Flashback bygger pepparkakshus!
2025-08-24, 22:52
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Den där får han inte mycket pengar för, vad håller han på med egentligen? Så fattig kan väl ingen vara..
Eller hur, vem fan köper ett beggat marsvin?

För Baronen kan det på sin höjd generera två snusdosor.
Citera
2025-08-24, 22:58
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Var inte det där jävla marsvinet "mannen" i Thereses liv? Vem är mannen i huset nu då?

Så var det med den "överenskommelsen", så fort Tessan får en intressant hane att gosa med eliminerar Rask honom!
Citera
2025-08-24, 23:02
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Så var det med den "överenskommelsen", så fort Tessan får en intressant hane att gosa med eliminerar Rask honom!
Exakt! Som jag påpekat förut, han har varit avundsjuk på kärleken marsvinen får från dag ett, det här är diktatorbaronens val, så tydligt fast han tvingat Therese att lägga upp annonsen från hennes konto som alla andra annonser tv-spel, cyklar osv, den dumma kossan är så hjärntvättad att hon skulle säljarna ungarna om han kräver det
Citera
2025-08-24, 23:09
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
den dumma kossan är så hjärntvättad att hon skulle säljarna ungarna om han kräver det

Tror tyvärr inte du har fel alls. Helvete vad det måste smärta honom inombords att behöva dela Tessans inkomst och uppassning med de där tre.
Citera
2025-08-24, 23:21
Medlem
Citat:
Men fyfan vad förbannad jag blir, jävla skitföräldrar som ger sina barn ett par marsvin i tre månader och sen säljer dom dom lever ju dessutom i typ tre år.

Sedan har dom sålt deras spelkonsoller flera gånger också.

VAKNA SOC Det här är ju psykisk misshandel, hade blivit så ledsen om mina föräldrar sålt mina husdjur, vad kommer härnäst, Baronen försöker sälja barnen till en pedofilring?

Näe det här var fan droppen, skaffa inte djur om ni inte har råd, jävla wts

Skäms dom inte?
Cyklar, boxningssäck, terminsavgift på vad det nu var för kampsport äldsta gick på, HUNDEN! Snacka om "indian giver"
Citera
2025-08-24, 23:23
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ja alla kan ju räkna ut med arslet att telefonen har blivit beslagtagen. Att marsvinet behöver flytta handlar väl om att kostnaderna för marsvinet inte går ihop med budgeten, det lär ju handla om hela en eller två hundralappar i månaden!

Jag tror att Therese sliter hårdare och längre än vad någon jude i Auschwitz någonsin gjorde.

Citat:
Alltså hans filmer från kanalen "Sunset RIP" är så katastrofalt jävla dåliga. Han har en video där han gör en egen väst, han pimpar en väst från Jack & Jones genom att med textillim klistra på en massa svinfula dekaler på en svinful väst och han tror på riktigt att det blir snyggt. Samtidigt pratar han på engelska om att han på den här kanalen kanske ska arrangera intervjuer med rockstjärnor, som den där killen från bandet Confess. Rask säger att han ska fråga honom om han vill ställa upp på en intervju, och lägger där även till "varför skulle han tacka nej?", och Baronen tar över helt och kläcker ur sig "why would he not accept? I am promoting his music!", eller Baronen försökte göra det men hann bara uttala halva "music" innan Rask tog över igen och insåg hur jävla dumt hans resonemang är och han blir tyst, och avslutar detta haveri med "you get my point!"

Kolla själv från 25:00... https://www.youtube.com/watch?v=nBOi10JzXYU

Citat:
Finns upplagt ett par sidor bak, det är tyvärr sant, så hemskt.

https://imgur.com/a/BwZbf9w

Första gången jag ser någon försöka sälja ett djur som lever ett par år och kostar någon hundring i månaden, där snackar vi skral budget!

Skiter I Therese hon är lika skyldig till misären, mina tankar är hos barnen..

Man får dessutom enligt lag inte ha ett marsvin då dom är flockdjur, Benny kommer bli deprimerad men han ligger väl på grillen till helgen

Vem kontaktar länsstyrelsen?

