Flashback bygger pepparkakshus!
2025-08-17, 14:01
Medlem
Snusfris avatar
Har åsnan betalat fakturan till Trobo på 60000kr?
Citera
2025-08-17, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Har åsnan betalat fakturan till Trobo på 60000kr?
Han har inte tid med sådant när det finns greenscreens att leka med. Kanske han kan lasta den på Tessan skuldsaldo? Det är ju ändå hon som bor där och svärfar har ju förbundit sig att stå för deras levnadskostnader eller hur? (Rasklogik) Förresten har han ju blivit placerad där av trobo så då bör ju dom betala själva(Rasklogik)
Citera
2025-08-17, 14:14
Medlem
Snusfris avatar
Ja just det. Så brukar han säga, ”vår ekonomi och Tessans skulder”
Citera
2025-08-17, 14:40
Medlem
Kollat senaste videon nu. Jäklar vad han går igång. Riktigt crashlandning på g. Visst jag spela iof upp den i 1,5x hastighet.
Citera
2025-08-17, 15:05
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Ja just det. Så brukar han säga, ”vår ekonomi och Tessans skulder”

Classic Rask!

Citat:
Ursprungligen postat av tomtefris
Man kan bli dömd på olika sätt. Till böter eller för evigt få sitta i skamvrån för att man betett sig som mänsklighetens värsta rövhål och svin.

Haha du att just den avdelningen av skamvrån är för evigt bokad för Alexander Rask!
Citat:

Alltså det kan ju inte vara sant? Är man internets största Rask-stalkers, som vinklar och beter sig vidrigast av alla på hela planeten.

Som jag förstår det hela så har dessa Rask-stalkers skapat en egen youtube-kanal, den här: https://www.youtube.com/@Medvikt

Förklara hur dom stalkar Rask? Vet du ens vad det betyder?
Citera
2025-08-17, 15:08
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Baronen står och förklarar att han inte tänder på mainstream porr, han måste kolla på amatör porr för att tända det minsta. Han är även en enligt sig själv en expert på autonomin i en fitta och att få en fitta att spruta.

Allt detta han säger bevisar ju bara än en gång att har är grovt porrskadad. En vanlig man som konsumerar porr då och då utan att vara grovt skadad blir stenhård av standard mainstream porr och kan göra sin grej och känna lite skam efter.

Ne alldeles för många timmar har han uppenbarligen lagt och är per definition porrskadad. Det kan han inte förneka, han har ju även enligt själv grova beroenden problem, så han borde rannsaka sig själv och erkänna för sig själv att han grovt beroende av porr och sprutande fittor först då kan han nog få hjälp.

Ni medviktarna gör ert jobb otroligt bra! Fler och fler får upp ögonen för hur sjuk och skadad och farlig Rask är. Vilket är väldigt bra.

Den porrskadade byfånen har nog sjuka lustar som skulle få en normal människa att spy rakt ut. Tänk på att Baronen hade som "practical joke" att pressa upp trumpinnar i röven på folk som gjort misstaget att somna i hans närhet. Detta innan han saggade dem i ansiktet.
Baronen som också kunde förgylla sina dagar med att ställa sig i köket och steka en skitkorv. När man är så pervers som Baronen finns det inga gränser för vad man kan få för sig.

Baronen är definitionen av "porrskadad", en svettig flint som glimmar i skenet från datorskärmen när han har sina runk-marathon till den sjukaste skiten han hittar på nätet.
Citera
2025-08-17, 15:16
Medlem
PhilipsDP18s avatar
https://youtu.be/abedh3Z8uHg?si=kFKPQ1ysxXHyto2o
Citera
2025-08-17, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
https://youtu.be/abedh3Z8uHg?si=kFKPQ1ysxXHyto2o

Hahaha, jag dör. De där galningarna är helt otroliga - och Rask, Motvikt och Anjo kommer skratta hela vägen till banken av hur mycket content de nu kommer få frikort att lägga upp om det sinnessjuka stalkerparet i åratal framöver

Jag kan förstås inte förutspå framtiden, det finns ju en möjlighet att detta är något objektivt. Det återstår att se. Eller se, säger jag, får väl se om man hinner och orkar - risken är stor att det drunknar i allt annat som spam-sekten pumpar ut varje dag.

Vore på tiden att vi döper om sekterna. De kan av mig få bli kallade för humor-sekten och hat-sekten. Man vill inte vara med i hat-sekten.
Senast redigerad av tomtefris 2025-08-17 kl. 15:40.
Citera
2025-08-17, 15:33
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Hahaha, jag dör. De där galningarna är helt otroliga - och Rask, Motvikt och Anjo kommer skratta hela vägen till banken av hur mycket content de nu kommer få frikort att lägga upp om det sinnessjuka stalkerparet i åratal framöver

Haha som att Rask någonsin skulle ha anledning att besöka en bank!? Du är rolig du!
Citera
2025-08-17, 15:38
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Rask gå till banken!! Herregud, den enda gången som Rask kommer att gå till banken är när banken tvingar honom till det.
Citera
2025-08-17, 15:39
Medlem
Citat:
Jag går ju inte och dömer folk i allmänhet efter hur många gånger de har blivit dömda för förtal? Om jag ska tycka illa om någon så måste ju en sån detalj sättas i sitt sammanhang, just detaljen att en person har blivit dömd för något förändrar inte min syn på personen .

