2025-05-04, 15:06
Medlem
abvs avatar
Vad ska nästa video handla om? Att det är synd om Carl-Lennart (igen) och att trobo är dumma för att han inte fick lämna in nyckeln 23:43 på valborgskvällen trots att han (lol) betalt månaden ut för lägenheten? Det blir nog en skräpvideo som vanligt i alla fall. Snarrrrt flyger det baby!
Citera
2025-05-04, 15:29
Medlem
Faltas avatar
Rask kommer aldrig att radera sin kanal. Det är det enda han har, det han beskriver på instagram kallas Livet!! Anhöriga dör och får cancer och det är inte konstigt. Men hur ska bajsmannen reda ut den här stormen med lögner och lögner på sin youtu.be kanal??
Citera
2025-05-04, 16:10
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Rask kommer aldrig att radera sin kanal. Det är det enda han har, det han beskriver på instagram kallas Livet!! Anhöriga dör och får cancer och det är inte konstigt. Men hur ska bajsmannen reda ut den här stormen med lögner och lögner på sin youtu.be kanal??
Reda.. ut? Vad menar du? Nu har han ju äntligen hittat en ny kris och efter en sådan börjar man ju alltid om på ny kula, då räknas inget av det gamla längre! "Hörrni! Nu vart det ju så hemskt efter morfar så jag behövde vila i några veckor och vara avskärma mig från allt. Och jag känner liksom att jag kan inte komma tillbaka om det ska va massa gammal gråll och shär va. Så nu har jag bestämt mig för att jag kommer bara lägga locket på, ni får tycka vad ni vill om det, men så är det i alla fall. För jag har insett att jag mår fan inte bra av drama asså.

Så! Hörrni! Magmysmicke va?"
Citera
2025-05-04, 17:23
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
”Trobo är hjärtlösa kräk! Kräver mig på nyckel när jag vakar vid sidan av min älskade morfar!”

Att han skulle svara Axel eller Cluee finns inte. Har han två hjärnceller kvar förstår han att han är överbevisad och sätter sig i vitrinskåpet och skäms! Därefter raderar han sin kanal.

Ja, glida på morfars stroke kommer ju lägligt. Perfekt tajming. Tror han ser det som ett tecken från kosmos att hans frekvenser ligger rätt.
Citera
2025-05-04, 17:37
Medlem
Gissar på att videon han skulle släppa ikväll kommer handla om hur tufft och jobbigt han har det nu. Bara för att få sympatier och medlidande. Det har varit för mycket för runkbaronen nu ett tag
Citera
2025-05-04, 17:50
Medlem
Väldigt mycket kritik i toppen på senaste videon, har baronen inte ens orkat städa längre
Citera
2025-05-04, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
en video om hur trobo är hemska eftersom de inte var okej med att han lämnade nycklarna för sent.
Lämnade han nycklarna alls på fredagen?
För de kanske ville göra besiktningen på fredagen så nya hyresgäster kunde flyttat in under helgen?
Fick han inte betala dyrt för nån borttappad nyckel?

Vad jag vet, enligt mina erfarenheter, så byter de ut nycklarna, så säger man till behöver man inte lämna in dem.
Om låset/eller systemet programmeras om, så är hans kvarvarande nycklar obrukbara.
Mot den kostanden så hade han inte behövt lämna in dem, om han fört en vettig dialog med bostadsbolaget.
Citera
2025-05-04, 18:55
Medlem
GreenBatterys avatar
Kul att se den porrskadade ÄckelBaronens fd kompis är inne och kommenterar:
”Okej!
Jag chansar och väljer…
”Saker som inte är samt”
För 10 000kr tack!”
Citera
2025-05-04, 19:01
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Väldigt mycket kritik i toppen på senaste videon, har baronen inte ens orkat städa längre
Det har nog blivit en hel del badkarsgung på slutet.

Nu kommer karman för hur han betedde sig 2024 och det kommer inte att bli nådigt för honom, Baronen hänger uppe i skampålen just nu.
Citera
2025-05-04, 19:33
Medlem
Wooqiprwos avatar
Var tvungen att kolla lite snabbt kommentarerna bara, annars vill jag inte stötta hans videos. Hälften är kritiska kommentarer, men han måste ändå ha rensat för det var riktigt glest med kommentarer. Det som stack ut bland de positiva var någon brud som kallar honom för söt och fnissar i textform, höll på att spy.
Citera
2025-05-04, 19:37
Medlem
Wooqiprwos avatar
Tror sällan jag skådat en människa som har så svårt för sanningen, men samtidigt suger så hårt på att ljuga. Hur man kan sitta och dra sådana uppenbara osanningar inför publik är bortom mitt förstånd, speciellt då 90% av tittarna genomskådar hans bullshit.
Citera
2025-05-04, 20:37
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Tror sällan jag skådat en människa som har så svårt för sanningen, men samtidigt suger så hårt på att ljuga. Hur man kan sitta och dra sådana uppenbara osanningar inför publik är bortom mitt förstånd, speciellt då 90% av tittarna genomskådar hans bullshit.
Det blir ett bisarrt underhållningsvärde av att titta på vissa av bajsmannens videos. Mer gränslöst och omoraliskt är svårt att hitta på tuben..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in