2025-07-22, 21:53
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
När Baronen sitter och snurrar på sin trumpinne i senaste videon, är det omöjligt att inte tänka på GG Allin, fast utan punkenergin eller någonting som ens liknar musikalisk.

Den där illa beryktade trumpinnen snurrar BajsBaronen nu mellan fingrarna med en ömhet som bara en serieförbrytare kan uppbåda. Det är samma pinne som tryckts upp i röven på varje stackars själ som haft oturen att somna i sexgalningens närhet, ett slags "practical joke" i Baronen-sekten: vakna med trä i tarmen och lögner i öronen.

Nu sitter han där, svettig och rödflammig i bilen och sniffar på pinnen, som om han ville återskapa sina minnen, en träbit indränkt i skräck, skam och kroppsvätskor.

Hade GG sett han i verkligheten, hade han bara ignorerat honom. Bara titta rakt igenom honom. Bara för göra trumpinne baronen besviken. Sen hade han fått fram till mig och kastat en näve bajs i ansiktet. Drar micem rät i huvet på mig och ger mig en knogmacka.

Där står rask, hel och ren och med en trumpinne i handen. Men inte som en droppe bajs på han.
HA HA renakläder baronen skriker jag å GG.

Jävla pissluffar rask!
Citera
2025-07-22, 21:56
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Tror baronen har svårt med ett jobb som tex Samhall, även om det är till viss del individanpassat så behöver man lite driv och förkunskaper.
Kan inte ens tänka mig att baronen skulle kunna få sig upp på morgonen innan 10.

Min tanke hur baronen ska införas i samhället efter han stått utanför sen han var 16-17 är att börja med daglig verksamhet för att lära sig grunderna hur man behandlar andra på en verksamhet samt sakta lära sig rutiner så som gå upp, göra en matlåda och faktiskt ta sig till arbetet. Skulle troligtvis behövas någon form av färdtjänst då han vägrar gå ut alla månader utom oktober-september.

Sen sakta bygga upp han till en bra medborgare som kan fungera bland folk.
Skillnaden mellan exempelvis dom som suttit i fängelse eller bott på boende att dom har ofta haft rutiner, gemenskap och vänner. Medans baronen harm suttit hemma och sett musikvideos i 13år. Stigit upp vid 10-13 och aldrig tagit ansvar.

Tror inte det är omöjligt för Baronen att få ett jobb om han anstränger sig och tar emot hjälp. Han skulle säkert kunna jobba på en webbshop, lager eller kanske till och med fronta varor på Trossen. Men då måste han lägga ner sin dröm om att bli känd samt alla sociala medier.
Kommer nog ta några år men som idag funkar det inte. Har han ens en SGI så han kan vabba eller vara sjukskriven?
Tvivlar på att han kommer fixa ett jobb innan 40.

Han måste först och främst söka vård för sitt sinnessjuka beteende online.
Citera
2025-07-22, 23:58
Medlem
Och där åker sonens keps ut för försäljning. 600 :- vill dom ha för den. Stackars barn.
Edit: nypris 600 :-, Tess vill ha bud. Än fattigare.
Citera
2025-07-23, 00:01
Medlem
LexSinners avatar
Rask räknade hur många år som passerat sedan han var 16 år gammal. Han räknar på fingrarna i ca 20 sekunder, "1, 2, 3, 4, 5...", och efter en stund säger han "8... Sedan 10 år till...". Ja ca en halvminut gick det åt att räkna ut (felaktigt) hur länge sedan det var han var 16.

Även om jag var 48 år gammal så tar det max 3 sekunder att räkna ut hur länge sedan det var jag var 16 år gammal. För det första så ser jag att andra siffran i summan bör vara en tvåa, och 4 minus 1 är 3, så det var TRE och TVÅ (32, trettiotvå), jag var 32 år gammal för 16 år sedan.

Han är så hjärndöd.
Citera
2025-07-23, 00:01
Medlem
Rasks senaste 6 videos har alla fått som högst runt 11k visningar, det är nog hans "riktiga" följare som skiter helt i vad han postar och kollar precis på vilken skit som helst bara dom får sitta och lyssna på rask mala på i 60 minuter. Verkligen ingen annan bryr sig om "Rask mot Brott&blandat"
Senast redigerad av HeltVild 2025-07-23 kl. 00:05.
Citera
2025-07-23, 00:08
Medlem
LexSinners avatar
Rask berättar att han tatuerat ett hakkors på sitt ben för några år sedan. Han försöker få det att bero på att han druckit alkohol på en efterfest. Varför vi andra inte har tatuerat hakkors på benen försöker jag fortfarande ta reda på.
Citera
2025-07-23, 01:03
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Och där åker sonens keps ut för försäljning. 600 :- vill dom ha för den. Stackars barn.
Edit: nypris 600 :-, Tess vill ha bud. Än fattigare.
Ja, det är ju dags att betala hyran på 12,5kkr i dagarna och GingerBaronen har ju knappt dragit in 8kkr så det brinner i knutarna!

