Har tasken blivit dömd för narkotikabrott tidigare?
Han har medgett att han dragit kokain flera gånger, samt kört förbi snuten påtända på amfetamin, samt så har han med största säkerhet tagit ketamin och kört upp olika grejer i röven. Men dömts, nej inte än.
Han har medgett att han dragit kokain flera gånger, samt kört förbi snuten påtända på amfetamin, samt så har han med största säkerhet tagit ketamin och kört upp olika grejer i röven. Men dömts, nej inte än.
Det har även förekommit bukkakeorgier där Rask och hans vänner turats om att spruta varandra i ansiktet. Troligtvis massor av knark inblandat där med.
Normala människor kommer inte ens på den idén.
I brist på annat, kom över en ny video med en som belyser sektens lögner! Mest Anjo i den här men allas vår varon är med på ett hörn. Kändes som att Liam M skulle gjort en journalfilm med fokus på juridik och förfalskningar. Riktigt bra tyckte jag! https://youtu.be/Dud_v2ogK7k?si=AL667nR0C5Vbo1d6
Han beställde säkert en platta från Tyskland med arvspengarna som tullen tog, sen försökte han vara smart och göra en massa små beställningar för att försöka bevisa sin oskuld. Allt är ett spel för galleriet, han är så pass sjuk.
Exakt. Rask täcker upp för sitt eget skit och sen tänkte han att jag kan ju skapa content också. Rask vill skapa drama av allt. Han hängde ut förundersökningsledaren också. Rask är gränslös och Loco..
I brist på annat, kom över en ny video med en som belyser sektens lögner! Mest Anjo i den här men allas vår varon är med på ett hörn. Kändes som att Liam M skulle gjort en journalfilm med fokus på juridik och förfalskningar. Riktigt bra tyckte jag! https://youtu.be/Dud_v2ogK7k?si=AL667nR0C5Vbo1d6
Tack, skall kolla den.
Jag såg precis en bra analysvideo om barnonen, vet inte hur länge hon hållit på, men tycker hon är betydligt bättre än analys Rask på att analysera. Jag länkar den här, det kanske. någon redan gjort i tråden ber om ursäkt isåfall. Medvikts fru är det nog som tallar ut och analyserar.
Exakt. Rask täcker upp för sitt eget skit och sen tänkte han att jag kan ju skapa content också. Rask vill skapa drama av allt. Han hängde ut förundersökningsledaren också. Rask är gränslös och Loco..
Jag lovar att något kommer gå fel med marsvinen och Rask kommer raska marsvinets ägare. "Hur fan skulle vi veta att dom kunde dö ifall den ramla ner för trappen, då är det ju upp till er att berätta det för oss"
Rasks hem = marsvinens Schweiz där det finns självmordsmottagningar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!