2025-10-05, 18:44
Medlem
EdwardStenhards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Tror inte han borde ha tillgång till vapen :/
Vapenfri tjänst eller skicka han till Gotland som de gjorde med alla bögar
Citera
2025-10-05, 18:51
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Tyvärr tycker jag att äldsta visar upp mobbar tendenser. Men jag hoppas att jag har fel. Men som sagt släkten Rask är tattare/Wt rakt av sen urminnestider.
Har jag inte sett något av.
Senaste man hörde något av sonen så spöade han någon på skolan som mobbade en annan. Dock försökte han först prata med han men andra ungen börja svinga.
Sen gick Baronbarnet och gola ner sig själv till rektorn. (Allt enligt baronen)

Längtar tills äldsta barnet drar ut parasiten till pappa från runkbåset och ger han ordentligt med stryk på gatan.
Sen får han gärna ta över kanalen och streama spel och göra missbrukbloggen2.0 där han hänger ut baronen.
Citera
2025-10-05, 19:54
Medlem
SimonSesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Det vore klädsamt om Therese slutade skylla på sin adhd och började ta lite ansvar, seriöst vem suddar ut barnens namn ur bion och skriver adhd? Hon är så cringe
Hoppas hon tar sitt förnuft tillfånga snart och slutar äta ADHD-medicin så att hon slutar gå upp i vikt, den som vet den vet
Citera
2025-10-05, 19:59
Medlem
SimonSesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Ingenting jag märkt, på vilket sätt då?
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Har jag inte sett något av.
Exakt, vadå mobbartendenser? Det är nog skitsnack från såna som bara kommer hit för att skriva skit för skitens skull. Jag tycker sönerna är coola, och jag hoppas att någon försöker sig på att mobba dom för jävlar vad äldsta grabben kommer kicka ass, utan att ens brås på Kickassfarsan.
Citera
2025-10-05, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SimonSess
Hoppas hon tar sitt förnuft tillfånga snart och slutar äta ADHD-medicin så att hon slutar gå upp i vikt, den som vet den vet

Öh man går ju ner i vikt av adhd medicin? Haft det själv på recept.
Citera
2025-10-05, 23:47
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz

Det användaren syftar på är att det är Rask som knaprar hennes medicin
Citera
2025-10-05, 23:53
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SimonSess
Rätt så uppenbart, den ena ser ut som en tjackis och den andra har lagt på sig 40kg fett.

När hon åt medicinen så var det hon som var smal och han vägde 120kg.

Förstår verkligen inte varför hon låter honom äta sin medicin bara för att han ska kunna ligga hemma och tjackrunka på dagarna.
Citera
2025-10-06, 00:55
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Senaste man hörde något av sonen så spöade han någon på skolan som mobbade en annan. Dock försökte han först prata med han men andra ungen börja svinga.
Sen gick Baronbarnet och gola ner sig själv till rektorn. (Allt enligt baronen)

Haha ok, Baronen som källa. Det betyder att det högst troligen var precis tvärtom.
Citera
2025-10-06, 10:29
Medlem
Krigsgrodors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Rätt så uppenbart, den ena ser ut som en tjackis och den andra har lagt på sig 40kg fett.

När hon åt medicinen så var det hon som var smal och han vägde 120kg.

Förstår verkligen inte varför hon låter honom äta sin medicin bara för att han ska kunna ligga hemma och tjackrunka på dagarna.
Är inte det höjden av kärlek? Tänk själv om man hade en tjej som led av typ MS och åt 80mg oxycontin varje dag, men istället så gav hon medicinen till sin partner så att han blev skyhög och kunde flumma hela dagarna och tjejen fick klara sig utan och klara sig bäst själv... Eller nej vänta det låter sjukt jävla patetiskt... Baronen för fan
Citera
2025-10-06, 10:52
Medlem
Krigsgrodors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Det användaren syftar på är att det är Rask som knaprar hennes medicin
Nja, det handlar om att T postade på Instagram förut och sa att hon börjat äta ADHD-medicin igen, alltså amfetamin, och även gått upp i vikt, och hon frågade följarna ifall man får upp i vikt av ADHD-medicin. Dom dagliga bilderna på energidricka, pizza och stillasittande framför TVn fick ingen skuld.
Citera
2025-10-06, 12:51
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krigsgrodor
Nja, det handlar om att T postade på Instagram förut och sa att hon börjat äta ADHD-medicin igen, alltså amfetamin, och även gått upp i vikt, och hon frågade följarna ifall man får upp i vikt av ADHD-medicin. Dom dagliga bilderna på energidricka, pizza och stillasittande framför TVn fick ingen skuld.
Men sa hon att det var just Concerta/Elvanse?
Strattera är ju tex en adhd-medicin som inte är centralstimulant.
Citera
2025-10-06, 13:15
Medlem
Krigsgrodors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Men sa hon att det var just Concerta/Elvanse?
Strattera är ju tex en adhd-medicin som inte är centralstimulant.
Tror inte hon sa det, men om hon faktiskt medicinerar sig med det och inte låter grismunnen sno det så verkar det som det senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in