2025-08-26, 03:00
Medlem
Frewibs avatar
Varför denna fula green-screen?
Citera
2025-08-26, 06:19
Medlem
Nog för att jag hatar karln men han menar troligtvis att han skickade kukbilderna till tjejen för att han blev kåt av det, inte delade thick cock pov videon osv
Citera
2025-08-26, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LasseK0ngo
Nog för att jag hatar karln men han menar troligtvis att han skickade kukbilderna till tjejen för att han blev kåt av det, inte delade thick cock pov videon osv
Men oddsen är försvinnande låga att han även "blev kåt" av att ladda upp tcpv...
Citera
2025-08-26, 08:00
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Här är senaste dikeskörningen, den har snart processat klart:

ANJO HAR ALLA BEVIS! - SANNINGEN CHOCKAR ALLA!

https://www.bitchute.com/video/MQNoPs5s01Wm

Och lite annat skit la jag upp. Han är spårat ur helt nu.
Sitter och gapar och skriker om absolut ingenting i över en timme.

Lite kul hur upp i varv han gått av detta, haha!

Första 20 min var ok om man vill ha kul åt hans upprördhet, men sen hamnar han i saker han redan tjatat om en gång för mycket, så jag stängde av sen.
Senast redigerad av ValentinoBladsson 2025-08-26 kl. 08:03.
Citera
2025-08-26, 08:09
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValentinoBladsson
Lite kul hur upp i varv han gått av detta, haha!

Första 20 min var ok om man vill ha kul åt hans upprördhet, men sen hamnar han i saker han redan tjatat om en gång för mycket, så jag stängde av sen.

Hehe, ja, han är väldigt triggad. Det verkar vara otroligt lätt att få honom ur balans och bli helt cp, han fattar ju inte själv att för varje video där han beter sig så här så blir hålet djupare

6k1 visningar på 9 timmar...
Citera
2025-08-26, 08:42
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Hehe, ja, han är väldigt triggad. Det verkar vara otroligt lätt att få honom ur balans och bli helt cp, han fattar ju inte själv att för varje video där han beter sig så här så blir hålet djupare

6k1 visningar på 9 timmar...

Det är ganska kul sätt att trolla på, en person som har massor av dubbelmoral eller hycklar eller vad det nu är kan ha helt rätt i sin kritik, men det driver folk till vansinne. En mördare kan säga att det är fel med våld, att en person som misshandlar en annan är dålig. Mördaren har inte fel i sak.

Nu är de som kritiserar Rask givetvis inte i närheten av det, även om de har sitt baggage.
Citera
2025-08-26, 08:57
Avstängd
Crabby88s avatar
Då erkände alltså idioten, att han polisanmälde Chrippa och Linnea på falska grunder?
För att i samma veva erkänna att han ljög ÄNNU en gång om sin pappa och smutskastade honom.

Jävla luffare!
Citera
2025-08-26, 09:13
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Då erkände alltså idioten, att han polisanmälde Chrippa och Linnea på falska grunder?
För att i samma veva erkänna att han ljög ÄNNU en gång om sin pappa och smutskastade honom.

Jävla luffare!

Vad menar du, jag har missat något som gör att jag inte fattar. Inte så att jag tvivlar, haha
Citera
2025-08-26, 09:19
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Vad menar du, jag har missat något som gör att jag inte fattar. Inte så att jag tvivlar, haha

Att rask erkänner att han var den som laddade upp thick cock POV var hans egna lilla verk.
En sida bak är där länk med timestamp.
Citera
2025-08-26, 09:26
Medlem
Citat:
Att rask erkänner att han var den som laddade upp thick cock POV var hans egna lilla verk.

Hehe vadå ta nått och vinkla det till nått helt annat
Säger han ju inte alls! Sluta ljug!
Det han antyder att han dela va ju bilderna med denna "Å*a".
Säger inget om den videon du snackar om.
Citera
2025-08-26, 09:30
Citat:

Se nedan.

Citat:
Ursprungligen postat av Knowson
Hehe vadå ta nått och vinkla det till nått helt annat
Säger han ju inte alls! Sluta ljug!
Det han antyder att han dela va ju bilderna med denna "Å*a".
Säger inget om den videon du snackar om.

Åsa fick hans dickpic (med hennes samtycke), och spridande av den var ett övertramp som han anmälde.

Thick cock doggy pov hade han själv laddat upp någonstans, nu finns den väl på fler ställen, men ursprungligen var det han som laddade upp den ja.
Citera
2025-08-26, 09:38
Medlem
Citat:
Se nedan.

Åsa fick hans dickpic (med hennes samtycke), och spridande av den var ett övertramp som han anmälde.

Thick cock doggy pov hade han själv laddat upp någonstans, nu finns den väl på fler ställen, men ursprungligen var det han som laddade upp den ja.

Han säger inget om att han erkänner att han laddat upp något någonstans i denna video.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in