2025-03-15, 08:04
Medlem
Tortellis avatar
Det måste ha spårat i huvudet på Rask. Det känns som Rask är på väg in i en psykos eller är han redan där? Manisk på dom senaste videos. Jag menar värre än vanligt.
Citera
2025-03-15, 08:06
Medlem
Legio mosar Rask i sin senaste video, in och lyssna och njut
Citera
2025-03-15, 08:09
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Klart el héfe de la caca ska ha ett offer! Det är inte pöbeln, lärare och mekaniker som ska hålla på med sådant.

Fatta att ha så få nära sig som honom, att han på riktigt inte bryr sig om att ens försöka övertyga andra än svagsinta att han är en reko kille? Om ens enda fans är lagda åt LSS, trots att man varken spelar i dansband eller gör barn/funkisprogram, då hade de flesta grävt ner sig. Men inte varonen inte!

Hans "fans" är fan värre än Varonen själv, följer man en mobbare så är man ett as.

Såg faktiskt premiären han hade med live-chatt där det haglade kritik och Anjo var inne och försvarade sig för kung och fosterland. Hans trogna följare försvarade Caca el Varone med att man minsann inte skulle ge "dessa människor" någon luft och att man aldrig skulle se deras videor.

Hur kan man bilda sig en neutral uppfattning om man inte ser saker från olika perspektiv? DET är helt hjärndött beteende! Men är det såhär samhällets småbarnsmammor tänker, så är det inte underligt att folk växer upp till att bli idioter. Kolla bara på T, verkar ju inte vara den skarpaste kniven i lådan direkt.
Citera
2025-03-15, 08:44
Medlem
Wooqiprwos avatar
El Varone berättade ju att han inte sett Medvikts videor än, likt den arroganta hög häst-ryttaren han är. När han väl kollat igenom dessa och insett att han är rökt så kommer han inte våga göra en video.

Legio var lite öppet mål där han kunde trycka på att han är lärare. Förstår ni vad hemskt, VILKEN LÄRARE GÖR SÅHÄR?!

Gällande Medvikt så har han använt samma klipp flera gånger att analysera. Typ tio sekunder av en flera timmar lång video. Självklart har han lyckats klippa det ur kontext och tagit bort det väsentliga som Medvikt ville få fram. Självfallet var den videon mycket mer avslappnad än videorna på Medvikts egna kanal, den var ju lite mer som när Sekten träffades och skrattade åt Varonens bravader med Denniskorv i äschleeet osv
Citera
2025-03-15, 08:46
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Hans "fans" är fan värre än Varonen själv, följer man en mobbare så är man ett as.

Såg faktiskt premiären han hade med live-chatt där det haglade kritik och Anjo var inne och försvarade sig för kung och fosterland. Hans trogna följare försvarade Caca el Varone med att man minsann inte skulle ge "dessa människor" någon luft och att man aldrig skulle se deras videor.

Hur kan man bilda sig en neutral uppfattning om man inte ser saker från olika perspektiv? DET är helt hjärndött beteende! Men är det såhär samhällets småbarnsmammor tänker, så är det inte underligt att folk växer upp till att bli idioter. Kolla bara på T, verkar ju inte vara den skarpaste kniven i lådan direkt.
Såg första delen av premiären (alltså den Rask hade om "sekten från Temu") men blev bannad på en gång för att jag skrev att taktiken vad smutsig. Vid den tidpunkten var det bara fans där inne som skrev att Legio inte borde jobba som lärare etc, så jag klickade bort chatten. Blev för provocerande att inte kunna svara. Men det jämnade alltså ut sig senare?
Citera
2025-03-15, 08:50
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Såg första delen av premiären (alltså den Rask hade om "sekten från Temu") men blev bannad på en gång för att jag skrev att taktiken vad smutsig. Vid den tidpunkten var det bara fans där inne som skrev att Legio inte borde jobba som lärare etc, så jag klickade bort chatten. Blev för provocerande att inte kunna svara. Men det jämnade alltså ut sig senare?

Det var ganska mycket kritik som haglade in också, men det har säkert rensats i efterhand. Jag försökte även själv att göra min röst hörd, men tror att även jag är blockad för annars hade jag nog fått svar.