Så om en person rent hypotetiskt har blivit dömd för pedofili, våldtäkt och mord så förändrar det inte din syn på personen jämfört med en person som inte har blivit dömd för något? Intressant. Vad bra att du är så tydlig.

Rask är nu under utredning på nytt. Det ser inte ut som att han verkar lära sig av sina misstag.

Citat:
Om Rask blir dömd eller inte för att på något sätt har besvarat obehagligt sinnessjuka stalkers så, om jag skulle bry mig och sätta mig in i saken, så skulle det snarare få mig att tycka bättre om Rask.

Vad är argumentet för att han blir stalkad av Herr & Fru medvikt? Rask har ju en vana av att ljuga.

Citat:
Och får man reda på bakgrunden och sammanhanget, och har någon form av sympati och empati i sin kropp, så förstår man ju att det inte är Rask som gjort fel - det är ju de sinnessjuka människorna som gjort det till sin livsuppgift att provocera fram det och då är det ju de sinnessjuka stalkarna man tycker illa om.

Du är pantad i huvudet. Att han har fått för sig en massa saker ger inte honom rätt att förtala och trycka ner andra. Haha, provocera fram? Det som har skett är att ett par vuxna personer (Medviktarna, Axel etc.) har börjat granska Rask. Vad är det konstiga i detta? Klart det kommer en motreaktion om man sitter och trycker ner folk och förtalar folk stup i kvarten. Tillslut kommer det någon som sätter en på plats.

Citat:
Som människa fungerar man så, man utgår ifrån det större sammanhanget för att bedöma andra människor. Men det är klart, är man sinnesjuk, och ska gå ut och tycka bra eller illa om människor och enbart utgå från vad människorna har blivit dömda för, så är man sinnessjuk.

Han har blivit dömd en massa gånger och ingenting tyder på att saker och ting har förändrats. Han fortsätter bete sig illa. Varför skulle man inte döma honom? Domarna ger en bra indikation om vem det är som har begått övertramp i det förflutna. Det är det som är poängen.

Enligt ditt sätt att resonera på, så hade du tyckt det varit sinnessjukt att tycka illa om en pedofil som har dömts för övergrepp mot barn. Detta eftersom du tycker det är sinnessjukt att döma människor utifrån fällande domar. Vem är den sjuka i huvudet?

Jag orkar inte svara på resten. Du skriver för mycket. Skriv kortare kommentarer. Så pass intressant är du inte. Du har fått tillräckligt svar på tal tycker jag nog ändå.
Citera
2025-08-17, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Så om en person rent hypotetiskt har blivit dömd för pedofili, våldtäkt och mord så förändrar det inte din syn på personen jämfört med en person som inte har blivit dömd för något? Intressant. Vad bra att du är så tydlig.

Rask är nu under utredning på nytt. Det ser inte ut som att han verkar lära sig av sina misstag.

Vad är argumentet för att han blir stalkad av Herr & Fru medvikt? Rask har ju en vana av att ljuga.

Du är pantad i huvudet. Att han har fått för sig en massa saker ger inte honom rätt att förtala och trycka ner andra. Haha, provocera fram? Det som har skett är att ett par vuxna personer (Medviktarna, Axel etc.) har börjat granska Rask. Vad är det konstiga i detta? Klart det kommer en motreaktion om man sitter och trycker ner folk och förtalar folk stup i kvarten. Tillslut kommer det någon som sätter en på plats.

Han har blivit dömd en massa gånger och ingenting tyder på att saker och ting har förändrats. Han fortsätter bete sig illa. Varför skulle man inte döma honom? Domarna ger en bra indikation om vem det är som har begått övertramp i det förflutna. Det är det som är poängen.

Enligt ditt sätt att resonera på, så hade du tyckt det varit sinnessjukt att tycka illa om en pedofil som har dömts för övergrepp mot barn. Detta eftersom du tycker det är sinnessjukt att döma människor utifrån fällande domar. Vem är den sjuka i huvudet?

Jag orkar inte svara på resten. Du skriver för mycket. Skriv kortare kommentarer. Så pass intressant är du inte. Du har fått tillräckligt svar på tal tycker jag nog ändå.

Tråkigt att du skrivit så mycket, och jag kommer inte ens läsa det.
Om du inte förstod vad jag skrev så kan du alltid välja att strunta i mitt inlägg, precis som jag gör just nu med ditt

Stalker-paret kör ytterligare ett Youtube-klipp om Rask om 2h, så nu ska jag försöka få några viktiga saker här hemma gjorda, så att jag har tid att skratta åt det klippet när det blir dags. Jag föreslår att du gör detsamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in