2025-08-20, 02:16
Medlem
Kattknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Jag har en favorit som jag tror tyvärr ha gått förlorad. Den har funnits som reupload men jag kan fan inte hitta den. När Baronen besöker sin döda farmor på kyrkogården. Det va på den tiden han faktiskt gjorde nått typ av försök att klippa.

Så klipper han till ett segment där han sakta går mot kameran och håller monolog om massa nonsens i vanligt ordning. Och när han är klar med tagningen visar det sig att han haft kameran liggandes på farmors gravsten.

Nån fler som vanhedrat era döda släktingar på det viset?

Om någon hjälte kan hitta den videon skulle jag jubla!
Jag läste ikapp tråden och jag visste vilken video du pratade om, och som ett roligt sammanträffande så har denna användare en avatar tagen från den filmen!!!
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-01-01
Idag tänkte jag dra en fylla, köpa snabbkäk och titta på Rask-videos. Dock insåg jag nu samtidigt som jag skrev att den jävla dåren inte kan hålla sig mer än 2 minuter utan att rapa i mikrofonen så jag tar nog och käkar först och så ser jag Rask efteråt. Vad skulle ni sett, vilken är er favorit i repris?
Känner du igen 2020-01-01 profilbild? Kan det vara rätt video? Isf kan jag fixa en länk till dig när jag kommer hem från jobbet ikväll
Citera
2025-08-20, 02:25
Medlem
lockouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
hela temu sekten framstår som genuina och trevliga

Nu är inte jag jätte insatt i hela den här soppan men det här förstår jag inte alls, genuina och trevliga?
Det är ju bara ett gäng arga och lättkränkta idioter på Youtube som kastar skit på en annan kränkt gnällkäring.
Och så kommer det väl bara att fortsätta i all evighet tills ingen orkar titta längre
Citera
2025-08-20, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Det är inte reklambilder som hon själv spridit för att tjäna pengar då...? Gjorde hon reklamen själv till kontot eller hade hon lagt ut det på en agentur? Varenda OF-konto laddar upp reklamskit - på Reddit och annorstädes - för att få just spridning.

Ingen skulle gråta om Rask torskar, men har svårt att se just integritetsbrott när det verkar vara ett publicistiskt material som hon tjänat pengar på att just sprida. Det är liksom inte avsett att vara privat.

Det verkar inte vara reklambilder vart du nu har fått det ifrån. Det är bilder gjorda på beställning till någon, custom made bilder.

Oavsett spelar det ingen roll överhuvudtaget, Rask trodde detta var dubbelmoral och försökte påpeka det, vilket blev en total flopp.

I samband med detta så råkade han begå brott oxå så ännu en gång vilket än en gång visar hur otroligt korkad han är.
Citera
2025-08-20, 08:06
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Uttalades bland annat om detta
- Axel har sagt att någon ser ut som en potatis, men direkt jag kommenterar hans utseende så är jag rasist!

Dessa människor är verkligen korkade och kör hellre ned i det defensiva diket än att ta åt sig någon form av kritik. Hade Rask kallat Axel för ett flintskalligt fettomonster så hade ingen brytt sig. Däremot så brukar det anses som inte speciellt kosher att till exempel anspela på någons hudfärg, religion eller sexuella läggning.

Jag bryr mig inte speciellt mycket och han får väl kalla Axel för chokladtomte men äg det då.
Citera
2025-08-20, 08:37
Medlem
GreenBatterys avatar
Fantastiskt värdelös live av TeknikBaronen!
Efter över 10 år på YouTube tycker han ändå att det är vettigt att låta datorn rendera samtidigt som han sänder live…
Han har inte heller koll på vilken mikrofon som tar upp ljudet.

Bra jobbat den porrskadade äckliga TeknikBaronen! Keep it up!
Citera
2025-08-20, 08:43
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Fantastiskt värdelös live av TeknikBaronen!
Efter över 10 år på YouTube tycker han ändå att det är vettigt att låta datorn rendera samtidigt som han sänder live…
Han har inte heller koll på vilken mikrofon som tar upp ljudet.

Bra jobbat den porrskadade äckliga TeknikBaronen! Keep it up!
Kom det fram något roligt igår?
Citera
2025-08-20, 09:18
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Glömde att han skröt om Slipknot - mate feed kill repeat LP han hade gett bort till en ”kompis” som var värd oändligt med pengar.

Skivan var grön och han hade inhandlat den för 50kr.
Första som dök upp när jag googlade var att det är en bootleg skiva

Kompisen hade flyttat till England och dom har ingen kontakt idag men är kompisar på instagram.. oväntat

Haha, du har rätt. Den släpptes bara på CD i tusen exemplar. Allt annat är bootlegs.
Även om han hade haft en av dessa tusen CDs så är det högsta den gått för 9k5 på Discogs.

Det finns åtta olika gröna vinylreleaser enligt Discogs men ingen har blivit såld där så det finns inget riktpris. Den äldsta är släppt 2011 och jag betvivlar att den skulle inneha något större värde.

Rask ljuger.
Citera
2025-08-20, 10:00
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Kom det fram något roligt igår?

Se själv!

Carl Fredrik Alexander Rask Live 2025-08-19
https://www.bitchute.com/video/C9Bk23BiRCBF
Citera
2025-08-20, 10:09
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Se själv!

Carl Fredrik Alexander Rask Live 2025-08-19
https://www.bitchute.com/video/C9Bk23BiRCBF

Tackar tackar!
Citera
2025-08-20, 10:30
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gatulivet
Någon som har bilderna på fru medvikt? Är fortfarande nyfiken på om detta faktiskt stämmer eller inte och har inte sett några bevis alls.

De enda bevisen du behöver är att det är polisanmält och prints har skickats in till farbror blå. Givetvis finns det fler bilder än de som visades i videon. Tror du polisen hade brytt sig om ett par bikinibilder?
Citera
2025-08-20, 10:35
Medlem
Zizzoerps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gatulivet
Någon som har bilderna på fru medvikt? Är fortfarande nyfiken på om detta faktiskt stämmer eller inte och har inte sett några bevis alls.
Du får runka till något annat din lilla stjärtgosse.
Citera
2025-08-20, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Ja om inte det är ett tecken från gud fader himself - att självaste ärketrollet Mullenö dragit en lans för det goda här i världen, och joinat the coallition of the willing för att sänka HIVmannen för gott, ja då vet jag inte vad!

Fick detta svar idag

Hej!

Vi har granskat ditt juridiska klagomål och blockerat innehållet i fråga från att visas på landsdomänen.

Vänliga hälsningar,
YouTube-teamet.

Får väl ses som en framgång!

Videon där Baronen kallar AÖ för Apa ska enligt YouTube vara blockerad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in