2025-04-27, 23:44
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Nu ligger bajsmarodören riktigt illa till, skilleras är en av de sista du vill ha efter dig på nätet. Se bara hur det har gått för Cissi Wallin efter haveristernas många "granskningar".

Ja, precis. Det är en person som är Rask överlägsen i det mesta och han kommer att göra livet riktigt surt för allas vår sekretbaron. Det toppat med paret Medvikts outtröttlighet och sen förtalsutredningen, så kommer det att poppas mycket popcorn i min micro framöver.
Citera
2025-04-27, 23:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Finns det någon statistik om kopplingen mellan autism och våldsbrott?

Det talades om att Anders Breivik ev skulle kunnat haft autism.

Man lär nog se det som två grupper... Psykopater och normala.

Sen har iq en uppenbar effekt som bestämmer om psykopaten blir en Rask , Pär Öberg eller en av deras lågbegåvade följare som inte kan skilja på verklighet och galna fantasier om judar som förstör världen.

Både Rask och Öberg lider av lågt iq, men dom hade tillräckligt högt iq för att genom internet samla ihop följarskaror av autismfolk och blockera alla ickepsykopater i deras kommentarsfält, och fördöma Flashback där de normala samlades och fick skriva om det.

Dom har följarskaror som består av idioter som är psykopater och har lågt iq så dom tror på Rasks lögner som vanligt folk inte ens orkar höra.

Dom visar inget ansvar eller förståelse för att det kan resultera i terror och mord om Rask hävdar att det var rimligt när Öberg fick tala om judar inför Anjos publik av efterblivna.

Scum don't recognise scum.
Citera
2025-04-27, 23:59
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Sjukt ändå att herr och fru medvikt med 1509 prenumeranter släpper två videos om otroheten och comebackbaronen lägger sig platt. Han var så jäkla stöddig när han satt där utklädd till dregen, förmodligen i tron om att han vunnit. Sen kontrar de med IG-lvinnan och då blir det tystnad och familjecontent!? 😂

Kom in halvvägs in i Skilleras live tror jag, när han visade printsen till cluee. Otippat att bevisen är obefintliga.. Vem hade kunnat ana?

Rask, vet att du läser här. Det känns inte som att du kommer slippa granskning bara för att du tokar dig med ytterdörren och gör frugan "snygg" i thumbnailen va? Förtalsutredning på det. Detta är inte glimrande sirigt!!!
Citera
2025-04-28, 01:04
Medlem
Fru medvikt. Hon klär av bananbaronen på ett sätt som horbaronen aldrig någonsin ens drömt om i sina värsta mardrömmar. Föraktet verkligen lyser. Hördudu Rask, såhär känner majoriteten av Sveriges befolkning om vad du pysslar med. Så, håll dig hårt i kojans väggar. Jag fattar att du har "social fobi" det skulle jag också haft i ditt läge, skillnaden mellan oss är att jag håller käften på jotobe och beter mig mot folk så jag slipper känna impulsen att öppna en kroppspulsåder då jag möter folks blick. Antar att det är anledningen till din mesiga adolescenta försök att hålla liv i din inbillade storhet i ungdomen. Vi är många som spelar i band, går på konserter och träffar folk i subkulturer men trots du försöker så hårt ser alla dig som en jävla clown. Fäll ner vingarna och landa ditt jävla poserkräk.
Citera
2025-04-28, 07:45
Medlem
Tänk att få syn på rask åkandes på el-kick i skateparken i Trosa.
Citera
2025-04-28, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89

Det är inget som skulle förvåna mig. Man har sett otaliga videor på Rask där han gör saker som barn gör.

T.ex början av den här:

https://www.bitchute.com/video/NiXI7Fprj4BH

Rask tar med kidsen på nöjesaktivitet för dem. Men han verkar vara lika mycket road av att hoppa i studsmattorna som ungarna är.

https://www.bitchute.com/video/tds6VCxyLNOR

Återigen, Rask tar med barnen till Gröna Lund. Men även Rask ska ha åkband. Han gnäller mest över att få stå i köer, trots att tanken var att det var en rolig aktivitet för barnen.

https://www.bitchute.com/video/OqhC7t56YAJS

Rask tar med ungarna på lekland. Trots att det är för att de ska lattja av sig, så följer även pappa med och badar bollhav och klättrar i klätterställningarna.

