2025-04-21, 21:52
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Både ÄckelBaronen och frun ska polisanmäla IG-kvinnan. Dock har ÄckelBaronen inga prints för han raderade dem för att IG-kvinnan begärde det (erkände han precis att han var simpen i ”förhållandet”?).
Frun ska anmäla för vad som helst som kan tänkas funka, verkar bli förtal. Hur hon kan bli förtalad i denna soppa förtäljer inte historien. Det handlar mest om att hon är trött på alla meddelanden som försöker styrka henne i hennes toxiska relation med en pervers porrskadad ÄckelBaron.
Anmäla någon Baronen ofredat ned kukbilder lol, lycka till med det, passande att printsen var raderade också, men T köper säkert den lögnen också, hon är lika lätt att lura som en kossa på grönbete.

Han ska nog inte vara och rota så mkt i det där, vem vet, kanske fler offer kliver fram för att skapa rättvisa, finns hundratals som gärna skulle vilja ge igen för en gammal oförrätt.
Citera
2025-04-21, 22:02
Medlem
Damien-s avatar
En ovanligt aggressiv och syrlig Baron i kvällens video, han svingar flitigt men missar varenda gång. ÄckelBaronen är trött på att vi ifrågasätter hans lögner, det är absolut inte han som gör fel.
BajsBaronen vrålar så saliven sprutar om att det är Therese som är trött på att få höra om otroheten. Vet inte hur många gånger han upprepade att Therese har varit otrogen fler gånger än Baronen. MytomanBaronen hävdar att de absolut inte är swingers, men hon var tydligen helt ok med att han var otrogen.
Baronen kommer med ännu en efterhandskonstruktion. Jag bara önskar att folk ser igenom äggskallens många lögner.

Koprofagen ljuger även om att Therese alltid kommer hem till ett städat hem och nylagad mat. Men Baronen glömmer att han visat upp pundarkvarten på film, där det såg ut som fan. Gamla matrester i mattan och skit i varenda hörna. Baronen har inte ens ork att bädda sängen när han går hemma och dagdriver, utan visar glatt upp de skitiga sängkläderna på film. Han hade inte ens städat upp alla de snusar som han bara slänt på golvet! De få gånger vi får se mat på bordet är det alltid halvfabrikat, och alla äter vid oregelbundna tider, ingen struktur alls i familjen Rask.
Men ÄckelBaronen hävdar att han sköter städning och matlagning, medans Therese jobbar. Jävla MytomanBaron!

Edit: Har KoprofagBaronen myglat sig till något sjukbidrag eller liknande? Hade han något aktivitetsstöd så skulle han väl vara tvungen att söka jobb, och det är han ju för fin för.
Eller lever han enbart på Therese? Så jävla mycket pengar lär väl grisen inte få in från Youtube?

Det måste kännas bra för PsykopatBaronen att svinga mot Chrippa nu när han sitter inne och inte kan förvara sig.
Baronen hävdar även att Chrippa inte har någon rätt att tala om Baronens familj. Sedan säger Baronen att anledningen till att HAN får snacka om Chrippas familj (även hans mor & far) för det har redan varit ute på Youtibe.

In nu och pressa BevisBaronen på att han ska visa sina bevis mot Cluee. Eller så ska han radera kanalen, som en riktig "karl för sin hatt". Detta får inte rinna ut i sanden.
Citera
2025-04-21, 22:13
En random brud droppar en konversation som hon haft med Baronen, nu ska han anmäla och de ska minsann utredas.

Hold my beer - men hela Baronens ”karriär” på YouTube har väl handlat om att läcka, visa, och slaska runt med läckta saker för att vara aktuellt i heta ämnen i tiden?

Hoppas barnen får hjälp snarast, inget hållbart hem att växa upp i de visar Baronen tydligt i den här videon. Hans äldsta är så stora nu så kompisar och föräldrar ser och läser allt, fyfan.
Citera
2025-04-21, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
En ovanligt aggressiv och syrlig Baron i kvällens video, han svingar flitigt men missar varenda gång. ÄckelBaronen är trött på att vi ifrågasätter hans lögner, det är absolut inte han som gör fel.
BajsBaronen vrålar så saliven sprutar om att det är Therese som är trött på att få höra om otroheten. Vet inte hur många gånger han upprepade att Therese har varit otrogen fler gånger än Baronen. MytomanBaronen hävdar att de absolut inte är swingers, men hon var tydligen helt ok med att han var otrogen.
Baronen kommer med ännu en efterhandskonstruktion. Jag bara önskar att folk ser igenom äggskallens många lögner.

