Citat:
Ursprungligen postat av
ErikHae86
Håll käften

skulle jag bry mig om vad du skriver menar du? Snälla skriv igen så jag inte vågar skriva mer l. Luffare
Han har helt klart gjort beklagliga grejer men inte jämförbara på ngt sätt men knarkaren, testobögen
och kriminelle Kräftan som dom flesta i denna tråden hyllar.
Tror ingen här hyllar Chippa mer än han har upplyst hur dum i huvudet Rask är.
Men tycker inte att Rask hade rätt i att hänga ut Chrippa på sättet han gjorde. Exempelvis hänga ut Linneas föräldrar att dom var med i en sekt och för dom har tvingat en man till självmord, helt utan underlag om detta.
Sen att Rask önskat att socialtjänsten ska ta barnet ifrån han.
Rask är tidigare dömd för vad han sysslat med på Youtube och fortsätter i samma spår idag. Han är skickar nakenbilder helt fritt, ljuger, manipulerar och tvingar sin familj leva i fattigdom. Men allt är alltid någon annans fel exempelvis Chrippa, Trobo, hans fru eller Flashbacks fel.
Men själv köper han allt han vill ha även dom knappt har råd med hyran. Baronen sitter framför ugnen på fullvärme med luckan öppen för att mysa lite men klagar på elräkningen, självklart är det Trobos fel.
Chrippa har betalat mer i skatt än vad baronen kommer göra under sin livstid.
Chrippa hittar på saker med sitt barn och är närvarande när dom hittar på saker. Baronen klagar och skickar DM till olika kvinnor när han ska umgås med familjen.
Även om Chrippa skulle festknarka, ta tesko och anabola så är det bättre än när baronen knarkade på heltid och levde på farfars pengar under flera år.
Rask är botten av botten och Chrippa är lite bättre men inte bra.