Det marsvinet kommer få.det bra. Tror rask är avundsjuk på uppmärksamheten. Han kommer förmodligen skylla på någon allargi. Han snorar å nyser. Men att det beror på han snittar ca 12 minuter utanför dörrarna, i veckan, att han inte äter hälsosamt och har en osunt förhållande till allt som handlar om mobiltelefoner och youtube, porr med äldre kvinnor och snusklådan. Så om det inte räcker, så hans daglig lek, att härma en delfin med sitt rövhåll. Det kan helt omöjligt vara hälsosamt, att föra in en duschslang ett par cm upp i analen och spola.

Vi läste aldrig om det sistnämnda på usk utbildningen. Men det kan nog bero på, att det är något man inte ska göra helt enkelt. Så det är inte konstigt hans immunförsvar är lika starkt som en aidsbög i Los Angeles glansdagar på 80-talet.
Hade man skickar tillbaka rask där, hade folk sprungit all sin väg.
Hade vi skickat han ännu längre tillbaka, hade folk spottat och kastat sin avföring på han.
Och ännu längre tillbaka, hade häxprocessen av stannat av. gemensamt, hade häxor och häxjägare tillsammans stått och häcklat han. A
Då han står och pekar på sin skalle och häxtatueringen. Och sagt ; but im a witch! I ställing my ajfåns alarm så den rings 11:11. Thats means the univers tell me, att my frekvenser is I balans. Then I light a rökelse. You måste tro me! I am a äkta witch, i am a äkta witch barone

Följt av att dom börjar kasta sin avföring på han.

Han är så värdelös att han hade inte fått bo i ett undantag. Hade han runkat bulle med med en liten Barbie docka, hade han förlorat.
Citera
2025-08-24, 23:27
Medlem
GIMP-SUITs avatar
Dagens uppladdning från Rask, som han tog bort direkt, innehöll en intervju, här är intervjun i textform, av AI:
Citat:
(0:01) Det är Sideshow Freaks från Trosa och Alex Hooker och Leo Svensson som har tagit plats i vår Nyköping-studio. (0:10) Hej på er! (0:11) Hallå! (0:12) Hur är det denna fredag när det är kallt minus ute? (0:18) Kallt, man är trött. (0:20) Ända från Trosa till Nyköping har ni tagit er.
(0:23) Yes. (0:25) Vilka är ni då? (0:28) Ja. (0:31) Det kan man fråga sig.
(0:33) Det kan man fråga sig, vi vet inte själva riktigt. (0:35) Om vi börjar med dig Alex, hur gammal är du? (0:37) Jag är 20. (0:38) Och Leo? (0:39) 21.
(0:40) Och båda är Trosabor sedan barnsben eller? (0:43) Nej, jag har bott där i åtta år. (0:46) Säger Leo. (0:47) Ja, och jag är hardcore Trosabor.
(0:50) Säger Alex. (0:51) Och hur träffades ni och började göra musikrock? (0:59) Ja, vi träffades och spelade musik på en gemensam vän. (1:03) Sen så upptäckte vi att vi lyssnade nästan på samma musik och ville göra musik tillsammans.
(1:10) Vi ska ju snart lyssna på låten, men det låter ju onekligen som fler än två personer. (1:15) Men ni jobbar ju i studion och lägger olika instrument. (1:17) Alex, vad är det du gör? (1:19) Jag spelar trummor.
(1:21) Och Leo? (1:21) Jag gör allt annat. (1:25) Sång, gitarr och bas. (1:27) Hårdarbetet.
(1:28) Och hur känns det Leo? (1:30) Jag tycker det är kul. (1:33) Och vem är det som har de musikaliska visionerna? (1:36) Det är Leo. (1:37) I det här bandet är det lite grunge-influerat.
(1:43) Lite grunge? (1:45) Ja, det var det vi började med från början. (1:47) Det var den nivån som det är. (1:49) Ja, det var väl mina största influenser när jag skrev den här låten.
(1:54) 90-talets början. (1:56) Varför tilltalade det dig, Leo? (1:59) Jag tyckte den musiken var bra. Jag gillade musiken.
(2:03) Och vad har ni för drömmar då, rent musikaliskt? (2:06) Vad ska sideshow-freaks ta vägen? (2:09) Högst upp av skena. (2:12) And way beyond. (2:14) Ja, men det låter väl som en bra målsättning? (2:16) Ja, precis.
(2:17) Hur är det för er? Ni bor i Trosa, ni spelar. Hur ser det ut? (2:23) Spelar ni mycket varje vecka? (2:26) Vi håller inte på alls egentligen längre. (2:30) Nästan aldrig.
(2:31) Men vi har utvecklats åt olika håll musikaliskt. (2:37) Men då blir det kanske svårt att ta sig upp till skyarna? (2:40) Ja, men det ska vi lyckas med. (2:43) Är ni lite lata? (2:46) Jag är i alla fall.
(2:47) Ja, precis. (2:49) Är du frustrerad, Leo? (2:51) Ja, jag blev det för några år sedan. (2:54) Gav du? (2:55) Ja, verkligen.
(2:56) Men han är liksom lite rockstar, Alex. (2:59) Ja, tror man kanske. Han vill vara det.
(3:02) Men du är den här som får slita? (3:04) Ja. (3:05) Jag glider mer på räkmarken. (3:08) Det känns som att ni kanske skulle rägga lite fler medlemmar.
(3:12) Är det svårt att få tag på folk i Trosa? (3:15) Ja, det var väl ganska svårt att få tag på medlemmar. (3:19) De flesta var väl upptagna. (3:21) Ja, i stort sett har det bara varit vi ända sedan 2003.
(3:27) En lång brandresa, låter det som. (3:30) Verkligen. (3:32) Men Leo, du låter lite trött.
(3:37) Har du gitt upp, eller? (3:38) Ja, jag vet inte. Jag har väl gått vidare lite. (3:44) Funderar du på att spela trummor också? (3:46) Nej, jag spelar trummor också.
(3:48) Okej, så du kanske inte ens behöver, Alex? (3:50) Nej, kanske inte det. (3:52) One man band. (3:54) Vi ska ta och lyssna på låten.
Berätta, Leo, vad heter den? (3:57) Unsettled. (3:58) Och vad handlar den om? (3:59) Ja, handlar inte om någonting direkt. (4:02) Men grunge brukar ju ha ett innehåll, Leo.
(4:04) Ja, jag vet inte. Det är väl lite gömda budskap i den. (4:09) Lite gömda budskap? (4:10) Ja, det skulle man ju kunna säga.
(4:13) The Sideshow Freaks med, vad heter låten, sorry? (4:16) Unsettled. (4:17) Unsettled. (4:18) Här bubblar de på Sörmland, topp fem.
(4:22) Yeah, boy.