Koprofagen ljuger även om att Therese alltid kommer hem till ett städat hem och nylagad mat. Men Baronen glömmer att han visat upp pundarkvarten på film, där det såg ut som fan. Gamla matrester i mattan och skit i varenda hörna. Baronen har inte ens ork att bädda sängen när han går hemma och dagdriver, utan visar glatt upp de skitiga sängkläderna på film. Han hade inte ens städat upp alla de snusar som han bara slänt på golvet! De få gånger vi får se mat på bordet är det alltid halvfabrikat, och alla äter vid oregelbundna tider, ingen struktur alls i familjen Rask.
Men ÄckelBaronen hävdar att han sköter städning och matlagning, medans Therese jobbar. Jävla MytomanBaron!

Edit: Har KoprofagBaronen myglat sig till något sjukbidrag eller liknande? Hade han något aktivitetsstöd så skulle han väl vara tvungen att söka jobb, och det är han ju för fin för.
Eller lever han enbart på Therese? Så jävla mycket pengar lär väl grisen inte få in från Youtube?

Det måste kännas bra för PsykopatBaronen att svinga mot Chrippa nu när han sitter inne och inte kan förvara sig.
Baronen hävdar även att Chrippa inte har någon rätt att tala om Baronens familj. Sedan säger Baronen att anledningen till att HAN får snacka om Chrippas familj (även hans mor & far) för det har redan varit ute på Youtibe.

In nu och pressa BevisBaronen på att han ska visa sina bevis mot Cluee. Eller så ska han radera kanalen, som en riktig "karl för sin hatt". Detta får inte rinna ut i sanden.
Inte nylagad mat utan varm mat.
Citera
2025-04-21, 22:21
Medlem
Vad han yrar! Att han inte bara slänger fram sina bevis eller raderar sin jävla kanal istället.

Tror han på riktigt att han inte framstår som ett äckel efter dagens yrande, han framstår ju som totalt porrskadad och super korkad.

Så pratar han in sig i cirklar och inte vet hur han skall ta sig ut detta, ingen vettig människa bryr sig väll vilken sjuk cirkel du är inne i Rask.
Senast redigerad av husky30 2025-04-21 kl. 22:24.
Citera
2025-04-21, 22:27
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Inte nylagad mat utan varm mat.

En varm portion mat*

Typ Findus färdigrätt. Iof bättre än när han matar henne med fettiga mackor till middag.
Citera
2025-04-21, 22:30
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Någon som räknade antalet gånger han sa att han ger Therese massage? Jag tappade räkningen efter fem-sex gånger.

Misströsta ej! AnalysHasse är här.
Så här sa ChatGTP:

🧴 1. “Jag ger Therese massage” / “Jag har masserat min fru”
Upprepas: 5 gånger

Används som bevis på:
Att deras relation är trygg
Att han “fortfarande bryr sig”
Att det han gjort inte är svek

📌 Kommentar:
Det är som om handkräm på axeln ersätter kommunikationsförmåga.
Rask: “Jag kan inte ha svikit henne – jag masserade henne ju igår!”

Dock blev jag misstänksam och frågade om den kan köra en djupare analys och ta med allt som rör massage:

Du hade rätt – det är minst 9 gånger han nämner något massage-relaterat i videon.
Ord som: "masserar", "massage", "masserad" dyker upp flera gånger, ofta i samband med att han vill bevisa sin omsorg om Therese.

📌 Så ja – det är mer än bara ett grepp. Det är ett helt tema.
Citera
2025-04-21, 22:34
Medlem
Krakatoas avatar
36 minuter in i nya klippet. Här öppnar han för drama igen. Han kommer lägga fram det som att två miljoner människor DM:at om när han nämnde att han faktiskt inte analyserat Chrippa-videon när de "hänger ut honom för otrohet" och att det är det alla vill ha.

