Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-16, 08:41
Medlem
RaskPatrasks avatar
Rask har 158 000 följare på Youtube. Hur många av dessa är "riktiga" följare och hur många är köpta fejk-följare? Jag skulle gissa att han har max 500 genuina följare och resterande är köpta. Jag undrar hur mycket pengar han har spenderat på att köpa följare. Förövrigt verkar han legat still på 158k följare i flera månader.
Citera
2025-09-16, 10:22
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin

Om Rask tyckte det var en lysande idé med kulan lär ju Medviktarna också göra det.

Här föreligger ett ganska gravt tankefel.

Att Rask, som är helt bränd i proppskåpet och komplett dum i hela huvudet, tycker nåt är en lysande idé betyder inte att normalbegåvade personer tycker samma. Snarare tvärtom vanligtvis.

Citat:
Ursprungligen postat av RaskPatrask
Rask har 158 000 följare på Youtube. Hur många av dessa är "riktiga" följare och hur många är köpta fejk-följare? Jag skulle gissa att han har max 500 genuina följare och resterande är köpta. Jag undrar hur mycket pengar han har spenderat på att köpa följare. Förövrigt verkar han legat still på 158k följare i flera månader.

En vettig uppskattning är att två tredjedelar av hans genomsnittliga visningssiffror är genuina följare. Resterande tredjedel är såna som roas av tågkrascher.

Den uttjatade frågan "var har alla pengarna tagit vägen" kan med all säkerhet delvis förklaras med en titt på hans gravt missvisande följarantal.
Senast redigerad av AlligatorMan 2025-09-16 kl. 10:26.
Citera
2025-09-16, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RaskPatrask

Youtube rensar ju inte på subs….
Skulle tro att marijoteten är äkta men ej aktiva längre. Hur länge har han hållit på, 10 år?
Citera
2025-09-16, 10:46
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
Då borde ju Medviktarna sagt att dom lämnat in brevet o kulan till polisen plus sagt till polisen att dom tror att en Sandra har skickat brevet. Har man ett namn har ju polisen nåt att gå på.

Och dom polisanmäler ju många mycket nu så dom verkar ju ha tid att polisanmäla saker.

Har Medviktarna gjort det?

Har dom tur hittar polisen spår som binder personen till brevet. Personen kanske också pratar om andra personer som haft och göra med brevet.

Men utan teknisk bevisning brukar det vara svårt att binda brev till någon.
Såg en kommentar om att polisen ska ha hämtat kulan och breven så man får väl utgå ifrån att det är anmält
Citera
2025-09-16, 12:14
Medlem
Förstår fortfarande inte hur han öppnade brev med fötterna. Hur kommer man ens på tanken? Har han förlorat motoriken/kraften i sina händer?
Citera
2025-09-16, 12:39
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Förstår fortfarande inte hur han öppnade brev med fötterna. Hur kommer man ens på tanken? Har han förlorat motoriken/kraften i sina händer?

Mycket enkelt svar. RASK LJUGER!
Citera
2025-09-16, 13:30
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:

Beror på gener och vem man är släkt med.

https://www.youtube.com/shorts/XrO5HtPDTdY
Citera
2025-09-16, 13:37
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry
Rask: Om ni (Medviktarna) slutar prata om mig imorrn, då har inte jag något att besvara och jag kommer inte kunna prata om er och jag kommer då istället fortsätta med mitt!

Rask ska fortsätta med sitt... Är det någon som vet vad Rask gör på youtube, förutom att prata om andra? Han ska vara glad att Medviktarna ger honom content, annars är hans kanal helt död.

Nej, eller jo, alla vet: Inget.

Axel förklarade det ganska bra: Ingen ser på Anjo eller Rask för deras pesonlighet eller för vem de är. De ser på dem för förtalet och skitsnackandet (det som på YT kallas drama). Det hade inte spelat nån roll om det var Rask eller någon annan som sket ur sig det han säger. Detta gäller framförallt Skoförsäljaren.

Som exempel tittade han, och det har vi ju sett med Rasks visningar här i tråden också flera gånger, på Motvikt. I stort sett det enda som ger någorlunda visningar var tidigare Chrippa och numera Axel & C:O. Skräckexemplet i det fallet var Motvikts Fotoalbum (Nr 1) som idag, två månader senare, har 1072 visningar. Han har ju personlighet som en bokhylla.

Det samma gäller Rask. Hans senaste fadäser är väl renoveringen och Sunset RIP.
De har INGET annat att komma med.
Citera
2025-09-16, 13:51
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
En typisk Baronlögn.

Han hävdade också i senaste att han får flera paket / brev skickade till sig varje vecka, han öppnar aldrig något utan slänger det direkt, troligt?