Sjukt awkward att Leo berättar rakt av hur värdelös Alexander är och Alexander håller bara med och inser inte alls vilken våglängd både Leo och intervjuaren är på...
Citera
2025-08-24, 23:34
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Dagens uppladdning från Rask, som han tog bort direkt, innehöll en intervju, här är intervjun i textform, av AI:

Sjukt awkward att Leo berättar rakt av hur värdelös Alexander är och Alexander håller bara med och inser inte alls vilken våglängd både Leo och intervjuaren är på...

Det va smärtsamt att höra den intervjun. Sen blev det ännu mer smärtsamt att höra låten.
För att det smärtsamma crescendot var konserten, med ett 30 tal ungdomar. Som han fick till 300-350.
Citera
2025-08-24, 23:49
Medlem
Rask berättar i sin ig story att han är en bottomfeeder, vilket för mina tankar till att hans aidsmun omsluter Lasanjos anus, och att han därigenom blir feedad.

Undrar om det var så han menade?
Citera
2025-08-25, 00:02
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vad menar Rask när han säger "hitta en kossa att parasitera på, det har jag gjort" i sin senaste uppdatering på IG?

Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Rask berättar i sin ig story att han är en bottomfeeder,

Vad är nu detta, instant självinsikt och uppriktighet?
Citera
2025-08-25, 00:16
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Är nog både självinsikt och en form av vädjan till åklagaren. Att han inte alls är intressant eller viktigt gällande dessa anmälningar. Att han är bara en parasit, längre ner på kedjam.
Citera
2025-08-25, 00:20
Medlem
Citat:
Snarare att lamt försök att "äga narrativet". Det dumfan inte fattar är att narrativet äger honom. Han blir vad vi kolletivt gör honom till, en återfallsförbrytande aidsbög. Det behöver inte vara fel eftersom det är hans sanna natur. Tjockisbaronen som wannabe-rik var en rolig persona, men det var inte han. Den sjukliga, gråhudade, perverterade HIVmannen är hans riktiga jag, och vi har lockat fram honom.
Nu skickar vi honom tillsammans dit han hör hemma, inför skranket att dömas för sitt skändliga leverne och sin perverterade brottslighet.

Lite sen kvällspoesi, men here we are
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in