Flashback bygger pepparkakshus!
2025-02-16, 20:08
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Nee det är sant som ni säger att det är för barnens bästa att vara ifrån baronen så mycket som möjligt

Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Räcker att kolla aphjärnans kanal. Mår ungarna bäst i skolan där det finns utbildade pedagoger eller mår dom bäst hemma där pappa sitter och mobbar och gråtskriker framför kameran i rummet bredvid?

Hur länge ska det här tillåtas fortgå? Det är ju för fan total jävla misär

Ingen mår bra av att vara i närheten av den vidrigt äckliga avskum. Han är en sån som kommer driva sina barn till självmord vid för mycket umgänge.
Citera
2025-02-16, 20:14
Medlem
Nu är nästa video uppe av dåren, verkar vara ytterligare en video om "knarkbreven"

Klickade in på videon och kollade 1 minut (med adblock så klart) gav en tumme ner och stängde ner för att visa youtube hur icke engagerad videon gjorde mig. Av det lilla jag såg så ringde han polisen ännu en gång, gapar och skriker. Han ringer ju för fan 114 114 varje dag nu
Senast redigerad av HeltVild 2025-02-16 kl. 20:18.
Citera
2025-02-16, 20:18
Avstängd
Crabby88s avatar
Vad är det dom ska utreda? Fattar inte.
Citera
2025-02-16, 20:23
Medlem
Azpers avatar
Givetvis är han sjuk igen.

HUR kan man vara så sjuk, när man aldrig träffar folk?
har dom mögel i kojan tro.

" -jag ska bli uppringt av MIN förundersökningsledare då"

nu undrar han:
- Kan man BYTA förundersökningsledare?

åh herregud. Han frågar sina följare på riktigt om man kan byta förundersökningsledare..
Senast redigerad av Azper 2025-02-16 kl. 20:26.
Citera
2025-02-16, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Nu är nästa video uppe av dåren, verkar vara ytterligare en video om "knarkbreven"

Klickade in på videon och kollade 1 minut (med adblock så klart) gav en tumme ner och stängde ner för att visa youtube hur icke engagerad videon gjorde mig. Av det lilla jag såg så ringde han polisen ännu en gång, gapar och skriker. Han ringer ju för fan 114 114 varje dag nu

Tack för påminnelsen!

https://old.bitchute.com/video/kWpjyYFLed6R/
Senast redigerad av StorTuffBiker 2025-02-16 kl. 21:07.
Citera
2025-02-16, 20:27
Medlem
Hillsongsekts avatar
Kan gissa mig till vad som föranleder baronens tystnad och senaste video

1. Förkylning och feber.
2. Utifrån titeln gissar jag att ordningsmakten inte bedömt baronens anmäla som lokalpolisens högsta prio. Sätt halva video är en recap av vad som hänt ev till och med 80% sista tjugo är att han beter sig som en apa och kräver bättre service samt ber sina följare om råd.

Jalla cp-traktorn upp med den på bitchute

INTE EN VIEW SKA KUKEN HA!
Men tumma ned och anmälan
Senast redigerad av Hillsongsekt 2025-02-16 kl. 20:55.
Citera
2025-02-16, 20:29
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Kan gissa mig till vad som föranleder baronens tystnad och senaste video

1. Förkylning och feber.
2. Utifrån titeln gissar jag att ordningsmakten inte bedömt baronens anmäla som lokalpolisens högsta prio. Sätt halva video är en recap av vad som hänt ev till och med 80% sista tjugo är att han beter sig som en apa och kräver bättre service samt ber sina följare om råd.

Jalla cp-traktorn upp med den på bitchute

INTE EN VIEW SKA KUKEN HA!
Men tumma ned och snmäl

Hahaha du prickar in alla rätt!

han pratar om SIN förundersökningsledare, som han tycker är helt värdelös eftersom hon inte kan alla x-tacy piller som finns där ute, så då frågar han på fullt allvar om man kan få byta förundersökningsledare.

alltså den där jävla sopan kan inte vara på riktigt.
Citera
2025-02-16, 20:33
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Hahaha du prickar in alla rätt!

han pratar om SIN förundersökningsledare, som han tycker är helt värdelös eftersom hon inte kan alla x-tacy piller som finns där ute, så då frågar han på fullt allvar om man kan få byta förundersökningsledare.

alltså den där jävla sopan kan inte vara på riktigt.

Inte nog med att han är sämst på allt han är så jääävla förutsägbart.

Nästa gång jag har några timmar över ska jag undersöka hur många dagar i månaden han är sjuk eller förkyld måste ju vara närmare hälften.
Citera
2025-02-16, 20:36
Medlem
Tortellis avatar
Ny video. Dåren hade bara behövt besöka närmaste polisstation och lämnat det han påstår är Extasy och sedan hade det varit case close . Det här skrivs av direkt. Rask säger att han vill ha en NY förundersökningsledare, han är sjuk på riktigt, det är mängdbrott och det här läggs ner. Kolla vad han har döpt videon till! Polisen skiter I mig. Rask pissar på myndigheter och Rask pissar på hyresvärden, Rask pissar på alla! Det här är sjukt på riktigt.
Citera
2025-02-16, 20:38
Medlem
Dåren är helt manisk pratar om att "polisen skiter i mig, jag vill ha ny förundersökningsledare" maler på och maler på, han fattar väl att det finns hundratals pågående utredningar som är tusen gånger viktigare än hans jävla knarkbrev, vad vill eller tror han ens polisen ska göra åt det?

Han nämner säkert 50 gånger att förundersökningsledare hade lovat att kontakta innan veckan är slut men inte gjorde det, ja det är väl inte så jävla konstigt med tanke på hur underbemannande polisen är och hur mycket viktigare saker det finns att göra att man inte hinner med i tid, men det fattar väl inte Rask som aldrig haft ett riktigt jobb.

Lätt för han att säga som sitter hemma i sin koja och dagdriver hela dagarna
Senast redigerad av HeltVild 2025-02-16 kl. 20:41.
Citera
2025-02-16, 20:41
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Ny video. Dåren hade bara behövt besöka närmaste polisstation och lämnat det han påstår är Extasy och sedan hade det varit case close . Det här skrivs av direkt. Rask säger att han vill ha en NY förundersökningsledare, han är sjuk på riktigt, det är mängdbrott och det här läggs ner. Kolla vad han har döpt videon till! Polisen skiter I mig. Rask pissar på myndigheter och Rask pissar på hyresvärden, Rask pissar på alla! Det här är sjukt på riktigt.

han har levt under en sten så han tror att en påse med hasch eller en stulen cykel kommer rendera blåljus. Kan berätta att jag jobbat på krog när jag studerade och mellan raderna så ville polisen helst vi skulle spola ned knark om vi hittade det vid städning så de inte behövde lägga tid på pappersarbete.

Baronen tror att NFC ska leta efter dna på kuvertet efter att nationella insatsstyrkan hämtar det. IDIOT
Senast redigerad av Hillsongsekt 2025-02-16 kl. 21:02.
Citera
2025-02-16, 20:49
Medlem
Djungelskribentens avatar
Vilken jävla horunge Carl-Fredrik är. Snacka om att slösa på myndigheternas tid och resurser.

Min förundersökningsledare” Idiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in