2025-04-15, 09:48
Medlem
Damien-s avatar
felpost
Senast redigerad av Damien- 2025-04-15 kl. 09:52.
Citera
2025-04-15, 09:52
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Den som söker skall finna. Här kommer orden från Baronen själv angående sin play button:

https://youtu.be/uiugH7UkgHU?si=39fbDtdsXgdXtxB7&t=804

Dock kan jag inget om strikes, om de gallras efter ett tag? Det här ser ju ut att vara flera år sedan.

Vid 16:04 kommer ett gyllene citat från Rask själv där han stör sig på att folk på Flashback har kallat honom för "julgrisen" och "bajs-Baronen". Lyteskomik på hög nivå, precis som det mesta i Baronen liv.
Citera
2025-04-15, 09:52
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Baronen sitter maniskt och raderar kommentarer som rör bevisen mot Cluee.

Japp, jag noterade det jag med nu. Vissa har stått kvar i flera dagar så jag gissar att något hänt privat han måste ta itu med. Det i samband med Therese abrupta val av paus från socialamedier.

Citat:
Edit:Vad har hänt med Flintstones-västen han med stolthet bar i sina tidigare videos? Den kombinerat med 2-Pac scarfen på flinten var så jävla cringe.

HAHAHA, Flintstones-västen?! Fyfan vad roligt Är det den med päls?
Citera
2025-04-15, 09:55
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Vid 16:04 kommer ett gyllene citat från Rask själv där han stör sig på att folk på Flashback har kallat honom för "julgrisen" och "bajs-Baronen". Lyteskomik på hög nivå, precis som det mesta i Baronen liv.

Hahahaha, kan han inte rannsaka sig själv? Förstår han inte hur illa det är när han själv upprepar öknamnen och inte hör hur de låter? Om jag på det förmodligen största forumet i Sverige skulle som pappa på 30+ bli kallad för "julgris" skulle jag nog tänka om både en och tre gånger
Citera
2025-04-15, 10:17
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Speciellt som han senare trodde sig äga hela situationen genom att döpa om sin kanal till ”Bajsbaronen”. Ingen reagerade, han kallas det här än idag det här och ännu en gång han förlorat något han gett sig in i.

Det måste vara jobbigt att ständigt vara så värdelös!

Semester idag! Börjar med guldkornet:
https://m.youtube.com/watch?v=p59kDq...0gc2ltdWxhdG9y
Barnen och Therese måste vara så stolta över sin far/man!

Ridå.
Citera
2025-04-15, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Tycker ändå det är roande att se hur baronen krumbuktar och slingrar sig som den orm han är på massa olika vis. Han vill inte svara anonyma hatare. Okej. Han vill inte svara folk som sitter där med sina ansikten och inte är anonyma heller. Han är sjuk, folks pappor dör, T vill flytta, bilen är för liten, han har slutat med drama, hans följare vill ha nåt helt annat, bla bla bla. Cluee gick ut med att han hade bevisen och att killen som gett dem till Rask bett om ursäkt och dementerat. Hur nära stupet kan BB dansa innan han trillar ut?

Jockes krypande för Skilleras var det pinsammaste jag sett på länge. Skulle inte förvåna mig om han är i alla deras DMs också och försöker snoka och påverka. Han står inte ut med att inte styra narrativet.

Men oavsett syfte sa han ju publikt att alla (och då räknas väl han) betett sig illa. Anjo och Motvikt backade från det där med S, VÄP trashade hela grejen. Då återstår, som alltid, pissluffaren från Trosa. Tippar att han kör huvudet i sanden och blir sjuk, men håller öppet för att han skulle kunna göra en förlåtvideo likt den med prefab fast om cluee. Och prata om att han kommit till insikt nu när han tagit ett steg tillbaka från dramat och insett att det va fel att gå ut med nåt i förtid. Han kommer inte säga att han bluffade, snarare att han blev lurad. Så han är som vanligt offret.

