Citat:
Ursprungligen postat av
mephedron
Jocke gjorde allt det där först, Baronen apade efter för han så gärna vill bli känd.
Men som jag skrev innan:
Rask var ”helt övertygad” om att han hade just autism. Han gick till psykiatrin för ett bedömningssamtal (där läkarna bestämmer om han kvalificerar sig för att öppna en utredning om, eller bara är en av dessa charlataner som vill fiska diagnoser för sympati/mediciner/sjukpension etc).
Läkarna ansåg att det inte skulle öppnas någon utredning.
Men naturligtvis vet du, som inte ens träffat Rask IRL, bättre vad han har för diagnos än utbildade läkare som gjort en utredning.
Jag med (Aspergers). Den enda som ”upprepar sig” värre än Bajsbaronen själv är väl…
Att ha ett specialintresse/vara fixerad vid något (som exempelvis att skriva en miljard inlägg om att andra är autister) är heller inte något som är låst till enbart autister, på samma sätt som att alla med autism inte automatiskt måste ha ett specialintresse.
Rask hade rätt i att nånting är fel med honom.
Hade han gjort iq-test och psykopat-test så hade psykologerna fattat att det är allvarligt.
Psykologer får antagligen inte ens prata om den grupp av människor som är psykopater och har lågt iq, och vad dom är kapabla till.
Rask gör musik om att knulla lik och knivmörda, framför värre incell-tards som kan inbilla sig saker pga den musiken.
Rask säljer ai-musiken för småsummor, som för honom är det viktigaste, sen får tardsen gärna gå ut och knivhugga kvinnor och knulla lik. Det berör inte Rask att folk som Magmysmicke kan bli inspirerade av musiken.
Tillbaks till 40-talet tycker jag. Men vi struntar i att bunta ihop judar och mörkhyade med tardsen som Rask, som är det egentliga problemet lol