2025-04-29, 12:08
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PungKicker
Jag läser en artikel som hävdar att folk med autism tar skämt litterärt och fattar inte.

Det står om att dom harklar eller gäspar när dom reglerar känslor typ.

Många han anmärkt på Rasks harklingar och hostningar.
Anjo gäspar titt som tätt.

Det står att vissa med autism har problem med sinus (står på engelska), och måste harkla sig pga allt slem, och för att inte kvävas.

Det är alltså inte fokusförflyttning varja gång Rask måste rensa halsen med en host mitt i inspelningen.

Det är heller inte ointresse när Anjo gäspar såfort nått allvarligt diskuteras.

Dom har bara autism som feltolkas.

Det vad ett jäkla tjatande om autism, detta är väl en tråd där vi diskuterar BajsBaronen?
Det finns säkert forum här på flashback som handlar om just autism, prova att skriv där istället.
Citera
2025-04-29, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Det vad ett jäkla tjatande om autism, detta är väl en tråd där vi diskuterar BajsBaronen?
Det finns säkert forum här på flashback som handlar om just autism, prova att skriv där istället.

Det är tydligt för vissa att Rask är en tard som löper amok på internet.

Vanligt folk blir ju rädda för han om han går ut med smink, nagellack och bandana.

Han isolerade sig hemma, blev en internetnörd som tiggde tard-följare som han skulle lura på pengar och tid.

Som Redbar sa. Låt inte tards komma in i ditt hem genom en intrernetkabel.
Blockera dom. Ge dom ingen uppmärksamhet.

Dom gör ju bara hyss på nätet. Ljuger och bedrar.

Vad vore Rask utan internet? En ensam isolerad tard som ingen vill hänga med.
Citera
2025-04-29, 12:42
Medlem
GreenBatterys avatar
Nu har han gjort en tuff AI-bild av sig själv. Varför ser han inte ut som den utmärglade tjackpundaren han är? Precis som när han gör bilder på frugan så har han noll koll.
❤️😇
Citera
2025-04-29, 12:57
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Nu har han gjort en tuff AI-bild av sig själv. Varför ser han inte ut som den utmärglade tjackpundaren han är? Precis som när han gör bilder på frugan så har han noll koll.
❤️😇

Therese går alltid ner ca 10kg på alla bilder som PhotoshopBaronen lägger ut. Mystiskt...

Citat:

Vanligt folk blir ju rädda för han om han går ut med smink, nagellack och bandana.

Han isolerade sig hemma, blev en internetnörd som tiggde tard-följare som han skulle lura på pengar och tid.

Jag tror ingen blir "rädd" av att se Baronen komma gåendes med kajal, bandana och nagellack. Om man inte blir äcklad alt gapskrattar, så kommer en känsla av att vilja utöva grovt våld mot Baronen att infinna sig. Det ena behöver givetvis inte utesluta det andra.
Senast redigerad av Damien- 2025-04-29 kl. 13:00.
Citera
2025-04-29, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-

Jag tror ingen blir "rädd" av att se Baronen komma gåendes med kajal, bandana och nagellack. Om man inte blir äcklad alt börjar gapskratta, så kommer en känsla av att vilja utöva grovt våld att infinna sig. Det är vad jag tror iaf.

Galning på ingång hade jag tänkt.

Den där lever inte i samma verklighet som vanligt folk, hade jag tänkt , om jag mötte en Rask ute på gatan.
Citera
2025-04-29, 15:04
Medlem
Faltas avatar
Citat:

Ja det ligger något i vad du skriver. Rask hade varit ingenting utan internet. Ett konstprojekt som har spårat, en vettvilling som är gränslös.

Jag hade velat vara en fluga på väggen hos SOC i Trosa. Jag tror att dom har stenkoll på bajsmannen.
Citera
2025-04-29, 15:52
Medlem
Nazbols avatar
Hade också varit roligt att vara med på ungarnas utvecklingssamtal på skolan. Hade varit roligt att höra baronen förklara felet med matteläxan 😆
Citera
2025-04-29, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
Hade också varit roligt att vara med på ungarnas utvecklingssamtal på skolan. Hade varit roligt att höra baronen förklara felet med matteläxan 😆
Där hade jag verkligen velat vara med. Det var helt fantastiskt. Rask förstår inte lågstadiematte.
Citera
2025-04-29, 16:42
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Dom två är som tvillingar.

