2025-04-10, 10:28
Medlem
Djungelskribentens avatar
Lyssnade på senaste videon igen och oj oj oj vilket fantastiskt klipp. En framtida klassiker!

”Så utredningarna mot han läggs ner men jag måste sitta på förhör och svara på frågor som att JAG har gjort något” tar nog priset som det mest efterblivna han kläckt ur sig.
Citera
2025-04-10, 10:34
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Lyssnade på senaste videon igen och oj oj oj vilket fantastiskt klipp. En framtida klassiker!

”Så utredningarna mot han läggs ner men jag måste sitta på förhör och svara på frågor som att JAG har gjort något” tar nog priset som det mest efterblivna han kläckt ur sig.

Längtar efter materialet SvD fick när han var extra grandios.
Citera
2025-04-10, 10:36
Medlem
HotPopcorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten

Igår lyssnade jag lite halvt. Det var verkligen rekord i CP. Jag orkar inte lyssna om för att kunna citera exakt, utan det får bli helt ifrån minnet.

Citat:
...men jag har inte förtalat Chrippa! Tvärtom! Jag är en av de få som försvarat honom, och alltid hållt på att han varit oskyldig när det gäller det här och det här

Han sitter och förklarar att han gjort precis motsatsen till att förtala Chrippa. Det blir inte dummare än så här.

Bankrånaren: "Jag har inte tagit några pengar... tvärtom! När jag var där så gav jag dem pengar!".
Citera
2025-04-10, 10:41
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotPopcorn
Han sitter och förklarar att han gjort precis motsatsen till att förtala Chrippa. Det blir inte dummare än så här.

Bankrånaren: "Jag har inte tagit några pengar... tvärtom! När jag var där så gav jag dem pengar!".

Haha det var guld! ”Och det här är mitt bevis för att jag inte har sagt saker bara för sakens skull. Jag försvarade mig bara. Så det har jag skickat till förundersökningsledaren för att sätta personen i kontext”. Idiot
Citera
2025-04-10, 12:07
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag älskar frugan Rasks annonser!
"Säljes, aldrig använd, sonen använde den bara ett par gånger, tröja 250:-"

Någon borde förklara att aldrig använd betyder just aldrig och inte ett par gånger 😅

Får hon på riktigt något av sitt skit sålt och varför förnedrar hon sig så här hela tiden?

Igår skulle hon ju ta en paus från sociala medier och ett par timmar är hon åter.
Att sälja begagnade saker är väldigt populärt och vanligt. Kolla bara marketplace på Facebook.
Så det är inget förnedrande att sälja saker.
Citera
2025-04-10, 12:13
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Han är en mycket stressad och ångestfull Bajsbaron just nu.

Bara vetskapen att han nu spenderar sina dagar hemma i råtthålet, tänkandes på hur han ska försvara sig i rättssalen och försöka komma undan gör min dag.

Snälla Therese, vi fattar att du mår dåligt, sluta lägga upp bilder på den där jävla råttan
Vad vill du att hon ska lägga upp bilder på då?
Matlagning? Kläder? Musik? Vilken film hon kollat på senast?
Barnen har säkert länge önskat sig ett husdjur. Och nu äntligen har de skaffat det och Therese och barnen är nog glada över det. Låt dem njuta av det. Och hoppas inte Rask gör något som tvingar dem att göra sig av med marsvinen.
Citera
2025-04-10, 12:16
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Skilleras live från igår. Han är inte nådig mot Förtalsbaronen:

https://www.youtube.com/watch?v=KHmGqfOAx0o

Cluee verkar ganska arg i chatten också.
Kallar Baronen för pissluffare vid nåt tillfälle.
Han ser måttligt imponerad ut. 🤣

Cluuie har öppet mål nu, han kan lätt karaktärsmörda både chipstutten och dagdrivaren.
Citera
2025-04-10, 12:17
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Han ska inte upp i rätt. Jan har blivit förhörs gällande förtal, han och 6 andra. Men åtal är inte väckt. Kan också läggas ner.
Men givetvis hoppas vi att det leder till det.
Jag vill att Rask ska åtalas för det.
Men samtidigt tycker jag synd om barnen i fall han åtalas för det, återigen skadestånd han inte kan betala som kommer bli en skuld och påverka ekonomin negativt. De lyckades iallafall få en större lägenhet så barnen har egna rum innan rask (kanske) lyckades förstöra familjens ekonomi igen.
Citera
2025-04-10, 12:21
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det här är en intressant video att se tillbaka på, som nu är över ett år gammal, när Chrippa hade gått ut med att han skulle dra Baronen inför rätta för hans förtalsvideor. Han sitter och uttalar sig tvärsäkert om varför det han gör är OK i lagens mening.

https://old.bitchute.com/video/p82JviOzzBcL/

Trots den tydliga varningen så fortsatte han alltså att spotta ur sig hundratals videor ytterligare, och nu står han här dryga året senare och utreds för det. Det är så korkat att han sitter och intalar sig själv högt inför kameran och stödjer sin tes på att folk i kommentarerna håller med honom, istället för att rådfråga någon kunnig om det.

Förhoppningsvis har han lagt undan pengar från det här lönsamma året. För det här drevet kan kosta honom dyrt. Nu har han visserligen en låst kapitalförsäkring om så inte skulle vara fallet. Den tror jag Kronofogden lär utmäta när skadeståndskraven kommer in. Då lösgör det lite pengar för Tessans skulder om det blir något över efteråt. Alltid något!
Satan han är alltså så totalt musikaliskt obegåvad OCKSÅ! Borde förses med varningstext när han kraxar som en pårökt knölsvan!
Citera
2025-04-10, 12:33
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Han ser måttligt imponerad ut. 🤣

Cluuie har öppet mål nu, han kan lätt karaktärsmörda både chipstutten och dagdrivaren.

Otroligt underhållande minspel under hela liven.
Det här var min favorit, när han ska förklara hur Rask fungerar

https://youtu.be/KHmGqfOAx0o?feature=shared&t=4615
Citera
2025-04-10, 12:44
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Otroligt underhållande minspel under hela liven.
Det här var min favorit, när han ska förklara hur Rask fungerar

https://youtu.be/KHmGqfOAx0o?feature=shared&t=4615
Tack för garvet.

Verkar som att många som Rask förtalat samlas i Skilleras live och garvar åt honom 🤣

Om han blir dömd för förtal ännu en gång så tror jag yt kommer radera hans kanal. Han drar deras varumärke i skiten om något.

Nu har vi en härlig tid framför oss, det vi ser är sista dödsrycket från en av Sveriges mest avskyvärda personer. En dom och ett fängelsestraff så bjuder jag alla i tråden på en öl!
Citera
2025-04-10, 13:28
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Tack för garvet.

Verkar som att många som Rask förtalat samlas i Skilleras live och garvar åt honom 🤣

Om han blir dömd för förtal ännu en gång så tror jag yt kommer radera hans kanal. Han drar deras varumärke i skiten om något.

Nu har vi en härlig tid framför oss, det vi ser är sista dödsrycket från en av Sveriges mest avskyvärda personer. En dom och ett fängelsestraff så bjuder jag alla i tråden på en öl!

Ingen orsak

Och, ja, det var ett redigt gäng som hade fått nog! Hystersikt roligt. Jag gillar när Skilleras pausar för att idiotförklara honom hela tiden ;D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in