Citat:
Ursprungligen postat av
Hillsongsekt
Jag "vet för ett faktum" att baronen under gårdagen blev anmäld för Olaga integritetsintrång. Detta då han i DM skickat runt nakenbilder på "fru porrvikt"
En av mottagarna anmälde då den porrskadade äckelbaronen.
Baronen ska ha fått panik och genast börjat skriva förklaringar till olika mottagare om att han inte ser ned på kvinnor som delar nudes antagligen för att han tror att hans eventuella intention påverkar bedömning av brott.
Samt bönat och bett om att de raderar bilderna.
Det roliga med det är att nu kan han inte skylla på delat konto etc finns ljudupptagning där säger typ att han bara skickat bilden i DM och inte spridit dem på youtube eller på youtube sagt vem det är bara.
Nu får rättvisan ha sin gång.
Man undrar ju hur många avsnitt i belastningsregistret baronen kommer dra på sig innan detta är över.
Underbart att höra att Baronen har panik nu igen. Hoppas han sätter sig i bilen och begår mera brott så att det verkligen byggs upp till ett rejält fängelsestraff denna gången.
Att han inte fattar att Axel är den sämsta fienden man kan ha, sedan SSbaronen kallade han för saker som kan tolkas racistiskt så har jag börjat få en känsla av att baronen kommer nog bo på gatan inom en snar framtid eller sitta inlåst eller diverse andra hemska utgångar av hans beteende.
Efter detta tafatta försök att förklara dubbelmoral där han gör exakt allt han anklagade kvinnan för som delade bilder till Chrippa på Rask för, så har jag en ännu större känsla av att Rasks framtid är mörkare än den någonsin har varit förut. Idioten sprider alltså nakenbilder på en helt oskyldig människa helt öppet, för att förnedra och hata.
Undra om det finns någon i hela Sverige just nu som ligger på samma nivå som Rask, nivån av att var totalt körd menar jag då.