Summa summarum: Rask verkar se aktiviteterna för barnen som lika mycket nöjen för honom själv. Jag har svårt att relatera till beteendet. Kan aldrig påminna mig om att jag gick på nöjesfält som barn och mina föräldrar var med och åkte. De gjorde annat medan man stod i kö. Den kunde vara lång, men det var inte deras problem. Rask är pappan i familjen i teorin. Men i praktiken är han en äldre bror till sina barn. Han har fastnat i högstadiet och ska därav också med och lattja och ha kul. Därför är det ingen skräll att han tar med sig sin elspark ut och åker i skejtrampen. Det ligger helt i linje med hans förvuxna tonåring-persona.
Citera
2025-04-28, 09:12
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Fru medvikt. Hon klär av bananbaronen på ett sätt som horbaronen aldrig någonsin ens drömt om i sina värsta mardrömmar. Föraktet verkligen lyser. Hördudu Rask, såhär känner majoriteten av Sveriges befolkning om vad du pysslar med. Så, håll dig hårt i kojans väggar. Jag fattar att du har "social fobi" det skulle jag också haft i ditt läge, skillnaden mellan oss är att jag håller käften på jotobe och beter mig mot folk så jag slipper känna impulsen att öppna en kroppspulsåder då jag möter folks blick. Antar att det är anledningen till din mesiga adolescenta försök att hålla liv i din inbillade storhet i ungdomen. Vi är många som spelar i band, går på konserter och träffar folk i subkulturer men trots du försöker så hårt ser alla dig som en jävla clown. Fäll ner vingarna och landa ditt jävla poserkräk.

Stor humor att baronen måste spöka ut sig till tänderna för att spela in sina försvarsvideos, bandana och metervis med kajal. Och så blir han tillintetgjord av en till synes nyvaken tjej och en streamer i en helt vanlig enfärgad bomullstisha.

Tror ni trosatransan larvat sig så med scenkläder om han inte behövt flytta fokus från dumheterna han häver ur sig till något annat?
Citera
2025-04-28, 09:15
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89

Detta var bara en lögn från Baronen. Han ville bara framstå som en engagerad pappa, som hittar på aktiviteter med familjen. Den enda utflykt hans barn får följa med på är för att handla en ny kamera, givetvis åt Baronen. Han ska bara ha en ny kamera för han är "influencer".

Passa på förresten att gå in och lämna en syrlig kommentar på Baronens senaste video. Nu lär den ju inte bli raderad direkt, då fanskapet sover till klockan 13.00 varje dag.

Edit: Hur går det för marsvinen, lever de fortfarande?
Senast redigerad av Damien- 2025-04-28 kl. 09:19.
Citera
2025-04-28, 10:13
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Detta var bara en lögn från Baronen. Han ville bara framstå som en engagerad pappa, som hittar på aktiviteter med familjen. Den enda utflykt hans barn får följa med på är för att handla en ny kamera, givetvis åt Baronen. Han ska bara ha en ny kamera för han är "influencer".

Passa på förresten att gå in och lämna en syrlig kommentar på Baronens senaste video. Nu lär den ju inte bli raderad direkt, då fanskapet sover till klockan 13.00 varje dag.

Edit: Hur går det för marsvinen, lever de fortfarande?

Jodå och nu ska de skaffa flera. De har givetvis ordnat försäkring och har buffert för ev veteinärskostnader sådan är han planeringsbaronen.
Citera
2025-04-28, 10:22
Citat:
Ursprungligen postat av PungKicker
Jockiboi har autism, och han är som Rask.
Youtube däremot såg faran och oansvaret , och tog ner intervjun innan autismfolket börjar planera för hur dom ska skydda sig mot judehotet.

Rask och Anjo utnyttjar och manipulerar en farlig arme av efterblivna autismfolk.
Du har seriöst skrivit typ 7 inlägg om autism, lugna dig. För det första kan du lära dig att bara för man har autism är man inte efterbliven.
Citera
2025-04-28, 10:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Du har seriöst skrivit typ 7 inlägg om autism, lugna dig. För det första kan du lära dig att bara för man har autism är man inte efterbliven.

Just Rask är efterbliven dock. Kalla det autism eller bara lågt iq som de flesta med autism har.

Reagerar på Rasks kramgoa låtar https://youtu.be/dvcmj-mvX94?si=3kVughV1MNxG_Cs9
Citera
2025-04-28, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Stor humor att baronen måste spöka ut sig till tänderna för att spela in sina försvarsvideos, bandana och metervis med kajal. Och så blir han tillintetgjord av en till synes nyvaken tjej och en streamer i en helt vanlig enfärgad bomullstisha.

Tror ni trosatransan larvat sig så med scenkläder om han inte behövt flytta fokus från dumheterna han häver ur sig till något annat?
Han inbillar dig att hans enorma coolhet på något sätt ska skydda honom. Tror det är en mental grej, han vill inte framstå som en vanlig vuxen människa utan en ubercool influencer som aldrig har fel. Hans mentala skygglappar hindrar honom att förstå att omvärlden ser honom som en vandrande freakshow och uberloser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in