Åklagarmyndigheten med riktlinjer om när de ska väcka åtal om förtal. Där jag har studerat Anjos och Bajshögens videor och sedan jämfört det de uttrycker med vad åklagarna ska ta hänsyn till innan de väljer att öppna en utredning om förtal.

https://www.aklagare.se/globalassets...rolampning.pdf

Mycket riktigt är en utredning öppnad. Detta grundar sig i en grundläggande förståelse för juridik, och inte önsketänkande från någon som inte vet bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in