Vilket tror ni, struts eller offer?

Kanske något om att han blivit lurad, precis som Anjo blev lurad med falska prints (det där med Samir) och sen göra en grej av att människor är ute efter att få dem i ”i dåliga dagar” och skickar fejkprints för att få reaktioner från dem. Och deras följare kommer tycka jättesynd om stackars Rask och Anjo som blir lurade av elakingar som vill dem illa
Citera
2025-04-15, 11:11
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Kanske något om att han blivit lurad, precis som Anjo blev lurad med falska prints (det där med Samir) och sen göra en grej av att människor är ute efter att få dem i ”i dåliga dagar” och skickar fejkprints för att få reaktioner från dem. Och deras följare kommer tycka jättesynd om stackars Rask och Anjo som blir lurade av elakingar som vill dem illa

Hjälp honom för fan inte med fler tips på undanflykter! Vi vet ju alla att Bajsbaronen är här inne och lusläser varenda dag. Troligtvis kommer det komma en video redan ikväll där han berättar om hur synd det är om honom, att han ännu en gång blivit utsatt för en lögn från dumma flashbackare. Men för att citera Benjamin Franklin, “Förstör aldrig en ursäkt med en ursäkt.”
Citera
2025-04-15, 11:19
Medlem
Citat:
Hjälp honom för fan inte med fler tips på undanflykter! Vi vet ju alla att Bajsbaronen är här inne och lusläser varenda dag. Troligtvis kommer det komma en video redan ikväll där han berättar om hur synd det är om honom, att han ännu en gång blivit utsatt för en lögn från dumma flashbackare. Men för att citera Benjamin Franklin, “Förstör aldrig en ursäkt med en ursäkt.”

Om Baronen är inne o läser här så borde snart vodeon : "DET VÄRSTA HITTILLS: MAGMYSMANNEN" vara borttagen.
Som ngn slrev imorse. Micke har öppet mål att strika
Citera
2025-04-15, 11:20
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Jag fattar inte att Micke inte strike:at och/eller polisanmält. Han har ju själv hotat med det i flera videos men jag gissar att det är hans diagnoser som ställer till det.

Baronens video "DET VÄRSTA HITTILLS: MAGMYSMANNEN..." har legat uppe i två månader nu och det är ju öppet mål för Micke. Jag vill även minnas att jag postade ChatGPTs förtalsanalys jag gjorde angående just den videon och det är solklart förtal. Att just utmåla någon som klandervärd pga sexuella preferenser är big no no.

Micke är utvecklingsstörd och har hotat med polisen i åratal. Han har inte kapaciteten att sätta sig ner och ta tag i det själv. Han är för dum helt enkelt.
Citera
2025-04-15, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Om Baronen är inne o läser här så borde snart vodeon : "DET VÄRSTA HITTILLS: MAGMYSMANNEN" vara borttagen.
Som ngn slrev imorse. Micke har öppet mål att strika

Tyvärr är Micke omöjlig att få tag i. Han tror alla som kontaktar honom är troll. Tur för Bajsmannen. Annars hade en strike varit hans minsta problem, han hade snarare varit åtalad för dessa videor istället.
Citera
2025-04-15, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Tyvärr är Micke omöjlig att få tag i. Han tror alla som kontaktar honom är troll. Tur för Bajsmannen. Annars hade en strike varit hans minsta problem, han hade snarare varit åtalad för dessa videor istället.

Strike kan man endast göra om man själv är drabbad?
Citera
2025-04-15, 11:42
Medlem
Dr.mjaos avatar
Han la just ut på instagram att han inte hade alla filer till sitt flera år gamla redigeringsprogram. Rask behöver inget redigeringsprogram, han använder det knappt.. bortförklaringar för att han suttit hemma med ångest då folk kräver svar.
”Ikväll blir det video”

Använder VEGAS Pro 16
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in