2025-09-18, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HolgerDjup
AHOAÖ (Allt Handlar Om Axel Öhman)

Mr. Huvudrollsinnehavarsyndromet.

Ja just ja utan Axel så har Rask, Anjo och Motvikt knappt nått att göra nått om. De till och med kopierar hans lives. Man märker i deras trådar här på fb att Axel har makt då så många konton hakar upp sig på honom och försöker med alla medel skriva negativt om honom, kul för Axel.
Citera
2025-09-18, 19:06
Medlem
Hillsongsekts avatar
Man kan tycka vad man vill om axel men faktum är att hab trots liten kanal fått anjo och rask att konsekvent förhålla sig till honom.

Anjo tror jag inte är lika skakis som rask.

Men med rask är det ju tydligt att habs vanliga verktyg inte biter och då lär ju insikten komma, när och hur kommer detta att sluta. Jag tror faktiskt han mår genuint dåligt över att det grävs så mycket kring hans person.

Hade han varit en reko person hade jag tyckt synd om honom.
Citera
2025-09-18, 19:47
Medlem
Jag skiter i om Axel Öhman bärsar på en tisdag, det får han göra om han vill eftersom han har en moralisk kompass och förstår att man inte kan leva på andra.
Han får däremot spelvinken, hovnarren, taskspelaren och hivmannen Carl-Lennart att vara nervös, stressad, arg och må dåligt, vilket är huvudsaken.
Citera
2025-09-18, 20:06
Medlem
HolgerDjups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Ja just ja utan Axel så har Rask, Anjo och Motvikt knappt nått att göra nått om. De till och med kopierar hans lives. Man märker i deras trådar här på fb att Axel har makt då så många konton hakar upp sig på honom och försöker med alla medel skriva negativt om honom, kul för Axel.

Ja, det stämmer absolut, de borde nästan betala honom.
Citera
2025-09-18, 20:15
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
När ska han ha gjort det du påstår,? Det derade.

https://youtu.be/39KVD0ysCu0?si=sS-kDoju7r-x7e0m

https://youtu.be/RMy3EIOSu9M?si=UdeE43SVximTNgkZ

Jag är inte ute efter att svartmåla Axel på något vis men han är bevisligen inte alltid lika verbal eller sugen på att "surra om det".
Jag dömer inte - Dom flesta är kaxigare hemma vid datorn med 8-10 Falcon kortburk i magen, jag också!

Jag är rätt säker på att om Fläsksäcken, Vindspelet och Trolldvärgen skulle ligga på lur utanför Axels port och ansätta honom när han kommer ut nykter nån dag skulle han reagera precis som på videon ovan.
Men det kommer dom aldrig våga så det är lugnt!
Senast redigerad av AlligatorMan 2025-09-18 kl. 20:25.
Citera
2025-09-18, 20:23
Medlem
Kickassfarsans avatar
Vars är alla flygande apor? Bajsmannen blir attackerad från alla håll och kanter just nu, i love it Han har förbrukat sig rätten att känna sig lugn i runkbunkern
Citera
2025-09-18, 20:47
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vars är alla flygande apor? Bajsmannen blir attackerad från alla håll och kanter just nu, i love it Han har förbrukat sig rätten att känna sig lugn i runkbunkern
Är underbart att sa denna krasch i slow motion. Han har hela tiden blivit värre och mer gränslös medans tanter på internet har stått och uppmuntrat allt dåligt.

Jag tror Baronen hade mått mycket bättre och inte blivit kritiserad som han blir nu ifall han aldrig blivit bff med Piss-Pönta och hebbot Jocke. Hade inte startat ett proxykrig mot C&L, medvikt hade inte startat sin kanal, Axel hade aldrig fått upp ögonen för Baronens lögner, porrfilmer och nakenbilder hade nog ingen kommit ihåg längre än 2 dagar.

Hur långt innan Chrippa drevet fick Baronen bff status med Anjo?
Citera
2025-09-18, 20:56
Medlem
RaskPatrasks avatar
Varför skall han börja plugga? Är det Terese som äntligen satt ned foten och hotat med att kasta ut skithögen om han inte utbildar sig och skaffar sig ett vanligt kneg?

Vi vet alla hur det kommer sluta. Carl Fredrik kommer att hoppa av utbildningen inom en vecka och sedan skylla på sin "sociala fobi" och att det var för "stressigt" för honom att gå till skolan.
Citera
2025-09-18, 21:42
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt

Jag tror faktiskt han mår genuint dåligt över att det grävs så mycket kring hans person.

Det tror jag också, och det är underbart att se
Jag ser Axel lite som en utsänd "Karma-Executioner" vars största uppgift blivit att verbalt örfila Trosabaronen -för att om möjligt, lära honom lite folkvett..
Citera
2025-09-18, 21:45
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaskPatrask
Varför skall han börja plugga? Är det Terese som äntligen satt ned foten och hotat med att kasta ut skithögen om han inte utbildar sig och skaffar sig ett vanligt kneg?

Vi vet alla hur det kommer sluta. Carl Fredrik kommer att hoppa av utbildningen inom en vecka och sedan skylla på sin "sociala fobi" och att det var för "stressigt" för honom att gå till skolan.

Och hänga ut lärare.
Citera
2025-09-18, 22:03
Medlem
forlatforatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
https://youtu.be/39KVD0ysCu0?si=sS-kDoju7r-x7e0m

https://youtu.be/RMy3EIOSu9M?si=UdeE43SVximTNgkZ

Jag är inte ute efter att svartmåla Axel på något vis men han är bevisligen inte alltid lika verbal eller sugen på att "surra om det".
Jag dömer inte - Dom flesta är kaxigare hemma vid datorn med 8-10 Falcon kortburk i magen, jag också!

Jag är rätt säker på att om Fläsksäcken, Vindspelet och Trolldvärgen skulle ligga på lur utanför Axels port och ansätta honom när han kommer ut nykter nån dag skulle han reagera precis som på videon ovan.
Men det kommer dom aldrig våga så det är lugnt!

Tablett
Senast redigerad av forlatforatt 2025-09-18 kl. 22:06. Anledning: Borde ha länkar/källa till det jag skrev samt ha rätt namn på det jag skrev om
Citera
2025-09-18, 23:05
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Hade varit underbart om dokumentären (eller i alla fall första delen) släpps på hans födelsedag!
Snaran dras åt, blir förmodligen hans värsta höst någonsin.

Höstkalendern 2025

Trobofakturan till fogden

Det kommande åtalet

Vräkning? Flytta tillbaka till 67kvm där alla tre tonårsbarn tvingas dela rum. Får väl hoppas att E redan lämnat boet då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in