Men dessa inbitna fans med kvinnonamn som nicknames är så urbota korkade och förblindade av sin husgud så man blir, precis som du säger, provocerad av att se skiten.
Citera
2025-03-15, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Sjukaste jag har hört. Hur har han försörjt sig då? Har han inte 2-3 barn? Det kan ju ha gått bra max 2-3 år av de 11-12 åren? Det låter inte som någon stackare som lider av social fobi i alla fall. Snarare tvärtom, ett sjukt behov av att synas och höras fast han är totalt jävla bäng i kolan. Jag har hört hans "musik" men han är ju helt tondöv så det lär inte bli något av det där. Han är verkligen helt talanglös, vad gör han ens på Youtube? Laddar upp filmer när han klagar? Total waste of space på planeten.
Välkommen till Rasks värld, ett underhållningsprogram som återkommer varje dag, året runt. Samma tid. Samma kanal.
Citera
2025-03-15, 08:54
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
El Varone berättade ju att han inte sett Medvikts videor än, likt den arroganta hög häst-ryttaren han är. När han väl kollat igenom dessa och insett att han är rökt så kommer han inte våga göra en video.

Legio var lite öppet mål där han kunde trycka på att han är lärare. Förstår ni vad hemskt, VILKEN LÄRARE GÖR SÅHÄR?!

Gällande Medvikt så har han använt samma klipp flera gånger att analysera. Typ tio sekunder av en flera timmar lång video. Självklart har han lyckats klippa det ur kontext och tagit bort det väsentliga som Medvikt ville få fram. Självfallet var den videon mycket mer avslappnad än videorna på Medvikts egna kanal, den var ju lite mer som när Sekten träffades och skrattade åt Varonens bravader med Denniskorv i äschleeet osv
Citat:
Det var ganska mycket kritik som haglade in också, men det har säkert rensats i efterhand. Jag försökte även själv att göra min röst hörd, men tror att även jag är blockad för annars hade jag nog fått svar.

Men dessa inbitna fans med kvinnonamn som nicknames är så urbota korkade och förblindade av sin husgud så man blir, precis som du säger, provocerad av att se skiten.

Skrattade faktiskt rakt ut när han gav massor med kritik men ändå sa att han inte sett några videos. Och att följarna sa precis samma sak. Trots att samtliga gapat sig hesa om att man absolut inte får komma med kritik utan att ha sett filmen först. HUR kan de inte se själva att de alltid gör prick exakt vad de kritiserar andra för? Verkligen i 100% av fallen förutom möjligtvis Magmysmicke. Han är väl rätt originell haha, men i övrigt.
Citera
2025-03-15, 09:02
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Skrattade faktiskt rakt ut när han gav massor med kritik men ändå sa att han inte sett några videos. Och att följarna sa precis samma sak. Trots att samtliga gapat sig hesa om att man absolut inte får komma med kritik utan att ha sett filmen först. HUR kan de inte se själva att de alltid gör prick exakt vad de kritiserar andra för? Verkligen i 100% av fallen förutom möjligtvis Magmysmicke. Han är väl rätt originell haha, men i övrigt.

Jag tror att han lyckats sälja in bilden av att han är en utsatt man så pass bra att hans följare köper allt han säger utan att fact-checka. Stackars fina familjen får faktiskt droger på posten och de här nya kanalerna är flashback-hat man inte ens ska ta i med tång. Måste vara skönt att ha olika täckmantlar när det stormar, snart blir han säkert sjuk igen.
Citera
2025-03-15, 09:10
Medlem
StekplankAmbross avatar
Nu är jag kanske sen på bollen men fyfan vad arg Baronen är i "ICA BASIC SEKTEN" videon. Fan vad de kommit under han och Anjos hud . Hans röst darrar av ilska. Fint också att det är VM i dubbelmoral och straw man argument. Extra fint att Anjo skickat privata chattar till Rask så att Baronen kan "analysera det objektivt". I relation till Anjo så påminner Rask väldigt mycket om Dvärgen i Pär Lagerkvists bok. En liten människa som är fylld av hat som är en rövslickare av rang till sin kung. Kungen i sin tur har bara med dvärgen som en form av hovnarr.

PS.
"jag gnällde inte när min sexvideo spreds", ehh det var väl precis det du gjorde? Du skyllde ju på Chrippa och försökte utnyttja situationen att få honom cancelled (glöm inte att det var Rask som skickade 1 av 2 videos till Chrippa i DM)
Citera
2025-03-15, 09:13
Medlem
Citat:

Kolla Legios senaste video.
Varonen har inte en chans att komma med något.
Citera
2025-03-15, 09:25
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Kolla Legios senaste video.
Varonen har inte en chans att komma med något.

Har planerat att göra det under dagen. Dock känner sig nog Varonen färdig med Legio, det är så han jobbar. "Kolla på mina videor, jag har redan pratat om de här kanalerna, det är flashback hat på youtube". Men det går bra att göra 100 videor där man kritiserar någon annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in