2025-04-21, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Är det inte så att man måste kunna styrka att man inte har någon utväg, t.ex att vara arbetsoförmögen för att få socbidrag? Det ska ju vara den allra sista resorten så att säga.
För att vara sjukskriven måste man ha något att vara sjukskriven ifrån och baronen har väl inte arbetat en dag i sitt liv?
möjligen om han varit sjukskriven från farfars AB men som egenföretagare måste du ju betala in försäkringar och sociala avgifter för att kunna få sjukpenning?

Man behöver inte vara arbetsoförmögen. Däremot är ett krav att man inte har några medel. Är man arbetsför är ett krav att man ska stå till arbetsmarknadens förfogande. Är man pundare, alkis eller sjuk på något annat sätt kommer de däremot inte tvinga in en i arbete.

Det finns inte en chans att Baronen får försörjningsstöd efter sitt senaste år med lägenhetsförsäljningar, stugförsöljningar och enligt uppgift 1000 000 i Adsense. Utöver det har han en låst kapitalförsäkring som ligger och tickar. Går man till soc och de ser att man har en sådan kommer de tvinga dig leva av den.

Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Vad kvällens video inte kommer handla om är t.ex bevisen mot cluee eller tessks skulder.

Men vad handlar den om då?
*Hans älskade morfar som han alltid sett upp till.
*Orättvisa från trobo.
*Hans "renovering"
*Hur lyckliga som vsrot över påsk, följt av påskfirande och likande
*Svea rikes lag som är orättvis gentemot honom?

Tycker det känns som det ska vara något dramarelaterat på sättet han skriver. Hade det varit hans jättetråkiga renoveringsserie hade han hypat hur helknasig han är. Nu skriver han ”vill ni inte missa”, som att det är något sprängstoff han ska gå ut med. Så jag tippar på någon form av förtalsvideo. Men visst, den ohederliga bajshögen är ju känd för clickbait.
Citera
2025-04-21, 19:26
Medlem
Kvällens video bör vi inte missa enligt rask själv.
Citera
2025-04-21, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Vad kvällens video inte kommer handla om är t.ex bevisen mot cluee eller tessks skulder.

Men vad handlar den om då?
*Hans älskade morfar som han alltid sett upp till.
*Orättvisa från trobo.
*Hans "renovering"
*Hur lyckliga som vsrot över påsk, följt av påskfirande och likande
*Svea rikes lag som är orättvis gentemot honom?

Han looovade ju att vi skulle få följa med på en "resa" som skulle börja redan i Januari där han skulle "redogöra" för hur Tessan skulle bli skuldfri efter "chrippa månaden" märkligt hur det fungerar för herr Rask "karl för sin hatt".

Alltid massa ursäkter "kan inte visa bevisen nu för cluees pappa har gått bort så han är inte helt mentalt där"
"vi måste vänta med skulderna för nu fick vi dubbla hyror helt plötsligt"
Citera
2025-04-21, 19:45
Medlem
knark-kungens avatar
Hela sanningen om otroheten.

När Baronen nämner orden sanning och om jag ska vara ärlig då vet man att lögnerna kommer hagla.

Har otrohetsbaronen skickat runkbilder nu igen? Sära fittan då bby, min fru ser mig inte
Citera
2025-04-21, 19:53
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hela sanningen om otroheten.

När Baronen nämner orden sanning och om jag ska vara ärlig då vet man att lögnerna kommer hagla.

Har otrohetsbaronen skickat runkbilder nu igen? Sära fittan då bby, min fru ser mig inte
Haha jag stör mig så mycket på det där.. så uppenbart att han ljuger när han säger "ni vet inte vilken överenskommelse jag har med min fru", inte en chans att Therese gick med på det, och dessutom började han säga den meningen efter ett tag och inte direkt.

Störande också att han ska nämna otroheten flera ggr per video, som att han vore stolt över det. Riktigt sjuk i huvudet

Om han gjort det igen så säger han väl "men.. vi har för mycket plats här, jag blir inte sedd.."
Citera
2025-04-21, 20:05
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Det här är en jävla intressant fråga. Myglar bajsmannen eller är han ärlig? Nu är han iofs sambo så kanske Fkassan har koll på bägge inkomster.

Men en sak är säker och det är att Rask aldrig skulle påminna myndigheter om han har fått för mycket pengar..

De är gifta.
Betydligt mer kopplade än ett samboskap med andra ord.
Citera
2025-04-21, 20:06
Medlem
GreenBatterys avatar
”Hela sanningen om otroheten”

Drama var det här! Drama är tillbaka! Drama ska betala hyran!

Ridå.
Citera
2025-04-21, 20:10
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Undra hur han tycker att en överrenskommelse rimmar med att han satt och grät och skyllde på trångboddhet
Citera
2025-04-21, 20:12
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Ny video kommer ikväll! Kom ihåg att kolla på alternativa kanaler!

Bra att du påpeka detta! Stöd absolut inte Bajsbaronen med visningar, utan vänta till StorTuffBiker eller någon annan eldsjäl lägger upp videon.
Men OM ni ska gå in på äggskallens nya video, glöm då för all del inte att ge en tumme ner.

Edit: Om ni ändå ska in på KoprofagBaronens video, lägg då en kommentar om att äcklet ska fram med bevisen mot Cluee eller radera kanalen. Även om idioten raderar allt som kan tänkas vara kritik, så ska ÄckelBaronen veta att vi INTE glömmer.
Senast redigerad av Damien- 2025-04-21 kl. 20:18.
Citera
2025-04-21, 20:22
Sammanfattning:
Bortförklaringsbaronen har hypotetiska överenskommelser med frugan som vi inte kan känna till.

Suck, ny polisanmälan på gång också.
Senast redigerad av PigChampion 2025-04-21 kl. 20:26.
Citera
2025-04-21, 20:32
Medlem
https://old.bitchute.com/video/NiXI7Fprj4BH/
Citera
2025-04-21, 20:32
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
”Hela sanningen om otroheten”

Drama var det här! Drama är tillbaka! Drama ska betala hyran!

Ridå.

Helvete vad jag avskyr den falska OtrohetsBaronen. Nu har han gått och tänkt ut en ny ursäkt till varför han var otrogen. Han kommer förmodligen inte dra sig för att slänga Therese under bussen. Det är ju bevisat sen innan att FalskhetsBaronen hugger vem som helst i ryggen om det gynnar honom.

Baronen har äntligen tänkt ut ett giltigt skäl till varför han var tvungen att skicka dick-pics, undrar vad han ska skylla på den här gången?

Jag vill hoppa och sparka på Baronens huvud, använda det som fotboll och höra hur det krasar i äggskallen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in