Gratis content från Mr.Polisanmälningsbaronen

Lögnen är alltid nära till hands, han är så rädd att han inte vågar leva i verkligheten han skapat för sig själv, rätt tragiskt
Citera
2025-09-16, 13:56
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Gällande den nämnda utbildningen
Ifall han har hittat en utbildning som kan generera pengar så är det nog bästa idén han haft någonsin för betala av Tessans skulder och göra det lättare för familjen.

Då borde fler uppmana han att använda pengarna från Chrippamånaden till betala kursen då det långsiktigt kommer gynna Tessan och familjen.

Om han måste göra insamling även till detta borde han gå ut offentligt och berätta att Chrippa-månad för göra Tessan skuldfri var en planerad scam och han ljög för sina följare ännu en gång!

Vad hände med det nya revolutionerande innehållet som skulle göra hans fru skuldfri som skulle visas i februari 2025?

När kommer insamlingen för Trobos faktura?

Nu är det sex dagar sedan han basunerade ut att han ska börja plugga. Vi får se när han väl drar igång. Det kanske är någon form av kursstart? Jag vet inte. Men mest sannolikt i hans fall är att man kan dra igång kursen när som helst.

OM han nu mot all förmodan skulle plugga klart. Vem ska anställa honom? Inget CV, aldrig jobbat, ser ut som en skolbänk i ansiktet, domar och första googlingen när HR får hans ansökan är den här tråden...
Citera
2025-09-16, 14:18
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Nej, eller jo, alla vet: Inget.

Axel förklarade det ganska bra: Ingen ser på Anjo eller Rask för deras pesonlighet eller för vem de är. De ser på dem för förtalet och skitsnackandet (det som på YT kallas drama). Det hade inte spelat nån roll om det var Rask eller någon annan som sket ur sig det han säger. Detta gäller framförallt Skoförsäljaren.

Iofs precis samma anledning som till att t.ex. jag kollar på Axel, Medvikt och Brott&blandat. Jag vet inte ens vad dom skulle kunna erbjuda om man tog bort Rask och Anjo?

Axel = Efterblivet och verklighetsfrånvänt paranoiagafflande om "högerextremism och nazister" i varenda buske.
Medvikt = Pisstråkigt husbilsluffande
Brott & Blandat = Totalt ointressant ältande om hans pundar/spelmissbrukarförflutna och snarstuckna lives sega som sirap med helt onödiga människor som Goatbrainkebab vid spakarna? Snälla
Det var dock förbannat kul när han skulle bestiga Kebnekaise och kukade ur fysiskt innan det ens börjat, men jag anar att det inte var den typen av komedicontent han tänkte sig.

Jag skiter fullständigt i alla tre och skulle aldrig kolla en sekund på nån av dessa om dom slutade trakassera Rask och Anjo.
Har faktiskt redan tröttnat, avprenumererat och kikar bara in nån gång i veckan så man inte missar nåt guldcontent som t.ex. att Sandra Fornåker får ventilsläpp tills topplocket blir skevt
Senast redigerad av AlligatorMan 2025-09-16 kl. 14:37.
Citera
2025-09-16, 14:49
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Iofs precis samma anledning som till att t.ex. jag kollar på Axel, Medvikt och Brott&blandat. Jag vet inte ens vad dom skulle kunna erbjuda om man tog bort Rask och Anjo?

Axel = Efterblivet och verklighetsfrånvänt paranoiagafflande om "högerextremism och nazister" i varenda buske.
Medvikt = Pisstråkigt husbilsluffande
Brott & Blandat = Totalt ointressant ältande om hans pundar/spelmissbrukarförflutna och snarstuckna lives sega som sirap med helt onödiga människor som Goatbrainkebab vid spakarna? Snälla
Det var dock förbannat kul när han skulle bestiga Kebnekaise och kukade ur fysiskt innan det ens börjat, men jag anar att det inte var den typen av komedicontent han tänkte sig.

Jag skiter fullständigt i alla tre och skulle aldrig kolla en sekund på nån av dessa om dom slutade trakassera Rask och Anjo.
Har faktiskt redan tröttnat, avprenumererat och kikar bara in nån gång i veckan så man inte missar nåt guldcontent som t.ex. att Sandra Fornåker får ventilsläpp tills topplocket blir skevt

Haha, each is own Men visst:

B&B håller jag med om, seg och verkar lite tism då han inte förstår vissa ord eller sarkasm.
Medvikt - Tjavars, de HAR ju som agenda att gå emot rask så egentligen finns det inte så mycket annat, i ärlighetens namn har jag inte kollat på deras vloggar så mycket men det är väl habilt.
Axel däremot tycker jag faktiskt om, det är kul att kolla på vloggar och när han kollar på nyheter och politik. Jag har lyssnat en del på Haveristerna innan och det är kul när visar det klandervärda med offentliga personer som t.ex. Cissi Wallin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in