2025-07-05, 11:47
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Blir du lika känslomässigt investerad i henne som ngn ovan som knappt kunde avhålla sig från att dunka huvudet i skärmen när såg Baronens video?

Håll käften med dina hånfulla och totalt värdelösa instick. Var det kul när han anklagade sin mammas granne för de mest vedervärdiga saker? Eller när han lismade till sig 300 000 från en uppenbart psykiskt sjuk man?
Citera
2025-07-05, 12:21
Medlem
Dr.mjaos avatar
https://postimg.cc/3W0mHMKX

Kolla in brännan på riksmongot han har endast smort in där han hade kunna ha hår.
Citera
2025-07-05, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Håll käften med dina hånfulla och totalt värdelösa instick. Var det kul när han anklagade sin mammas granne för de mest vedervärdiga saker? Eller när han lismade till sig 300 000 från en uppenbart psykiskt sjuk man?

Håll käften skulle jag bry mig om vad du skriver menar du? Snälla skriv igen så jag inte vågar skriva mer l. Luffare

Han har helt klart gjort beklagliga grejer men inte jämförbara på ngt sätt men knarkaren, testobögen
och kriminelle Kräftan som dom flesta i denna tråden hyllar.
Senast redigerad av ErikHae86 2025-07-05 kl. 12:45.
Citera
2025-07-05, 12:47
Medlem
Citat:
Håll käften skulle jag bry mig om vad du skriver menar du? Snälla skriv igen så jag inte vågar skriva mer l. Luffare

Han har helt klart gjort beklagliga grejer men inte jämförbara på ngt sätt men knarkaren, testobögen
Förtala barn och blåsa någon på 100k är riktigt jävla patetiskt. Men Chrippa kanske är värre vad vet jag. Har inte koll
Citera
2025-07-05, 12:55
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:

Men i denna tråd snackar vi om runkbaronen.
Citera
2025-07-05, 13:37
Citat:

Jaja vi vet att Chrippa också är efterbliven. Men nu handlar den här tråden om Koprofagen Rask.
Citera
2025-07-05, 14:00
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:

Tror ingen här hyllar Chippa mer än han har upplyst hur dum i huvudet Rask är.

Men tycker inte att Rask hade rätt i att hänga ut Chrippa på sättet han gjorde. Exempelvis hänga ut Linneas föräldrar att dom var med i en sekt och för dom har tvingat en man till självmord, helt utan underlag om detta.
Sen att Rask önskat att socialtjänsten ska ta barnet ifrån han.

Rask är tidigare dömd för vad han sysslat med på Youtube och fortsätter i samma spår idag. Han är skickar nakenbilder helt fritt, ljuger, manipulerar och tvingar sin familj leva i fattigdom. Men allt är alltid någon annans fel exempelvis Chrippa, Trobo, hans fru eller Flashbacks fel.

Men själv köper han allt han vill ha även dom knappt har råd med hyran. Baronen sitter framför ugnen på fullvärme med luckan öppen för att mysa lite men klagar på elräkningen, självklart är det Trobos fel.

Chrippa har betalat mer i skatt än vad baronen kommer göra under sin livstid.
Chrippa hittar på saker med sitt barn och är närvarande när dom hittar på saker. Baronen klagar och skickar DM till olika kvinnor när han ska umgås med familjen.

Även om Chrippa skulle festknarka, ta tesko och anabola så är det bättre än när baronen knarkade på heltid och levde på farfars pengar under flera år.

Rask är botten av botten och Chrippa är lite bättre men inte bra.
Citera
2025-07-05, 15:15
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:

Var kommer Chrippa in i bilden helt plötsligt?
Citera
2025-07-05, 15:47
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Blir du lika känslomässigt investerad i henne som ngn ovan som knappt kunde avhålla sig från att dunka huvudet i skärmen när såg Baronens video?

Nej men det är samma grundkönslor som väcks. Bägge individer befinner sig i och agerar utifrån en förkastligt kontext.

Ett hälsosamt samhälle hade erbjudit dem vård eller satt dem i fängelse.
Citera
2025-07-05, 16:59
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Hahahahaha snacka om att killen alldeles oavsett berör

Så till den grad att ngn tomte här i tråden laddar upp hans videos på annat ställe för att Rask ska gå miste om några ören

Minns 2024 när han sa att han fått ut 120 ngn månad från YT. Det var sån satans aktivitet här inne. Det kunde inte stämma!!! Det fick inte stämma!!!!! Att han tjänat så bra en månad. Sååå otroligt förkrossande för allas våras flashback - hjärtan.

Han är problematisk absolut. Han är ingen favorit alls.

Men att han berör? Det är svårt att snacka bort.

BajsBaronen väcker känslor, absolut. Men inga positiva känslor. byfånen med flinten sitter mitt i julihettan instängd i mammas bil, iklädd en svettindränkt läderjacka och klagar på värmen, samtidigt som han aktivt valt att klä sig som en läderbög från helvetet.

Med ett lismande leende sitter han där och serverar sina lögner och förtal, nu i ”omgjord, spirituell” version. Men det luktar fortfarande lika mycket diarré som tidigare, bara med ännu mindre självinsikt.
Citera
2025-07-05, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Nej men det är samma grundkönslor som väcks. Bägge individer befinner sig i och agerar utifrån en förkastligt kontext.

Ett hälsosamt samhälle hade erbjudit dem vård eller satt dem i fängelse.
Fängelse i kombination med vårdinsatser skulle vara lämpligt för baronen. Tyvärr är hans lathet och grandiosa självbild i princip obotliga, så risken är hög att han skulle bli i statlig omsorg livet ut.
Citera
2025-07-05, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
BajsBaronen väcker känslor, absolut. Men inga positiva känslor. byfånen med flinten sitter mitt i julihettan instängd i mammas bil, iklädd en svettindränkt läderjacka och klagar på värmen, samtidigt som han aktivt valt att klä sig som en läderbög från helvetet.

Med ett lismande leende sitter han där och serverar sina lögner och förtal, nu i ”omgjord, spirituell” version. Men det luktar fortfarande lika mycket diarré som tidigare, bara med ännu mindre självinsikt.
Värst av allt är att trots den äckliga skinnpajjen så kunde man likt förbannat skymta hans groteska kvinnohöfter!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in