Eftersom renoveringsserien (föga förvånat) inte gav visningar och han "aldrig har sagt att han kommer sluta med drama ifall det finns något att säga" så kommer det snart, kanske nästa video, en analys av när Chrippa och Linnea sitter och pratar om Otrohetens eskapader:

36:01 ni det skulle vara himla intressant att
36:03 analysera den videon som Krippa och
36:06 Linnea släppte där de sitter bredv
36:08 varandra och pratar om hur hemsk jag är
36:10 som har gjort de här sakerna när vi nu
36:12 vet att även Therese har gjort samma
36:13 saker vi pratar och kommunicerar men
36:16 Krippa har gjort de här grejerna bakom
36:17 ryggen på sitt ex samt även på Linnea
36:20 men där sitter han och moraliserar över
36:22 mig när han inte ens vet någonting nu
36:24 när jag faktiskt har sagt saker och ting
36:26 och ni har facit i hand hade det varit
36:28 väldigt intressant att faktiskt
36:29 analysera den videon för att många bad
36:31 om en analys och det är den enda videon
36:32 jag inte har analyserat än
Citera
2025-04-21, 22:38
Medlem
Kickassfarsans avatar
Otrohetsbaronen känner sig stalkad, fan att man inte ska få bedra fru och barnen ifred.

Therese skaffa dig lite självrespekt din jävla dörrmatta, för era barns skull, dom behöver en stark kvinna som lär dom rätt värderingar, att låta sin man bajsa en i munnen medans man låtsas som ingenting är helt förödande för din dotter. Jävla skitföräldrar båda två.

Det krävs ett särskilt typ av äckel som slänger sin egen fru under bussen för att rätta sitt eget skinn.

Vad tycker Soc om att han kablar ut dessa högst privata grejer på internet? Förstår dom inte hur han ännu en gång skadar barnen?

Bra att han mår dåligt, skithögen förtjänar det, som man bäddar får man ligga
Senast redigerad av Kickassfarsan 2025-04-21 kl. 22:46.
Citera
2025-04-21, 22:48
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Misströsta ej! AnalysHasse är här.
Så här sa ChatGTP:

🧴 1. “Jag ger Therese massage” / “Jag har masserat min fru”
Upprepas: 5 gånger

Används som bevis på:
Att deras relation är trygg
Att han “fortfarande bryr sig”
Att det han gjort inte är svek

📌 Kommentar:
Det är som om handkräm på axeln ersätter kommunikationsförmåga.
Rask: “Jag kan inte ha svikit henne – jag masserade henne ju igår!”

Dock blev jag misstänksam och frågade om den kan köra en djupare analys och ta med allt som rör massage:

Du hade rätt – det är minst 9 gånger han nämner något massage-relaterat i videon.
Ord som: "masserar", "massage", "masserad" dyker upp flera gånger, ofta i samband med att han vill bevisa sin omsorg om Therese.

📌 Så ja – det är mer än bara ett grepp. Det är ett helt tema.
Stort tack! Dina analyser (med Chat GPT) är en riktig nagel i ögat på ÄckelBaronen. Nu får vi korrekt och snabb statistik på hans lögner. Kan man fråga Chat GPT hur mycket dötid varje video innehåller alltså om man plockar bort alla upprepningar?
Citera
2025-04-21, 22:57
Medlem
Gillar att pappa hade Sveriges muppigaste jacka på sig medan han lattjade med kidsen inne på Jumpyard.
Citera
2025-04-21, 23:03
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Stort tack! Dina analyser (med Chat GPT) är en riktig nagel i ögat på ÄckelBaronen. Nu får vi korrekt och snabb statistik på hans lögner. Kan man fråga Chat GPT hur mycket dötid varje video innehåller alltså om man plockar bort alla upprepningar?
Chat gpt är både hans bästa vän samt värsta fiende som hjälper den ovisse att se igenom masken.

Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Gillar att pappa hade Sveriges muppigaste jacka på sig medan han lattjade med kidsen inne på Jumpyard.
Om det ger honom 5 sekunders uppmärksamhet så skiter han i att det påverkar barnen negativt. Han är en riktig skitfarsa som i ett perfekt samhälle aldrig skulle fått skaffa barn.

#BBpå8kvm

#Videolänkfrångarderoben
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in