2025-08-19, 22:33
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxxet
vad heter fru medvikt egentligen? Hur hittar man dessa bilder som ska vara så hemska? Vad heter deras onlyfans
Har redan glömt av deras efternamn. Men det finns ingenting på nätet om dom så namnen hjälper ej
Citera
2025-08-19, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Yep detta är hysteriskt. Enligt obekräftade uppgifter har hon haft en OF. Rask har fått tag på bilderna. Rask skickar sedan dessa utan fru medvikts samtycke till herr medvikt

Boom. Solklart fall av olaga integritetsintrång
Sen skickar han en massa ljudfiler där han ber om ursäkt förklarar att han inte har någon illvilliga intentioner. Svårt att skylla den här röra på sin farsa.

Sen kan man ju inte lita på baronen men han hävdar att fru medvikt bett om bilderna. Och då han inte haft hennes nummer har han skickat de till herr medvikt. Det faller ju på att de konverserar över insta där man kan skicka bilder.

Om idioten torskar på detta kommer jag för en mikrosekund tycka synd om allas vår baron.

Det är inte reklambilder som hon själv spridit för att tjäna pengar då...? Gjorde hon reklamen själv till kontot eller hade hon lagt ut det på en agentur? Varenda OF-konto laddar upp reklamskit - på Reddit och annorstädes - för att få just spridning.

Ingen skulle gråta om Rask torskar, men har svårt att se just integritetsbrott när det verkar vara ett publicistiskt material som hon tjänat pengar på att just sprida. Det är liksom inte avsett att vara privat.
Citera
2025-08-19, 22:39
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
För er som är blockade på IG
Den porrskadade kukskallen ska tydligen gå live på YT efter kl.22 så det är väl nu närsomhelst antar jag.
Live nu, direkt från runkbåset
Citera
2025-08-19, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Live nu, direkt från runkbåset
Varför kör han ena live? Bara misslyckas med ljudet varje gång. Klara inte av arbetsuppgifter han själv ger sig på sitt arbete.
Citera
2025-08-19, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Du kämpar för det goda mullenö!

Du är inte alltid bara ett troll, utan en människa med gott hjärta dessutom.

Edit: 17:11, universum instämmer!
Ja om inte det är ett tecken från gud fader himself - att självaste ärketrollet Mullenö dragit en lans för det goda här i världen, och joinat the coallition of the willing för att sänka HIVmannen för gott, ja då vet jag inte vad!
Citera
2025-08-19, 23:09
Medlem
Faltas avatar
Jag skulle kommentera på liven, men naturligtvis har fegisen bara för medlemmar. Mörkt och jävligt på liven var det. Måtte denna dåre försvinna från Youtube..
Citera
2025-08-19, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Rask var roligare när han var fet. AMG- Baronen och Städdirektörs-baronen och när han trollade bort den där jävla hundvalpen.
Nu är han bara en smal gnällig kärring. Han kommer få sitta på Hinseberg.

Jag har en favorit som jag tror tyvärr ha gått förlorad. Den har funnits som reupload men jag kan fan inte hitta den. När Baronen besöker sin döda farmor på kyrkogården. Det va på den tiden han faktiskt gjorde nått typ av försök att klippa.

Så klipper han till ett segment där han sakta går mot kameran och håller monolog om massa nonsens i vanligt ordning. Och när han är klar med tagningen visar det sig att han haft kameran liggandes på farmors gravsten.

Nån fler som vanhedrat era döda släktingar på det viset?

Om någon hjälte kan hitta den videon skulle jag jubla!
Senast redigerad av Ralfhead 2025-08-19 kl. 23:23.
Citera
2025-08-19, 23:13
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Varför kör han ena live? Bara misslyckas med ljudet varje gång. Klara inte av arbetsuppgifter han själv ger sig på sitt arbete.
Han är inte kapabel.

Tänk dig att vara så värdelös att du inte har varken jobb, vänner eller barnens respekt, det enda du har är ditt självförakt som du dagligen sitter och projicerar ut på andra genom att gorma framför kameran.

Ulrika aka fittan måste ångra varje dag att hon inte lät Fredrik spruta henne i röven, vilket straff att ha en son som Carl-Fredrik, skulle fan skämmas sönder
Citera
2025-08-19, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
-När han körde runt med sin amgmerca i Trosa men han kunde bara köra i 50 och inte svänga höger för då tog däcket i skärmen...måste jag se en gång/år.
Ungefär som Kalle Anka på julafton.
Ändå är idiotjäveln förvånad när däcket smäller när han kör 110 på motorvägen. Hur hade man kunnat förutse en sån sak???? Så fruktansvärt efterbliven.
Citera
2025-08-19, 23:20
Medlem
vichy6s avatar
Han gav bort en säck med med memorabilia till någon?

Hur hann han med att samla en säck?

Och varför ge bort?
Inte ljuger han…….?
Citera
2025-08-20, 00:10
Medlem
Dr.mjaos avatar
Nu klarar jag inte med hans live längre..

Uttalades bland annat om detta
- Axel har sagt att någon ser ut som en potatis, men direkt jag kommenterar hans utseende så är jag rasist!

Sen pratar han om Medviktarna att det var okej att han skickade runt snusk och gjorde en film om hennes bilder med : Ger man sig in i leken får man leken tåla.

Han får en fråga gällande Medvikt-DOK så svarar han : dubbelmoralen… eller hur ska jag säga… bordellbussen drivs av dubbelmoral.

Sen de vanliga att han inte gör filmer om någon han svarar endast på saker folk har sagt om han. Samma som han kör gällande Chrippa.

Han fick frågan vad han ska göra om han inte skulle syssla med YT
-jaa… då skulle jag nog inte göra något alls. Eller kanske skulle podda.

Han har inget intresse att hjälpa familjen ekonomiskt. Dessutom säger han att Benny är Baronens marsvin, hålls nog som gisslan ifall Tessan försöker lämna.

165-175 tittare hade han. Sen gnälls det på Tojje och Skilleras som har så lite
Baronen har varit på Yt 10år och har 158 000 följare.

Det var 0,12% av dina följare kollar på din lajv & en som jag såg var medlem på kanalen
Citera
2025-08-20, 00:16
Medlem
Dr.mjaos avatar
Glömde att han skröt om Slipknot - mate feed kill repeat LP han hade gett bort till en ”kompis” som var värd oändligt med pengar.

Skivan var grön och han hade inhandlat den för 50kr.
Första som dök upp när jag googlade var att det är en bootleg skiva

Kompisen hade flyttat till England och dom har ingen kontakt idag men är kompisar på instagram.. oväntat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in