Var beredd på mer saker som kommer upp till försäljning!

Förresten, är det inte en keps från Anjos mysklädeföretag?
Citera
2025-07-23, 01:18
Medlem
Dr.mjaos avatar
Tänk er att växa upp och er pappas jobb är att skämma ut sig i grannens bil.

Han får inte ens lön för det!
När andra kompisar tar bilen till någon trevlig badstrand sitter din pappa och gnäller ögonen ur sig hur varmt det är.

Idioten gnällde att han var svettig när han vaknade även hans fina ac var på hela natten. Ställer han inte den så att alla får använda den? Måste den stå i just hans äckliga sovrum?

Äger ens barnen cyklar? Inte sett en cykel sen familjen Rask köpte en som gick sönder på 10 minuter..
Längtar tills barnen börja kalla sin pappa för baronen, då är cirkeln sluten.

Hoppas dom inte blivit för traumatiserade av att se han stoppa strumpor mellan skinkorna innan dom ska dela på en isglass på Trossen.
Fruktansvärd människa som Tessan och Alf har hjälpt att skapat.

Ps kepsen kostar ny 449kr + frakt 39kr…
Citera
2025-07-23, 02:10
Medlem
Bidens avatar
Jag budade 399:-
Citera
2025-07-23, 02:23
Medlem
Citat:
Tänk er att växa upp och er pappas jobb är att skämma ut sig i grannens bil.

Han får inte ens lön för det!
När andra kompisar tar bilen till någon trevlig badstrand sitter din pappa och gnäller ögonen ur sig hur varmt det är.

Idioten gnällde att han var svettig när han vaknade även hans fina ac var på hela natten. Ställer han inte den så att alla får använda den? Måste den stå i just hans äckliga sovrum?

Äger ens barnen cyklar? Inte sett en cykel sen familjen Rask köpte en som gick sönder på 10 minuter..
Längtar tills barnen börja kalla sin pappa för baronen, då är cirkeln sluten.

Hoppas dom inte blivit för traumatiserade av att se han stoppa strumpor mellan skinkorna innan dom ska dela på en isglass på Trossen.
Fruktansvärd människa som Tessan och Alf har hjälpt att skapat.

Ps kepsen kostar ny 449kr + frakt 39kr…

Fast nu ingår smuts och Baronens lägenhetsdoft.
Har du extra flax så kan du kanske tom få hämta ungens keps på plats 😀
Citera
2025-07-23, 02:24
Medlem
Citat:
Tror baronen har svårt med ett jobb som tex Samhall, även om det är till viss del individanpassat så behöver man lite driv och förkunskaper.
Kan inte ens tänka mig att baronen skulle kunna få sig upp på morgonen innan 10.

Min tanke hur baronen ska införas i samhället efter han stått utanför sen han var 16-17 är att börja med daglig verksamhet för att lära sig grunderna hur man behandlar andra på en verksamhet samt sakta lära sig rutiner så som gå upp, göra en matlåda och faktiskt ta sig till arbetet. Skulle troligtvis behövas någon form av färdtjänst då han vägrar gå ut alla månader utom oktober-september.

Sen sakta bygga upp han till en bra medborgare som kan fungera bland folk.
Skillnaden mellan exempelvis dom som suttit i fängelse eller bott på boende att dom har ofta haft rutiner, gemenskap och vänner. Medans baronen harm suttit hemma och sett musikvideos i 13år. Stigit upp vid 10-13 och aldrig tagit ansvar.

Tror inte det är omöjligt för Baronen att få ett jobb om han anstränger sig och tar emot hjälp. Han skulle säkert kunna jobba på en webbshop, lager eller kanske till och med fronta varor på Trossen. Men då måste han lägga ner sin dröm om att bli känd samt alla sociala medier.
Kommer nog ta några år men som idag funkar det inte. Har han ens en SGI så han kan vabba eller vara sjukskriven?

Gillar dina ambitioner att integrera Rasken i samhället. Men hoppas inte på för mycket.

Det finns risk att han fastnar på daglig verksamhet resten av livet, där han får sitta och försöka lära sig snurra trumpinne några timmar i veckan. Han kanske inte klarar mer än så.
Citera
2025-07-23, 02:30
Medlem
Krakatoas avatar
Senaste videon finns här:

VI SKA SES OCH GÖRA UPP! JAG FICK OVÄNTAT BESÖK!
https://old.bitchute.com/video/CQ1oAyM6hJuh/

Kommer upp om ett tag om den inte syns ännu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in