Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-30, 22:49
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Så sjukt hur han sitter och pratar öppet om det här. Hur det påverkar barnen skiter han fullständigt i.

Det är bara han och hans behov som betyder något, dom andra är bara statister i hans liv. Usch spyr, vilken äckligt vidrig människa han är

Förhoppningsvis sitter han inne snart så barnen får andas lite
Citera
2025-09-30, 23:41
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Så sjukt hur han sitter och pratar öppet om det här. Hur det påverkar barnen skiter han fullständigt i.

Det är bara han och hans behov som betyder något, dom andra är bara statister i hans liv. Usch spyr, vilken äckligt vidrig människa han är

Förhoppningsvis sitter han inne snart så barnen får andas lite
Min analys av varför han berättar detta är för att Tessan visa för damerna där ute att Tessan är helt okej med detta eviga dickpick-skickandet.

Konstigt då att hon blockar kvinnan.

Varför måste han skicka filmer på sin fru? Sist det kom ut så ville hon nästan ta livet av sig.

Han måste vara fruktansvärd att leva med.
Citera
2025-09-30, 23:47
Medlem
Andromedatravellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Även den allmänpsykiatriska vården samt socialstyrelsen stäler sig högst tvivlande till att han skulle ha GAD och/eller social ångest.

Har han läst om det, sen diagnosticerat sig själv?
Citera
2025-09-30, 23:54
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Min analys av varför han berättar detta är för att Tessan visa för damerna där ute att Tessan är helt okej med detta eviga dickpick-skickandet.

Konstigt då att hon blockar kvinnan.

Varför måste han skicka filmer på sin fru? Sist det kom ut så ville hon nästan ta livet av sig.

Han måste vara fruktansvärd att leva med.
Vilket givetvis är en lögn, Baronen tror att upprepar han bara saker tillräckligt många gånger så kommer folk tro honom tillslut.

Vad var det ens för "bevis"? Man såg inte ens vem som skickat meddelande, skrattretande låg nivå även för att Gaslightbaronen.
Citera
2025-10-01, 00:18
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vilket givetvis är en lögn, Baronen tror att upprepar han bara saker tillräckligt många gånger så kommer folk tro honom tillslut.

Vad var det ens för "bevis"? Man såg inte ens vem som skickat meddelande, skrattretande låg nivå även för att Gaslightbaronen.
Självklart är detta en reklampelare för kukbilds-baronen så fler kåta sjukskrivna tanter som har sugit på bibben ska skicka snusk till han.
Samma med snusklådan, är ett normaliserande att höra av sig till han med snuskerier.

Var inga bevis, var inget försvarstal i detta utan endast reklam.
- skicka nakenbilder och snusk till mig för min fru är heeelt okej med detta.

Sen att det är så tydligt att hon inte är okej med det.
Tessan blev arg på kvinnan som skvallrade, kvinnan blev blockad. Tror inte Tessan mår bra att Baronen inte kan följa med familjen på utflykter, fika och kika på djur för han sitter hemma och skriver med andra kvinnor.
Citera
2025-10-01, 08:44
Medlem
Miys avatar
Jag säger inte att det är så men det är ett kallhamrat faktum att förfalskarbaronen har fejkat konversationer om att han skulle blivit erbjuden pengar av nån tittare och avböjt, och dessutom hittat på att någon låtsaskvinna skrivit till Töjqueentessan för att skrämma andra kärringar från att skvallra till Tessan. Klassisk Baronteater, ja ni förstår.
Senast redigerad av Miy 2025-10-01 kl. 08:59.
Citera
2025-10-01, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Jag säger inte att det är så men det är ett kallhamrat faktum att förfalskarbaronen har fejkat konversationer om att han skulle blivit erbjuden pengar av tittare nån tittare och avböjt, och dessutom hittat på att någon låtsaskvinna skrivit till Töjqueentessan för att skrämma andra kärringar från att skvallra till Tessan. Klassisk Baronteater.

Att han skulle tackat nej till någon som erbjudit pengar måste han väl förstå att ingen går på när han lurade stackars ulf på massa pengar för att få sitt skadestånd betalt
Citera
2025-10-01, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Jag säger inte att det är så men det är ett kallhamrat faktum att förfalskarbaronen har fejkat konversationer om att han skulle blivit erbjuden pengar av nån tittare och avböjt, och dessutom hittat på att någon låtsaskvinna skrivit till Töjqueentessan för att skrämma andra kärringar från att skvallra till Tessan. Klassisk Baronteater, ja ni förstår.
Anabolagrisarna presenterar: Baronteatern!
Citera
2025-10-01, 09:11
Medlem
Privattaxins avatar
Rask har tagit emot stora belopp pengar från Ulf, men även någonstans under 20 tusen från Olof K. Rask accepterade dom pengarna från Olof direkt och tog familjen på en resa någonstans. Han har för fan haft livesändningar med sitt telefonnummer synligt med en Swish-logga bredvid. Alla gånger har han accepterat pengar från folk. Men nu när han sitter mer i skiten än någonsin, då är han för fin och hederlig för att ta emot pengar? Som någon skrev för bara några inlägg sedan: Tror han att NÅGON går på det han säger?
Citera
2025-10-01, 09:19
Medlem
vichy6s avatar
Senaste videon om att ök att skicka bilder bara gäller om personen är anonym för den andre… VILKET JÄKLA SKITSNACK!

Min teori är att Rask kommit överens med Therese att han behöver mer sex än henne och att han ska sköta det snyggt.
Citera
2025-10-01, 09:27
Medlem
Porrskadade äckelbaronen fortsätter försöka ljuga och gaslighta om att han har fått helt OK och godkänt från Therese att skicka massa bilder till andra kvinnor och att han aldrig skulle vara otrogen. Varför skrev då therese "prata inte med min man hora" och massa grejer till den där Åsa
Citera
2025-10-01, 09:44
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
SOM Bedrägeri-Och-ScamBaronen här hade velat göra sin sedvanligt bedrägliga insamlings-heist

Men nu när hans smutsiga byk och förehavanden exponeras på så många fronter så blir det för magstark även för honom med att ännu en gång lura sina infantila följare med en insamling till ändamål han inte har den minsta avsikt att använda dem till..

Axel, medvikt med flera gör ett bra jobb med att med blåslampa grilla den ljugande kriminella Apan ifrån Trosa, very satisfying att utvecklingen blev som den blev

Tänk, jag såg det komma; ”Det man manifesterar ut i Universum kommer till en” … sen det mest osannolika ändamålet hittils ovanpå det
Senast redigerad av -HoneyBadger- 2025-10-01 kl. 09:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in