Citat:
Ursprungligen postat av
Fitt-Harry
Rask: Om ni (Medviktarna) slutar prata om mig imorrn, då har inte jag något att besvara och jag kommer inte kunna prata om er och jag kommer då istället fortsätta med mitt!
Rask ska fortsätta med sitt... Är det någon som vet vad Rask gör på youtube, förutom att prata om andra? Han ska vara glad att Medviktarna ger honom content, annars är hans kanal helt död.
Nej, eller jo, alla vet: Inget.
Axel förklarade det ganska bra: Ingen ser på Anjo eller Rask för deras pesonlighet eller för vem de är. De ser på dem för förtalet och skitsnackandet (det som på YT kallas drama). Det hade inte spelat nån roll om det var Rask eller någon annan som sket ur sig det han säger. Detta gäller framförallt Skoförsäljaren.
Som exempel tittade han, och det har vi ju sett med Rasks visningar här i tråden också flera gånger, på Motvikt. I stort sett det enda som ger någorlunda visningar var tidigare Chrippa och numera Axel & C:O. Skräckexemplet i det fallet var Motvikts Fotoalbum (Nr 1) som idag, två månader senare, har 1072 visningar. Han har ju personlighet som en bokhylla.
Det samma gäller Rask. Hans senaste fadäser är väl renoveringen och Sunset RIP.
De har INGET annat att komma med.