Båda har lekt med bajs och sett det som ett bevis för deras koolhetsnivå som är off the charts lol.

Båda har porrfilmer med sina fruar på internet.

Båda har autism och är psykopater och bedragare.

Säger inte ens att detta är sanningen, men förnekar inte heller att det antagligen ligger till såhär.
Jocke gjorde allt det där först, Baronen apade efter för han så gärna vill bli känd.

Men som jag skrev innan:
Rask var ”helt övertygad” om att han hade just autism. Han gick till psykiatrin för ett bedömningssamtal (där läkarna bestämmer om han kvalificerar sig för att öppna en utredning om, eller bara är en av dessa charlataner som vill fiska diagnoser för sympati/mediciner/sjukpension etc).
Läkarna ansåg att det inte skulle öppnas någon utredning.
Men naturligtvis vet du, som inte ens träffat Rask IRL, bättre vad han har för diagnos än utbildade läkare som gjort en utredning.

Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Ingen bryr sig, och jag själv har autism. Är rätt säker på att jag inte är lättlurad eller efterbliven. Skriv i en tråd som handlar om autism ifall du bryr dig så mycket,
Jag med (Aspergers). Den enda som ”upprepar sig” värre än Bajsbaronen själv är väl…
Att ha ett specialintresse/vara fixerad vid något (som exempelvis att skriva en miljard inlägg om att andra är autister) är heller inte något som är låst till enbart autister, på samma sätt som att alla med autism inte automatiskt måste ha ett specialintresse.
Citera
2025-04-29, 16:43
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Dom två är som tvillingar.

Båda har lekt med bajs och sett det som ett bevis för deras koolhetsnivå som är off the charts lol.

Båda har porrfilmer med sina fruar på internet.

Båda har autism och är psykopater och bedragare.

Säger inte ens att detta är sanningen, men förnekar inte heller att det antagligen ligger till såhär.
Jocke gjorde allt det där först, Baronen apade efter för han så gärna vill bli känd.

Men som jag skrev innan:
Rask var ”helt övertygad” om att han hade just autism. Han gick till psykiatrin för ett bedömningssamtal (där läkarna bestämmer om han kvalificerar sig för att öppna en utredning om, eller bara är en av dessa charlataner som vill fiska diagnoser för sympati/mediciner/sjukpension etc).
Läkarna ansåg att det inte skulle öppnas någon utredning.
Men naturligtvis vet du, som inte ens träffat Rask IRL, bättre vad han har för diagnos än utbildade läkare som tillsamman gjort en professionell bedömning.

Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Ingen bryr sig, och jag själv har autism. Är rätt säker på att jag inte är lättlurad eller efterbliven. Skriv i en tråd som handlar om autism ifall du bryr dig så mycket,
Jag med (Aspergers). Den enda som ”upprepar sig” värre än Bajsbaronen själv är väl…
Att ha ett specialintresse/vara fixerad vid något (som exempelvis att skriva en miljard inlägg om att andra är autister) är heller inte något som är låst till enbart autister, på samma sätt som att alla med autism inte automatiskt måste ha ett specialintresse.
Citera
2025-04-29, 17:26
Medlem
Nazbols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Där hade jag verkligen velat vara med. Det var helt fantastiskt. Rask förstår inte lågstadiematte.

Kul att se honom förklara varför läraren har fel med sin vanliga översittar-attityd, för att sedan få ett raseriutbrott när han blir motbevisad.
Citera
2025-04-29, 17:36
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
Kul att se honom förklara varför läraren har fel med sin vanliga översittar-attityd, för att sedan få ett raseriutbrott när han blir motbevisad.

Han är så dum i huvudet man kan bli!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in